Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да направим нашият GPSmap60 да не изключва от вибрациите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да направим нашият GPSmap60 да не изключва от вибрациите

    Написаното е главно за мотористи и АТВ-висти, които карат едно-цилиндрови машини със монтиран GPS от 60-та серия на Гармин на машината.

    Повечето от вас сблъскали се с този проблем знаят колко е неприятно когато GPS-а ти изключва през 5 мин, та и по-често поради лош контакт на батериите. Най дуракоустойчивото решение е кабел към акумулатора (през бушон) и включен към голямата букса за захранване. За тези обаче които не ползват този метод ще обясня как да се преборите с проблема.

    Преди да продължа искам да ви предупредя, че частичното разглобяването на GPS-a ви може да ви анулира гаранцията (ако разберат от сервиза на гармин)!

    Главният проблем който възниква е в това че задният капак на GPS-а има 2 контактора които лягат на платката, която е закрепена на предният капак. Тези контактори от вибрациите се трият в платката и се получава някакъв слой които почва да не дава контакт и GPS-а да прекъсва. Първоначално дори стягане на задните винтчета върши работа, но това е за кратко. За да отстраним проблема за половин сезон каране (за мен) трябва да се развият задните 6 винта:



    след което много внимателно да се отвори долната чат на GPS-а около 1 пръст - не повече, защото може да разлепите гумата на антената. Ползвайки този шпрей:



    или друг който да остава мазничко след себе си, пръскате леко на една малка отверка или клечка за зъби и чрез нея допирате малка капчица на 2-та контактора на платката:



    десният не се вижда от този ъгъл. За тези без карта, могат да ги достигнат от страни през цепката.

    Също може да изправите малко 2-та контактора които натискат на платката, но не прекалявайте защото може да ги счупите. Ако се отлепят от белият силикон не се шашкайте не е проблем.



    ВАЖНО: преди да затегнете обратно винтовете внимателно огледайте дали уплътнението е легнало навсякъде правилно! Отделно ако някой винт не ви харесва как влиза, огледайте да не би уплътнението да е застанало на пряко през дупката.

    Ако всичко това ви се вижда много сложно или нямате нужните инструменти, изпратете ми GPS-а и ще го направя безплатно на всички закупили си GPS или карта от мен.

    Поздрави,
    Събин

  • #2
    Чудесен материал за този проблем
    Наистина, тези които нямат възможност да си вземат хубвата стойка на Touratech за този GPS, ще имат проблеми без външно захранване, а аз още не съм си направил такова, тъй като новият 60 СХ много бавно консумира тока в батериите и това ме устройва!

    Дори забелязах, че ако се ползва демпфера по средата на кормилото и стойка е от скоч , проблемът с изключването е доста по-малък! Там и GPS-ът е най-защитен.

    Сега мисля вариант да си направя модифицирана стойка за това място и ще кажа след малък тест (+) и (-).
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      Аз в Дъскотна вече бях откачил от постоянното изключване (и включване след 30-ия опит) и Събин ми обясни по телефона, че и на Touratech стойката пак ги има тези вибрации. Да кажем, че си пусна захранване от мотора и сложа тампони на стойката за обиране на част от вибрациите, то тогава колко време ще издържи GPS-a без тази профилактика?
      Ride to arrive.

      Коментар


      • #4
        И моя "покет ПС" прави същия проблем! Само дето не открих никакви контактни пластини, а батерията е с кабел с куплонг! Може ли в него нещо да прекъсва, щот другия вариант вече остава да е спукана платка или друга подобна гадост!
        Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
        0884837709
        0878383528

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Plamen WR
          Аз в Дъскотна вече бях откачил от постоянното изключване (и включване след 30-ия опит) и Събин ми обясни по телефона, че и на Touratech стойката пак ги има тези вибрации. Да кажем, че си пусна захранване от мотора и сложа тампони на стойката за обиране на част от вибрациите, то тогава колко време ще издържи GPS-a без тази профилактика?
          С външно захранване няма да го прави тоя номер
          Най-добре е така, ама мен ме мързи да му направя такова опроводяване.
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Plamen WR
            Аз в Дъскотна вече бях откачил от постоянното изключване (и включване след 30-ия опит) и Събин ми обясни по телефона, че и на Touratech стойката пак ги има тези вибрации. Да кажем, че си пусна захранване от мотора и сложа тампони на стойката за обиране на част от вибрациите, то тогава колко време ще издържи GPS-a без тази профилактика?
            без проблем 1 година, защото когато не минава ток от там където връзката не е качествена, не се образува толкова много този нагар.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от ves1
              И моя "покет ПС" прави същия проблем! Само дето не открих никакви контактни пластини, а батерията е с кабел с куплонг! Може ли в него нещо да прекъсва, щот другия вариант вече остава да е спукана платка или друга подобна гадост!
              Ами в работещ вариaнт мърдай разни части и като загасне ще разбереш от къде е.

              Коментар


              • #8
                пробвах, гасне само когато съм в гората или имам нужда от него!
                Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
                0884837709
                0878383528

                Коментар


                • #9
                  Мен ако питаш, това е временно решение.

                  Не съм отварял моя ГПС да видя как точно е направено (не ми е правил проблеми още), но си мисля че най подходящото решение би било поялник и жица.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от ves1
                    И моя "покет ПС" прави същия проблем! Само дето не открих никакви контактни пластини, а батерията е с кабел с куплонг! Може ли в него нещо да прекъсва, щот другия вариант вече остава да е спукана платка или друга подобна гадост!

                    И върви че го търси какво е....

                    Такъв дефект се открива изключително трудно.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Tisho
                      Мен ако питаш, това е временно решение.

                      Не съм отварял моя ГПС да видя как точно е направено (не ми е правил проблеми още), но си мисля че най подходящото решение би било поялник и жица.
                      И гаранцията е чао.

                      Най добре е външно захранване.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X