Карам pathfinder 1998, V6, 3.3i. Както карах с 90-100, върна 2-ра скорост и сега си имам само 1-ва и 2-ра. Като включа директна се обърква и връща 1-ва, след малко 2-ра, после пак 1-ва итака. Ако го сложа на 2-ра я държи. По интересното е че като сложа на директна и се спускам ме пуска по инерция както е нормално. А има едно копче на скоростния лост O/D ако не бъркам което задържаше скорост. Като се засиля надолу и сложа директна и на 80-90 натисна копчето да задържа вдига оборотите на около 2200 и държи. Което за мен е 3-та или даже 4-та. Хич не ми се иска да са скорости, дали може да е някой датчик...?!?!?!
Преди да направи проблема със скоростите имах проблем с TPS-a. Доста време си играех да го настроя(защото го бях разместил). Накрая вече почти го бях нагласил, от време на време с една и съща газ сама си сменяше скорости...?!!?? дали може да има нещо общо...???
В Джемини на божурище ми казаха 100% тр да правиме скорости почваме от 1500 лв и квото излезне. ама според мен ме търкалят. В нисан не ми се ходи изобщо...
Преди да направи проблема със скоростите имах проблем с TPS-a. Доста време си играех да го настроя(защото го бях разместил). Накрая вече почти го бях нагласил, от време на време с една и съща газ сама си сменяше скорости...?!!?? дали може да има нещо общо...???
В Джемини на божурище ми казаха 100% тр да правиме скорости почваме от 1500 лв и квото излезне. ама според мен ме търкалят. В нисан не ми се ходи изобщо...
Коментар