Написаното е главно за мотористи и АТВ-висти, които карат едно-цилиндрови машини със монтиран GPS от 60-та серия на Гармин на машината.
Повечето от вас сблъскали се с този проблем знаят колко е неприятно когато GPS-а ти изключва през 5 мин, та и по-често поради лош контакт на батериите. Най дуракоустойчивото решение е кабел към акумулатора (през бушон) и включен към голямата букса за захранване. За тези обаче които не ползват този метод ще обясня как да се преборите с проблема.
Преди да продължа искам да ви предупредя, че частичното разглобяването на GPS-a ви може да ви анулира гаранцията (ако разберат от сервиза на гармин)!
Главният проблем който възниква е в това че задният капак на GPS-а има 2 контактора които лягат на платката, която е закрепена на предният капак. Тези контактори от вибрациите се трият в платката и се получава някакъв слой които почва да не дава контакт и GPS-а да прекъсва. Първоначално дори стягане на задните винтчета върши работа, но това е за кратко. За да отстраним проблема за половин сезон каране (за мен) трябва да се развият задните 6 винта:

след което много внимателно да се отвори долната чат на GPS-а около 1 пръст - не повече, защото може да разлепите гумата на антената. Ползвайки този шпрей:

или друг който да остава мазничко след себе си, пръскате леко на една малка отверка или клечка за зъби и чрез нея допирате малка капчица на 2-та контактора на платката:

десният не се вижда от този ъгъл. За тези без карта, могат да ги достигнат от страни през цепката.
Също може да изправите малко 2-та контактора които натискат на платката, но не прекалявайте защото може да ги счупите. Ако се отлепят от белият силикон не се шашкайте не е проблем.

ВАЖНО: преди да затегнете обратно винтовете внимателно огледайте дали уплътнението е легнало навсякъде правилно! Отделно ако някой винт не ви харесва как влиза, огледайте да не би уплътнението да е застанало на пряко през дупката.
Ако всичко това ви се вижда много сложно или нямате нужните инструменти, изпратете ми GPS-а и ще го направя безплатно на всички закупили си GPS или карта от мен.
Поздрави,
Събин
Повечето от вас сблъскали се с този проблем знаят колко е неприятно когато GPS-а ти изключва през 5 мин, та и по-често поради лош контакт на батериите. Най дуракоустойчивото решение е кабел към акумулатора (през бушон) и включен към голямата букса за захранване. За тези обаче които не ползват този метод ще обясня как да се преборите с проблема.
Преди да продължа искам да ви предупредя, че частичното разглобяването на GPS-a ви може да ви анулира гаранцията (ако разберат от сервиза на гармин)!
Главният проблем който възниква е в това че задният капак на GPS-а има 2 контактора които лягат на платката, която е закрепена на предният капак. Тези контактори от вибрациите се трият в платката и се получава някакъв слой които почва да не дава контакт и GPS-а да прекъсва. Първоначално дори стягане на задните винтчета върши работа, но това е за кратко. За да отстраним проблема за половин сезон каране (за мен) трябва да се развият задните 6 винта:

след което много внимателно да се отвори долната чат на GPS-а около 1 пръст - не повече, защото може да разлепите гумата на антената. Ползвайки този шпрей:

или друг който да остава мазничко след себе си, пръскате леко на една малка отверка или клечка за зъби и чрез нея допирате малка капчица на 2-та контактора на платката:

десният не се вижда от този ъгъл. За тези без карта, могат да ги достигнат от страни през цепката.
Също може да изправите малко 2-та контактора които натискат на платката, но не прекалявайте защото може да ги счупите. Ако се отлепят от белият силикон не се шашкайте не е проблем.

ВАЖНО: преди да затегнете обратно винтовете внимателно огледайте дали уплътнението е легнало навсякъде правилно! Отделно ако някой винт не ви харесва как влиза, огледайте да не би уплътнението да е застанало на пряко през дупката.
Ако всичко това ви се вижда много сложно или нямате нужните инструменти, изпратете ми GPS-а и ще го направя безплатно на всички закупили си GPS или карта от мен.
Поздрави,
Събин
Коментар