Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гаранционна поддръжка за часовници гармин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гаранционна поддръжка за часовници гармин

    Някой сблъсквал ли се е с гаранционната поддръжка на Гармин в България? Купих си Fenix 6 Pro Solar от Геотрейд и на втория месец ми се пукна стъклото, което уж би трябвало да е Gorilla Glass. Ползвам часовника основно за бягане, плуване и колоездене и не виждам как може да съм го натиснал чак толкова, но все пак е възможно. От друга страна досега съм имал поне 3 телефона с Gorilla Glass, като съм ги подлагал на много по-сериозна експлоатация и съм нямал подробни проблеми.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Fenix6Pro.jpg
Прегледи:661
Размер:498.5 КБ
ID:6761878

    Звънях в сервиза на Геотрейд, но оттам бяха изключително нелюбезни - нямали право да го сервизират, трябвало да се изпрати до Великобритания и обратно и цялата операция щяла да струва поне 500 лева. И да съм отишъл на място ама след 2 седмици най-рано, понеже щели да са в отпуска.

    Въпросът ми е следният: има ли смисъл да го пращам директно в UK където е централата на Garmin за Европа, или има някакъв друг начин? Някой дали може да сподели подобен опит?

    Предварително благодаря!

    "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

  • #2
    Първо изпрати мейл до централата с описаното по горе. Може и КЗП в копие.
    Иначе изпращането и ремотна ако ще и 50000 да струва - щом е фабричен дефект търговеца го поема! Той си преценява дали е по рентабилно да ремонтира продукта, да даде нов или направо да ти върне парите.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнение
      Първо изпрати мейл до централата с описаното по горе. Може и КЗП в копие.
      Иначе изпращането и ремотна ако ще и 50000 да струва - щом е фабричен дефект търговеца го поема! Той си преценява дали е по рентабилно да ремонтира продукта, да даде нов или направо да ти върне парите.
      Има известно развитие по казуса. От централата на Гармин ми отговориха да се обърна към Геотрейд, понеже часовникът е купен от България. По информация от интернет тукашният представител наистина няма право да ремонтира тези модели, а трябва да ги прехвърли към Обединеното Кралство. След втори телефонен разговор Геотрейд обещаха да съдействат, т.е. да направят каквото могат. Бяха доста по-любезни този път - не знам на какво се дължи Сега остава да занеса часовника на място в сервиза. Ще споделя когато има някакво развитие.
      "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

      Коментар


      • #4
        За часовниците на Гармин не ми се коментира особено.
        На 2 пъти имах проблем с кашките заради които ходих до Геотрейд.

        Първият път просто замениха "титаниева" с чисто нова.
        Оставих им старата дадоха нова, загубих 2мин.

        Вторият път се скъса "гайката" на гумената.
        Отидох и ми дадоха друга, пак толкова.

        Не са ми искали документи.
        То не че това са били ремонти но не е имало формалности.
        Враг усраине

        Коментар


        • #5
          До сега ако попадна в казус и някой се запъне за нещо гаранция или друго и смятам , че аз съм правия , винаги съм се обръщал към КЗП . И учудващо тази институция работи много добре .
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #6
            С телефониране няма да се получи.
            Оставяш на място уредът и да се оправят.
            Някой дори да е в отпуск това не е проблем на клиента.
            Не може целият офис да е в отпуск за два месеца, важното е да го оставиш с документ.

            В гаранциата пише в какъв срок, мисля, че месец са задължени да го отремонтират, сменят или да ти върнат парите.

            Ако тове вече не се случи, нещо в което се съмнявам тогава КЗП и разни там институции.

            Имах проблем с дисплея на медиа плеър преди година.
            Оставих го на ремонт, след месец още не бяха получили от производителя частите, в случая VFD дисплея.
            Изчаках повече, към месец и половина, писах им, че настоявам за решение, на 2 месец сумата беше възстановена.
            Не се стигна до КЗП.

            Не мисля, че и с Геотрейд ще има нужда да се занимава тази институция.
            Жената, която приема нещата в сервиза наистина е малко чешит.
            Не си я слагай присърце, нали не ти е в къщи.
            Отнеси им часовника в офиса и го карай по процедура.

            При теб случаят е малко деликатен защото става въпрос за механичен проблем.
            Почти сигурен съм, че гаранцията не покрива механични увреждания.
            Въпреки това не мисля, че в Геотрейд ще преценяват дали е фабричен дефект или неправила експлоатация.
            Транспортните разходи до УК за решение определено не трябва да са твоя грижа!
            Враг усраине

            Коментар


            • #7
              За мой късмет половинката ми имаше работа в София днес и преди малко се отби до сервиза с часовника. Резултатът е, че е подменен с чисто нов, гаранционно. Служителката била изключително любезна и отзивчива. Жена ми определено има подход към хората, но трябва да отбележа, че съм очарован и от отношението на Гео Трейд.

              Благодаря на всички за мненията и предложенията.

              P.S.
              Току що поръчах още веднъж същия модел, този път за половинката (по-малкия размер - 6S). Малко импулсивно се получи, но ще е прекрасен подарък за един важен повод, който наближава
              "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Имам доста врамински дивайси, тъпият саатник е единственият, заради който съм ползвал сервиза на Геотрейд но никога не съм имал никакъв проблем с дилърът.
                Определено позитивно е от отношението ми към тях!

            • #8
              Сервиза на Гармин за България е топ! Ако уреда е в гаранция и проблема е хардуерен дефект винаги се заменя с нов.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                Сервиза на Гармин за България е топ! Ако уреда е в гаранция и проблема е хардуерен дефект винаги се заменя с нов.
                Потвърждавам. Замяна без никакви излишни бюрокрации и много коректно отношение.

