Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой двигател "цапа" най-много?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой двигател "цапа" най-много?

    В рекламите на новите автомобили дават основно само емисии CO2 кадето дизела го изкарват по-екологичен от бензиновия си събрат в една и съща кубатура.
    Не се споменават другите елементи в изгорелите газове.До колкото зная най-вреден двигател за здравето е на дизел след това на бензин после пропан-бутан и "най-чист" на метан, докато не стане по-масов водородния.
    Най-неприятно е да караш след дизел дори и да не пуши , предпочитам да мерише на чесън.
    ЕВРО 3 , 4 и 5 стандартите само въглеродния диоксид ли ограничава?

  • #2
    Re: Кой двигател "цапа" най-много?

    СО2-емисията е най-пряко свързана с разхода на гориво /колкото повече гориво, повече СО2/... Той обаче е безвреден за хората газ /с него се газират безалкохолните напитки/... Този показател се използва за определяне на "парниковия ефект" от дадено МПС. Друг е въпроса каква е миризмата и колко са отровни газовете, отделяни от дадено МПС...
    Логично е един дизел 2000сс с разход 6-7/100 да замърсява по-малко от съответният бензинов а-л с разход 9-10/100...

    Изправният дизелов двигател не пуши или ако пуши малко, то е при "пълна газ"... Бензиновите ,обаче, също припушват при газ до ламарината...

    Даде автомобил с газова уредба може също да пуши, особено като се има предвид, че това са предимно стари коли с износени мотори харчещи масло...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Re: Кой двигател "цапа" най-много?

      ....стария.
      "..there is no substitute for cubic inches.."

      Коментар


      • #4
        Re: Кой двигател "цапа" най-много?

        При дизела проблемите са по-скоро свързани с азотните окиси и температурите на изгаряне. Има някви решения ама нещо на мен не ми допадат нещо. Доказано е че дизела е по-екологичен в сравнение с бензина. А миризмата зад всяка кола е функция на много неща, а не само от това какво количество гориво се използва. Аз например не понасям миризмата на недоизгоряла газ от автомобила пред мен спрял на кръстовище и работещ на празен ход. Вентилацията я засмуква направо от ауспуха и ми я духа в лицето. Кво да правиш специфика.
        Колкото повече гори един двигател за транспортирането на една единица задник, толкова повече "цапа"!
        ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

        Коментар


        • #5
          Re: Кой двигател "цапа" най-много?

          Първоначално публикуван от D-MAX Преглед на мнение
          ...А миризмата зад всяка кола е функция на много неща, а не само от това какво количество гориво се използва...
          количеството гориво рефлектира в СО2 - емисията, а не в миризмата!
          балканче 50сс дава къде по-яка миризма от Г500АМГ
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            Re: Кой двигател "цапа" най-много?

            Това за неизгорялата газ е само миризма добавена към пропан-бутана умишлено тоест мерише ,но не трови. (ако работят всички цилиндри)
            СО2 си е отрова за клетките за това и според "новите учени"газираните напитки са вредени за здравето ,защото от стомаха навлиза в кръвта и от там в мозъка.
            А какво абсорбира катализатора?

            Коментар


            • #7
              Re: Кой двигател "цапа" най-много?

              Абе ти имаш ли идея ква химическа революция настъпва в стомаха на човек когато седне да яде на банкет, особенно безплатен. Последната грижа е СО2 -то от колата или лимонадата. Пък и на кой ли му пука при положение че хапва пийва и попушва.
              Дизела няма катализатор, а филтър за изгаряне на твърдите частици. Поне така аз знам, може и да бъркам!
              ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

              Коментар


              • #8
                Re: Кой двигател "цапа" най-много?

                За имане има щото съм изтърбушвал на Фокус даже изглежда като на бензиновите,а по-новите имат и филтър за едри частици. Това сигурно са саждите или черното което излиза . На Тойота G-CAT даже слагат и дюза да пръска нафта да се загрее и прочиства от време на време.
                Слагат в катализаторите благородни метали като платина ,затова хем са скъпи хем като кажеш в някой сервиз ,че колата няма мощност веднага искат да ти сложат резонатор да ти гепят оргиналния катализатор.
                Всички химици са на състезанието и не искат да ни просветят.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X