Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сервиз за Peugeot P4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Сервиз за Peugeot P4

    Не съм запознат с конкретната машинка, но питах, защото във всички индикатори на моточасове на двигатели и други механизми, които съм виждал (а те не са единици) става въпрос единствено и само за това колко часа е работила дадената машина (моточас, а не остатъчен ресурс и т.н.).
    И затова не се е вземало предвид никакъв режим на конкретната машина, а само конкретното време за работа...
    Явно на производителя не е изгодно да издребнява, защото ако тръгне по този път, то би трябвало например да сложи сензори за натоварване, за обороти и т.н.
    Защото може да има високи обороти без натоварване, или голямо натоварване без обороти.... Дано и някой друг колега сподели лични наблюдения за да помогне за изясняване на въпроса....

    Обаче малко бягаме от темата (за което се извинявам)....
    Колегата сигурно вече е пуснал в експлоатация пежото и не е гледал форума, за да сподели впечатленията..
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #32
      От: Сервиз за Peugeot P4

      Със сигурност има и други начини да се оценява натоварването на двигателя, изразходването на ресурса му и интервалите за обслужване, но думичката "моточас" значи точно това, което написах по-горе. За множество машини с дизелов двигател това е напълно приемлива мярка, тъй като автоматиката около двигателя (или операторът, машинистът, шофьорът) поддържа режима близо до оптималния. При тези условия, ресурсът на дизела е наистина определен брой завъртания на коляновия вал.

      Повод за объркване е и това, че с технологиите от преди 30-40 години е било по-лесно да се направи брояч на моточасове (който обикновено е зъбна трансмисия), а със съвременните средства по-евтино излиза броячът на астрономически работни часове (който пък е електронна схема и се свързва само на едно място). Поради което, за някои по-нови машини се използва именно работен час, а не моточас.

      То е същото като километрите пробег, при леките коли. Пределно е ясно, че едни и същи километри с различни шофьори, горива, смазки и терени могат да значат натоварване, различаващо се десетки пъти, но въпреки това, изминатите километри са полезна и използваема мярка.

      Друга, широко разпространена мярка за същата цел е количеството изгорено гориво. И щеше да е най-добрата мярка, ако не беше традицията сред шофьорите да отчитат различно завишен разход.

      Коментар


      • #33
        От: Сервиз за Peugeot P4

        Имам интерес къмтези джипки. Продават ли се още?
        А и не разбрах с какви раздатки и мостове са , на МБ или не и имат ли блокажи, ако някъде във форума има подробна тема за тези автомобили ще съм ви много благодарен да ми я покажете
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #34
          От: Сервиз за Peugeot P4

          Темата е отпреди една година и на Драгичево май ги няма вече. Инак, всичко се произвежда във Франция по лиценз, няма никакви немски части. Двигателя и трансмисията са (до мостовете) Пежо: бензинов XN 8 - 2литра, 80к.с. и дизел XD 3 - 2,5литра, 70к. с. Скоростната и раздатъчната кутия са Пежо, различни от МБ, скорстната кутия е четиристепенна синхронизирана. Мостовете са идентични с немските, но на предният диференциал не се монтира блокаж. С появата на "463" (постоянно 4х4, с три диференциала), почват да се правят и във Франция, слагат дизели с турбина, 1,9 и 2,1литра, съответно 90 и 110к.с. отново Пежо, автоматична скоростно кутия и блокировки на трите диференциала. На външен вид се различават от оригинала единствено по "квадратните фарове" и предните мигачи, които са под фаровете, а не върху калника.
          Произведени са 15 000 екземпляра, така че има шанс отново да се появят по нашенско .
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #35
            От: Сервиз за Peugeot P4

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Инак, всичко се произвежда във Франция по лиценз, няма никакви немски части.
            Да, да ама почти

            Общо взето само предната маска и мотор+скорости са френски.

            Цедес W461 почти няма с блокаж на предния диф
            и т.н.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #36
              От: Сервиз за Peugeot P4

              Посочените от теб елементи са френски в смисъл, че дори не са идентични със прототипа, инак всичко се произвежда във Франция - открай докрай. Първоначално в малък завод на Пежо в Марол, а след това, в специално оборудван за целта завод в Одинкур.
              А че има "Г"-та от първите поколения, без преден блокаж и аз съм чувал, но такова изобщо (а не почти) не съм виждал. Какво по същество е "461" така и не разбрах - дали обозначение за модификацията "Волф" (немските военни, а като така и това Пежо), или "460" със модернизиран салон, или пък "460" без преден блокаж (както ти изглежда твърдиш). ЕЖК-версиите са разни, а достоверна (писана техническа) информация, така и не намирам.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #37
                От: Сервиз за Peugeot P4

                461 е версията за военните. 461 се продават в момента като Worker/Professional/Greenline.

