Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гаранционна поддръжка за часовници гармин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от prascho Преглед на мнение

    ...
    Накратко - това е часовник, за хора които спортуват активно - не е типичната "умна" джаджа. Може да плащате с него, да слушате музика и т.н., но е предназначен за съвсем други неща и ги върши много добре.
    Ами аз ни най малко не съм искал от него да е мултимедиен и интерактивен.
    Моят модел дори не можеше нито едно от цитираните неща.

    Това, което буквално ме отврати е качеството на изработка, конкретно на двете каишки в комплекта.
    Качеството и инжинеринга на този компонент кореспондира на продукт от алиекспрес или нещо без особени претенции както хуавей например.
    Какво говоря, купих след това на баща ми точно хуавей GT нещо си и той е на светлинни години далче като изработка и усещане с Garmin Chronos.
    Нищо, че цената на гармина беше 2К+.

    Освен това се сдоби с драскотина по "сапфира" но истинска, не е като вашите.
    И аз нямам идея кога и как се случи при положение, че дори безела би трябвало да го пази.

    Имал съм и имам различни гармински устройства.
    Никога не съм ходил до Геотрейд освен когато съм ги купувал!

    За този часовник ходих до сервиза 2 пъти.
    Когато се оказа, че трябва да ходя за 3 път просто го унищожих.

    Брутално и безвъзвратно.

    От тогава не ми е минавало през ума да купувам "умен" часовник.
    Ръчният 62st ми покрива изцяло нуждите.
    А точно друг часовник Гармин ще е предпоследното, което ще премине през главата ми а след него ще е куршум.

    Едно им признавам, като имам някакви наблюдения над Huawei и Suunto: Онлайн платформата на Garmin за събиране на данни и споделяне е просто номер едно.
    Ако бяха вкарали толкова усилия в инженеринг на хардуера колкото на софтуера наистина щяха отнесат конкуренцията като парен локомотив - дрезина.
    Враг усраине

    Коментар


    • #17
      Има развитие при мен - Геотрейд смениха часовника с нов. Изненада ме, че смениха и верижката, въпреки, че нямаше отношение към дефекта. Както беше казано и по-напред в темата - получават "отличен" за следгаранционно обслужване.
      Ако трябва да съм честен, за мен 6Х Сапфир е направен много добре, Хроноса съм го виждал само на картинка. Усещането при Сапфира е като за нещо наистина качествено и стабилно, без да е твърде масивно и тежко. Притеснителен е факта, че тези дефекти в сапфира се наблюдават твърде често за да ги отделим в графата "частен случай". Чудя се дали не се получават от прекомерно огъване на корпуса при някакъв вид активност или промяна в температурата. Безела е стомана но корпуса отдолу е полимер - имат различна темепературна деформация... знам ли...
      42

      Коментар


      • #18
        И какво те учудва?
        Сериозните фирми по това се познават. Ако се видим някога ще ти покажа как изглежда швейцарско ножче, след гаранционен ремонт, след 30 годишна експлоатация почти ежедневна.

        п.п. тука Карта.бг се шегуват понякога, ама аз вече гледам да не бързам, че не ми остава много ЕГН.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X