Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой от двата или ...трети

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой от двата или ...трети

    Ще се ползва за Туризъм но не толкова често колкото преди, колело (велотуризъм) няколко дена в годината ама не всяка година, кану и тук не много често и м/и някога живот и здраве на мотор.
    Като първи избор най-ме блазни Монтана 700 основно заради големият екран и по-високата резолюция на дисплея 480 x 800 , ама не е ли много тежка за туризъм 0,4кг. за колело, кану няма грижи с теглото.
    https://garmin.bg/Montana-700
    Като втори GPSMAP 66s по-малък екран и резолюция на дисплея 240 x 400 ама пък нормално тегло от 0,23кг. Тук пък ме блазни захранването от 2 х АА батерии, хабиш и сменяш при монтаната търсиш начин да зареждаш. Естествено цената също е доста по-атрактивна спрямо тази на Монтана 700 почти 400лв.
    https://gps6.bg/garmin-gpsmap-66s
    В момента ползвам Дакота 10 още по-малък екран от GPSMAP 66s и резолюция на дисплея160x240, няма компас и още какво ли не но пък въпреки преклонната си възраст все още си работи без кахъри и най-важното поне 3-пъти ми е спасявала кожата в гората (шматка в гарата съм кво да правя).

    Та в голяма дилема съм, по-големият и удобен екран но пък тежък и ограничен от към ток заради литиево-йонна батерия и по-малкият екран но пък идеално тегло и неограниченото захранване заради 2 х АА батерии.
    Три дена мисля вече и нищо не измислям да го е*а.


  • #2
    Твърдо зад 66.

    Никога не ми е липсвал тъч и голям дисплей в планината.
    Подобен ползвах последно и при последният мото-тур в Памир.
    Предпочетох го съвсем целенасочено пред Зумо, каквото също имам.
    Това да имаш почти 20 часа работа с едни комплект батерии / акумулатори е нещо, което само Гармин могат.
    И то само в точно този тип ръчни уреди.

    P.S: В прашни, мокри, екстремно студени условия, когато идеята само да си извадиш ръката от ръкавицата е болезнена - идеята за интерактивен дисплей е просто нелепа.
    И що ли на синята стойка няма нищо?
    Не е защото в момента снимам с него!
    Просто условията изключват ползването на подобни устройства.
    Пък монтана е много подобно, меко решение.
    Хуя докрая и душата в рая - утопия!

    Последно редактирано от Esper; 27-08-23, 18:54.
    Враг усраине

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Братчеда както винаги прав седи...

  • #3
    За съжаление GPSMAP 66s никъде го няма в наличност, остава Монтана 700. Наличен е GPSMAP 67 но и той е с литиево-йонна батерия и за 100лв. разлика не знам струва ли си, все пак Монтаната е с много по-голям дисплей. Странна работа хем искам да сменя Дакотата основно заради малкия дисплей хем все нещо ме разколебавам за Монтаната, кола по-лесно си избирам бе майка му.

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      66i
      Всички онлайн магазини май поръчват от едно място. И няма други варианти за намиране в България...

      Така или иначе няма да го ползвам всеки ден, но понякога искам да си трасирам някои маршрути. Служебно често пътувам в командировки. От алиескпрес пробвах някаква измишльотина мини гпстракер, на рекламите изглеждаше добре, но трябва да се настройва със СМС-и. и не можах да го накарам да работи като хората. Сменяемите батерии при рядко ползване, дават предимството да не чакаш за зареждане. Особено ако си по-далеч от цивилизацията, и няма на място къде и как да зареждаш. Имам радиостанции със АА батерии сменяеми, ползвам ги когато ходя на море, или някъде на природа. Не е въпрос на голям капацитет, или дълго изкарване на батерии, по-практично ми е на мен лично.
      Последно редактирано от KingofROAD; 29-08-23, 18:46.

    • vencifcl
      vencifcl коментира
      Редактиране на коментар
      За батериите съм напълно съгласен но за съжаление на там вървят нещата, изтървали сме момента.... 66i и той с литиево-йонна батерия
      Последно редактирано от vencifcl; 29-08-23, 19:43.

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Може да излезе нов модел. 66S доколкото разбирам е от 2018 или 2019г.
      Знам че 66i е с вградена батерия, става за ежедневно, или по-често ползване.

  • #4
    Оказва се че все пак има нещо с характеристиките като GPSMAP 66s то може от вътре да е едно и също даже, е малко грозновато ама плува GPSMAP 79s.

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Да, това са морските им еквиваленти.
      Точно плаваемостта им ги отличава от сухоземните
      Също така вероятно има специфични функции, които ще бъдат излишни ако не си на лодка.
      Ама това последното е предположение - не съм ползвал или дори пипал морски уред.