                На P4 рама, мостове и раздатка, секторна кутия и още агрегати са си съвсем немски.

                Wolf е една определена модификация 461 за Бундесвера.

                ПП А ако говорим за предния блокаж, той не е сериен за Г-то както смятат някои. И да, повечето цивилни са с такъв блокаж.

                ППП P4 се прави в Сошо.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #38
                  От: Сервиз за Peugeot P4

                  Пак не се връзва. Нашите военни "Г"-та не се водят 461; един комшия внесе поне 10-15 Волфа и всичките бяха с по два блокажа; а за това, кое къде се произвежда пак се поинтересувай - по-внимателно.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Сервиз за Peugeot P4

                    Не съм гледал номера на рамата на нашите военни Г-та. Ти ако си, добре. Както и нищо не пречи нашите военни да са си купили 463.
                    Както вече казах не всички 461 са Волф Каква е комплектацията както знаеш зависи от конкретната поръчка. Все пак тва не е уаз и може и тако и вако.
                    А че на 10-15 коли имало, следователно на всички има е яко ЕЖК

                    А за Сошо съм сигурен. Панар нямат заводи на 100 места във Франция.

                    ПП Не обичам да се аргументирам с уикито, ама отваряме и четем
                    À partir de fin 19823, l'usine de Sochaux commence à assembler la P4. Peugeot installe alors sur le Classe G le moteur à essence de sa 504, la boîte de vitesses de sa 604, s'occupe des circuits électriques, réalise le soudage de la caisse et assure le traitement en cataphorèse. Tout le reste est fabriqué par le constructeur allemand.

                    ППП Още малко по въпроса
                    Le VLTT P4 sera donc produit à 50% entre Mercedes et Peugeot, Mercedes fabriquera à son usine de Gratz en Autriche, le châssis, les ponts, la boite de transfert, les transmissions et les éléments de carrosserie de son coté Peugeot fournira le moteur 505 essence ou diesel la boite issu de la 604 et le circuit électrique. Le soudage de la caisse et l’assemblage final sera réalisé à l’usine de Sochaux

                    И ще замоля админите - вижте как да излиза диакритиката щото е тъпо така. При писане се вижда, значи е лесно решим проблем.
                    Последно редактирано от turtey; 30-08-12, 14:33.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #40
                      От: Сервиз за Peugeot P4

                      http://www.scribd.com/doc/32975581/M...el-France-2001

                      Тва е усер мануала за П4 ако някой има интерес да си чете.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #41
                        От: Сервиз за Peugeot P4

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        ...А че на 10-15 коли имало, следователно на всички има е яко ЕЖК ...
                        Това го писах в смисъл, че толкова (и още малко) съм виждал на живо, но и никъде не съм срещал информация, че има Волф без преден блокаж. Впрочем, тези бяха от Германия, Швейцария и Холандия - така че има повторяемост и според различен произход.
                        Нашите категорично не са 461.
                        Това (последното) също е интересна вметка - през цялото време по инерция пиша/ем за "произведени в Германия", а там всъщност "Г" не се призвежда - и нищо да него освен двигатели (също и всичко останало МБ 4х4).
                        Да, Волф и 461 по нищо не се потвърждава да са едно и също (както вече стана въпрос)
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Сервиз за Peugeot P4

                          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                          Да, Волф и 461 по нищо не се потвърждава да са едно и също (както вече стана въпрос)
                          Волф е една от версиите на 461

                          Волф


                          Канадски 461



                          Пух от Швейцарската армия



                          ПП На повечето швейцарки не се сваля предния прозорец

                          ППП Който не е виждал Волф с едни блокаж да заповяда:
                          http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT


                          ПППП Това също е 461
                          http://www.mercedes-benz.bg/content/...fessional.html
                          Последно редактирано от turtey; 30-08-12, 15:38.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #43
                            От: Сервиз за Peugeot P4

                            Днес минах покрай автокъща, където продаваха гореспоменатите джипове. Гледах и снимах повече от любопитство, но за цената, която ми казаха трябваше поне да ги понапудрят малко.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN3544.jpg
Прегледи:1
Размер:282.2 КБ
ID:5501903
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN3545.jpg
Прегледи:1
Размер:300.0 КБ
ID:5501904
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN3546.jpg
Прегледи:1
Размер:286.0 КБ
ID:5501905
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN3547.jpg
Прегледи:1
Размер:281.3 КБ
ID:5501906
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN3548.jpg
Прегледи:1
Размер:291.3 КБ
ID:5501907
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #44
                              От: Сервиз за Peugeot P4

                              А каква е цената в краина сметка??? И само тези ли са останали?
                              0-

                              Коментар


                              • #45
                                От: Сервиз за Peugeot P4

                                Първоначално публикуван от badboy86 Преглед на мнение
                                А каква е цената в краина сметка??? И само тези ли са останали?
                                6500 лв.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X