                Малко продължение на темата - това се оказа фабричен дефект в някаква част от Fenix 6 серията, която е със соларни панели. Както писах по-горе - купих на половинката 6S Pro Solar и още с пускането се появи нещо като драскотина в едната част на дисплея, която не се вижда в изключено състояние. При мен беше същото - драскотината беше някъде в междинните слоеве на стъклото. Сега ще подменяме и новия часовник, но не очакваме никакви проблеми.
                "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

                Коментар


                • #10
                  Да се запиша и аз в темата....
                  ПРеди малко посетих офиса на Геотрейд по повод рекламация на Феникс 6Х Сапфир - омекване на старт бутона и се появи една гадна драскотина на сапфира, която обаче не е драскотина (в смисъл няма релефно изражение върху самото стъкло) а по-скоро вътрешна пукнатина или дефект - отгоре стъклото е перфектно гладко. Една госпожа огледа часовника, не знам до колко успя да види проблема но обясни, че в момента в който получат налични часовници, моя ще бъде подменен. Взе ми телефона и обеща да се обади. Отношение - безупречно, какво ще се случи - ще видим.
                  Използвам момента да попитам - друг сблъсквал ли се е с такъв проблем и също така - сблъсквали ли сте се с "омекване" на "старт" бутона?
                  ​​​​​​​
                  42

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от slaf4u Преглед на мнение
                    Да се запиша и аз в темата....
                    ПРеди малко посетих офиса на Геотрейд по повод рекламация на Феникс 6Х Сапфир - омекване на старт бутона и се появи една гадна драскотина на сапфира, която обаче не е драскотина (в смисъл няма релефно изражение върху самото стъкло) а по-скоро вътрешна пукнатина или дефект - отгоре стъклото е перфектно гладко. Една госпожа огледа часовника, не знам до колко успя да види проблема но обясни, че в момента в който получат налични часовници, моя ще бъде подменен. Взе ми телефона и обеща да се обади. Отношение - безупречно, какво ще се случи - ще видим.
                    Използвам момента да попитам - друг сблъсквал ли се е с такъв проблем и също така - сблъсквали ли сте се с "омекване" на "старт" бутона?
                    Абсолютно същото се случи с часовника на половинката около месец след като го купих: нещо като "драскотина", само че е гладка - някъде вътре по слоевете. Нейният е Fenix 6S Pro Solar. След разговор по телефона ще го носи за подмяна. Явно е някакъв фабричен дефект с долните слоеве на стъклото.

                    Моето също беше подобно - гладка драскотина. След подмяната не съм имал проблеми.
                    "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

                    Коментар


                    • #12
                      Тоест, ако трябва да обобщим: обслужването е добро, но продуктите им като смарт-часовници не са, и ако искаме да си спестим времето за обикаляне по сервизи, да ги избягваме.
                      Поне засега, докато отстранят фабричните недоделки, а ще разберем, че това се е случило, неясно как...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #13
                        Навигационните им уреди и камери са на високо ниво във всяко отношение.
                        Смарт-часовниците обаче са пълен провал.
                        Такъв “часовник” не бих препоръчал на никого.

                        За представителят и по-напред съм писал, че мога да кажа само добри неща.
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • #14
                          Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                          Навигационните им уреди и камери са на високо ниво във всяко отношение.
                          Смарт-часовниците обаче са пълен провал.
                          Такъв “часовник” не бих препоръчал на никого.

                          За представителят и по-напред съм писал, че мога да кажа само добри неща.
                          Аз лично нямам никакви оплаквания. Върши точно това, което очаквам от него: основно го ползвам за мултиспорт и експедиции. Сензорите му са достатъчно точни. Мери пулса с под половин процент разлика с другия ми сензор, който е висок клас колан, който се слага на гърдите. При мерене на сатурация няма разлика с приличен оксиметър. При плуване в морето също се представя много добре - засичал съм го по GPS-а на съпровождаща лодка. Противно на повечето коментари соларното панелче си върши работата - в експедиционен режим ме изкара 15-20 дни без зареждане, с уговорката, че трябва да седи поне 2-3 часа на ден на слънчева светлина.
                          Останалите екстри са ми по-маловажни, но също има доста удобни неща, като например възможност за персонализиране на интерфейса. Отделно мога да си пиша приложения за него, ако ми трябва нещо специфично. Случайно установих, че може да се ползва и при гмуркане, но за съжаление Гармин са заключили хардуерно сензора и мери само до 6 метра, но така или иначе си имам отделен компютър за това.

                          Накратко - това е часовник, за хора които спортуват активно - не е типичната "умна" джаджа. Може да плащате с него, да слушате музика и т.н., но е предназначен за съвсем други неща и ги върши много добре.
                          "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

                          Коментар


                          • #15
                            Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                            Навигационните им уреди и камери са на високо ниво във всяко отношение.
                            Смарт-часовниците обаче са пълен провал.
                            Такъв “часовник” не бих препоръчал на никого.

                            За представителят и по-напред съм писал, че мога да кажа само добри неща.
                            Ами тоя тип изделия са доста тегави технологично. Като се замисля какво е събрано в обема на часовник, на мен съвсем ми се губи как става това...
                            Приемник за GPS, блутут, дисплей, енергиен източник, жично или безжично зарядно, соларно зарядно и соларен панел, моделите работещи с е-SIM се предполага че имат и комуникационна част - 3G, 4G и т.н. компютърна част - CPU, RAM, някакъв сторидж, жици, телове, и вероятно още неща които пропускам...
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X