  • #5
    Аз съм с Орегон и да ти кажа съжалявам, че не взех 66 на времето. Както миро каза , да боравиш с ръкавица е благинка
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • #6
      В крайна сметка поръчах GPSMAP 67, надявам се във времето да не остана разочарован от батерията. Мислих за GPSMAP 79s само заради АА батерии ама близо сантиметър по-дебел и доста грозоват не успях да го възприема. С тия копчета тепърва ще трябва да се уча и свиквам, последната играчка с такива копчета която съм барал беше GPS 60 .

      Коментар


      • vencifcl
        vencifcl коментира
        Редактиране на коментар
        Какво имаш предвид под стойка/калъф, аз имам стойка за колело (предполагам ще стане и за мотор) от Дакотата а те са същите и за Орегон, GPSMAP


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Аз ще чакам да излезе нещо в продавалника. Сменяемите батерии може и да понамалеят модели, но все ще остане някой за цвят.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Останах с впечатление че 67 е с различно закрепване на гърба от предшествениците си.
        Този от клипа пише, че стои монтиран на гарминската стойка за 62/64, явно си запазили шината.

        Но не е добра идея да се ползва така!

        Проблема е, че при такъв начин на закрепване залата тежест, вибрации и евентуално удари се носи само от капака, под който на предните е батерията.
        Шината е физически на него и той се чупи/деформира при сериозно натоварване.

        Затова стойките на RAM не ползват тази шина а обхващат корпуса на уреда.
        Не намерих обаче тяхна стойка съвместима с 67, каквито има за предните.
        На моята снимки е такава:

        https://rammount.com/products/ram-hol-ga41u

        Това имах предвид.

        За калъфи - тези са много по-добри от оригиналните.

        А за мотор все пак ми попадна ето това, изглежда поне ОК.
        Но да не се заблуждаваме - ако се наложи навигация на мотоциклет в 99% от случаите си е нужно зумо.
        Последно редактирано от Esper; 31-08-23, 06:52.

    • #7
      Малко първоначални впечатления, нямам кой знае каква база за сравнение освен с Дакота 10 но все пак.

      Може би най-важното е за батерията, притесненията ми станаха на пух и прах повече от две седмици се боря да я изхабя и още съм на над 40%. Що нещо си играх (и продължавам), настройки, карти, разходки и накрая не издържах сложих стойката на колелото и сега карам а после си играя и.... абе ще се изхаби. Туй нещо работи вечно с тази батерия, доста рових ама още никой не може с точност да каже как тия от Garmin са успели да постигнат тези часове, все още само гадаят по въпроса. Реално няма как да засека часовете но доста се натрупаха и продължават да се трупат, вече ми писна да го слагам и махам от колелото ама му се вижда края.

      Друго важно да се знае е за картите, това е един от моделите които не могат да се модифицират за работа с отключени карти. За мен лично не е драма но ... хубаво е да се има на предвид. М/и във времето ще им набарат цаката но поне за сега не може. Пристига с заредени TopoActive Europe но дори не е на кирилица, хубаво е че има от къде да я свалиш с наши букви а тяхната я хвърляш в коша.

      Иначе здраво направена машинка, естествено изключително точна но това се подразбира. Аз лично не откривам някакви бъгове но знаем че Гармин са известни с това че първо пускат на пазара и след това във времето оправят нещата, казвам го това щото 67-цата е таз годишен модел и тепърва предстоят ъпдейти на софтуера му като на всеки техен нов продукт.

      Ако някой нещо по-конкретно го интересува да пита ще се отговарям да колкото ми позволяват знанията.

      Това е супер готина джаджа за батерията, доказано е че работи на 67 https://apps.garmin.com/en-US/apps/a...0-7d6c7317893e

      Коментар


      • #8
        Garmin са пословични с power management-a на устройствата си.
        Особено при ръчните.
        Имай предвид; че записването на трак и настройките как да го прави пряко се отразяват на рънтайм-а.
        Вкарването да допълнителни данни в него като температури, каданс, етц също го намалят.

        А сега погледнах виджета - това софтуерче го ползвах с часовникът им преди да го разбия в теракота.
        Върши работа наистина, дава по-точна информация ма това обикновено не променя нищо.
        Батерията пада еднакво със и без него
        Последно редактирано от Esper; 20-09-23, 05:15.
        Враг усраине

        Коментар


        • #9
          Гармин БГ са добри а .....
          <tag>TXT_Marine_Forecast_Info_Message_STR_M</tag>
          <txt>Мест. за прог. тр. да е на ок или др. гол. в-н бас. Тъй като нал. м. да вар. бл. до бр, ако е въз., изб. мест., к. е по-отд. от бр. Marine е Premium, като ст. въп. за изп. на д-ни.</txt>
          Колко време ми отне да им оправя глупостите не е истина.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X