Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел, DPF филтър, българска нафта и работещи вентилатори при 5 градуса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дизел, DPF филтър, българска нафта и работещи вентилатори при 5 градуса

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    То щото електричеството се произвежда от преработени маргаритки
    Идеята била важна,а не крайния резултат.То и с тия филтри така,да ги сменяха добре ми те събират в кюнеца и после ги изгаря уж,а не ги мята на сажди в атмосферата.С градско не става обаче,не става и с кьткане,но па веднъж задьни ли става с много пари.

    Идеята е важна,Вени давай матряла.Наздраве ма карам МАНовете и не ми е много до пиене,ти карай смело.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Дизел, DPF филтър, българска нафта и работещи вентилатори при 5 градуса

      Аз затова сега витарата /DDIS 2008/е в сервиза за премахване на този еко-измислица дето сабирашбоклуците си отград и аиде да ги исфърлиш на село.Е....ти ЕКОЛОГИЯТА и Euro 4и 5 дето ги правият .Иначе са тарикати с триста зора я искараш 100000 кмя не и аиде нов филтър и аиде даи 1000ЕВРО.....
      Grand Vitra ddis 2008
      SEAT Althea XL tsi 2010
      Mitsubishi Canter

      Коментар


      • #18
        От: Дизел, DPF филтър, българска нафта и работещи вентилатори при 5 градуса

        Първият път по магистралата,като видиш в огледалата как изригва пушилка след теб,ти идва да слезеш и да бягаш.После и се кефиш,и я търсиш.Само не знам другите участници в движението какво си мислят.
        п.п.не съм забелязал разлика в миризмата и цвета на пушека от различна нафта.Само дето има разлика в разхода,работата на двигателя и вървенето.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #19
          От: Дизел, DPF филтър, българска нафта и работещи вентилатори при 5 градуса

          Ето и моя скромен опит с кола с DPF филтър.

          Колата е служебна. Двигател 1.6 TDI - 105 hp.
          Карах я от нова до около 48 000 км за една година и половина.
          От тях около 25% градско и 75% извънградско. Точните километри по месеци съм ги записал в таблицата.
          Също така съм записал и кога ми е светвала лампата за DPF филтъра. Всеки месец по един път, а някои и по два пъти
          Два пъти не можах да го изчистя и колата влезе в авариен режим (повече от 2000 оборота май не вдигаше) и се наложи да го чистят в сервиза.

          Вижте таблицата.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DPF_history.jpg
Прегледи:1
Размер:58.9 КБ
ID:5509824

          DPF_history.pdf

          Много гадно чувство имах, докато я карах. Не знаеш кога ще ти светне и трябва да го чистиш.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2011.01.26.jpg
Прегледи:1
Размер:201.7 КБ
ID:5509825

          Усещането да караш по Софийските улици с 60-80км/ч на втора и оборотомер в червеното е много глупаво. Ама нали така е записано в упътването.
          Някои пъти и това не помагаше и си бях избрал един по-дълъг маршрут. След работа излизам през Илиенци на околовръстното и наляво по него с 90 км/ч на втора, максимум на трета. Някъде преди бул. Европа лампата загасваше, аз си завивах към Сливница и се прибирах.

          Само че на няколко пъти се наложи да се обяснявам къде се бавя след работа: "Ами на околовръстното съм и продухвам филтъра " - това отговарях и си беше самата истина.

          Не знам какво всъщност се случваше. И от сервиза не знаеха. Сменяха нещо софтуера, увеличаваха процентите на запълване на филтъра при които да светва лампата, ама след това беше същата история.
          Просто тази кола не ставаше дори и за 25% градско каране.

          Само да отбележа, че при следващия колега който я кара не се запушваше филтъра, но той има почти всеки ден извънградско каране.
          ... to be continued

          Коментар


          • #20
            От: Дизел, DPF филтър, българска нафта и работещи вентилатори при 5 градуса



            Флекса..............
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Дизел, DPF филтър, българска нафта и работещи вентилатори при 5 градуса


              Това ми се струва ненормално положение.Аз на старото ми Пежо 307 1.6 HDI 110 коня за 160 000 един път съм имал проблем с този филтър и това е. Струва ми се, че колата си е имала някакъв проблем.
              Subaru Legacy 2.5
              Suzuki GS500 E

              Коментар


              • #22
                От: Дизел, DPF филтър, българска нафта и работещи вентилатори при 5 градуса

                Първоначално публикуван от MartiX5 Преглед на мнение

                Това ми се струва ненормално положение.Аз на старото ми Пежо 307 1.6 HDI 110 коня за 160 000 един път съм имал проблем с този филтър и това е. Струва ми се, че колата си е имала някакъв проблем.
                Може и така да е, ама по-скоро е комплексна причината. Както казах при следващия колега колата спря да прави такива магарии. Може и аз да съм я карал по-лежерно, може и тя да е имала проблем, абе и от сервиза след три-четири теста и пренастройки само вдигаха рамене.
                ... to be continued

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X