Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно сярата в дизеловото гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Относно сярата в дизеловото гориво

    Разликата е много-много мижава, и на различните двигатели предполагам се усеща различно. При мен я има със сигурност. Доста резервоари изхарчих вече (поне по 1 месечно), и в началото опитвах със, без, с повече и с по-малко масло. След няколко проби по един и същ маршрут в един и същ сезон рано или късно човек успява да прецени със сигурност дали има ефект и какъв е той, особено ако си познава добре автомобила. По същия начин се ориентирах и за оптималната доза.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Относно сярата в дизеловото гориво

      Първоначално публикуван от Steven Преглед на мнение
      ....Разхода ми е по-нисък от обичайното, но не мога да го вържа с намаленото съпротивление от триене в помпата.
      Може всичко да е случайно.
      Доброто мазане осигурява по-плавна и точна работа на частите на помпата и иглите в разпръсквачите. Последното не знам дали оказва влияние, но точната работа на регулаторите е много важна за икономичността. Също двутактовото масло повишава цетановото число, но за това не съм сигурен какво и къде съм чел и за кое масло важи.

      Коментар


      • #18
        От: Относно сярата в дизеловото гориво

        Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
        ........... Последното не знам дали оказва влияние, но точната работа на регулаторите е много важна за икономичността............., но за това не съм сигурен какво и къде съм чел и за кое масло важи.
        И последно в какво си сигурен? Освен, че си пуснал пост в повече? Дали със добавка на Лики Моли или с двутактово масло (заради специфични добавки) ефекта е по-малко триене и от там по-малко износване. Сега пък ще поровя какво е съдържанието на сяра в маслото (ако има такова ), и ако има такова ще го напиша.
        п.с. Не можах да намеря нищо интересно, но пък който иска да прочете това http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=107487.
        Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 23-02-12, 12:08.
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #19
          От: Относно сярата в дизеловото гориво

          То сярата надали е единствения начин за постигане на мазителни качества, та конкретното съдържание нищо съществено няма да каже според мен.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Относно сярата в дизеловото гориво

            За новите комън рейл дизелаци е характерно, че за малко километри от 80 000 до 200 000 скапват разпръсквачи, които струват маса пари. Интересно е, че в България имат в пъти по-малък ресурс отколкото в Германия и Австрия. Обясняват, че сярата е абразив, който износва разпръсквача. На старите разпръсквачи не им е вляело толова защото работното им налягане е повече от 10 пъти по ниско в сравнение с новото поколение дизели и допуските са различни.

            Вярно ли е това и сярата ли е причината разпръсквачите да се износват ускорено?
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #21
              От: Относно сярата в дизеловото гориво

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              Вярно ли е това и сярата ли е причината разпръсквачите да се износват ускорено?
              Има известна логика. Дали е вярно - ...

              Коментар


              • #22
                Нещо не разбрах в темата. Говори се за Дизел и сярата в него а колегата Elrond препоръчва liqui moly - blei esteraz, което е добавка за бензинови двигатели?

                Коментар


                • #23
                  Човека това препоръчва, защото в неговия случай (кораб) не е позволено да налива двутактово масло.

                  Коментар


                  • #24
                    BleiErsatz наистина се ползвало из лодките ,както пише Елронд...биля една държавна агенция се била изръсила едни пари,та се били обзавели с "известно количество" Bleiersatz за гемиите си по бреговата охрана на източния или запдния бряг - а LM бяха гордо завили тоз факт на сайта си,лошо няма.



                    MTU документ A001061/32E от 2007г. :





                    .......................


                    Към 2010г. (A001061/34E) тази препоръка (за Bleiersatz) е отпаднала,както се види от картинките,заменена е от добавката/пакетът ADX766M на Лубризол,който има сходна роля.






                    Пише,че главната цел е предпазване на клапанните легла. Сега,колко тие горните ще пазят ГНП и разпръсквачи по други талиги и гемии-не се знае.

                    A за Tunadd PS се заявява :

                    "Protection of unhardened valve seats
                    Wear protection
                    Corrosion protection
                    Combustion Improvement
                    Application: For diesel engines"

                    Възможно е и Блайерзац да има някакви по-комплксни,тъй да се каже,качества...ма няма как да знаем.


                    Това,което намалява смазочната способност на горивото не е липсата на самата сяра,ами процесът по очистване на сярата (която,разбира се, е добре да я няма избщо в горивото), при който процес обаче тъжно си "заминават" и съединенията, имащи пряко отношение по смазочната способност на горивото ...и треба да мислят или заместители, или да ги набутат пак същите или подобни съединения (пък те май не са едно-две)...пък как ше се понасят там с другите добавки...дълга и широка става. Отделно различните законови изисквания по света кой треба да ги добавя- рафинерията ли,крайният търговец ли...

                    Понеже към днешните налудни времена гражданинът няма как да се увери,че в нафтата присъстват препоръчителните/законоизискуеми/пожелааателни или там каквисавеченезнам % биокомпонент(FAME),та ще да е добре да турга 1:200 двутакото масло в нафтата,най-добре извънбордово,а ако няма -там възможно с най-ниското съдържание на сулфатна пепел.

                    Да не се турга ни моторно,ни трансмисионно ,ни хидравлично (че хем нищо не принасяме,ами и вреда отгоре !) ...но и да не се престарава с концентрацията на двутактово,щото 1.пари на вятъра 2.не се знае как ще взаимодейства с пакета добавки в заводското гориво(кои пък я ги има,я не...абе...) .

                    Добрите хора от Infineum нещо напоследък за*баа WDFQS (нищо,нищо...пак ще се обърнат в правилната посока) .

                    Види се,че у ЕС-то се наблюдава масово несъобразяване с изискванията(пожеланията) по % БД в горивото,а изискванията по смазочна способност (показателят по HFRR теста) са или постигани с други добавки (кога FAME остъства или е в нисък %) ,или "хич ги няма" (току на границата или отвъд 460 микроня,която,види се,е доста лежерна...а по други места е даже 520- а там упорито искат да се въртят около нея,щот нали и те клиенти искат,хората) ...тъй че ,нали...

                    https://www.infineuminsight.com/medi...0-14112018.pdf

                    https://www.infineuminsight.com/medi...6-13032017.pdf

                    https://www.infineuminsight.com/en-g...ting-the-test/

                    и пр.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X