Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прецакан Nuvi255W

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Прецакан Nuvi255W

    Е, какво да ви кажа...До сега не бях писал във форума, но....ето какво се случи:
    В края на април си купих Nuvi255W. За края на май бяхме планували да ходим до Турция. До тогава - никакви проблеми, набавих си картите дето ми бяха необходими, всичко точ. Супер доволен, из България всичко точно, показва всичко вярно, благинка с една дума. И вечерта преди пътуването ми за Турция - отказ. Машинката отказа...След като се включи, тръгва да зарежда и....до там. Изключва се и край. Пак я включвам, пак тръгва да зарежда и пак гасне. Как ли не я мъчих, но уви...теглих едни майни, на сутринта си купих карта на Турция и така, пак по стария начин. След прибирането в Б-я, занесох я на сервиз и обещаха да ми я подменят с нова. Казаха ми, че било супер рядко срещан проблем (какъв е не можаха да ми обяснят), и че направо ще ми дадат ново Nuvi. Добре, но ето вече 10-ти ден и нищо...все нямали доставка и това е. Не знам дали сте доволни от Гармините, но аз вече и след прочетеното по форумите, малко съм с едно наум. Дано при вас всичко да е в ред. Ако съм досадил на някой с мъката си - извинявайте.

  • #2
    До: Прецакан Nuvi255W

    здр колега и аз се пресаединявам към теб.и аз имам нуви 255w и днес патувах пред прохода на Шипка и апаратчето изгасна,тругвам да го вклучвам и зарежда малко и само се изключва.немога да го пусна вобще.аз сущо сам го закупил април месец и нз кво да го правя?ти каде го носи на сервис?може ли малко по подробно да опишеш какво ти казаша и да дадеш някои савет.благодаря предварително

    Коментар


    • #3
      До: Прецакан Nuvi255W

      Здравейте!

      Вижте в интернет сайта на Геотрейд - те го внасят, представителството е в София, хората са любезни.
      Навигацията е мого чувствителна апаратура и трябва
      много да се пази от влага, прах, сътресения, както
      и повечето GSM апарати - става въпрос за NUVI и аз
      имам такъв, защото е евтин. Но Гармин имат и скъпи
      морски навигации, навигации херметични за планина
      и т.н. Нашите са като рохки яйца...

      Коментар


      • #4
        До: Прецакан Nuvi255W

        Другия вариант е вземате си гаранционната карта и с нея отивате при търговеца или представителя от който сте закупили GPS приемника и отправяте рекламация и те би трябвало при констатирането на проблема да го пратят за собствена сметка до Геотрейд това е варианта така поне ще спестите разходите за куриер пращане до сервиза иначе ако сте от София най-добре направо да отидете в сервиза на Геотрейд. Дано бързо да ви се решат проблемите колеги
        Както всяка друга масова електроника то било и по скъпа все нещо може да се прецака освен ако нямате военна техника то там е вече друга бира

        Коментар


        • #5
          До: Прецакан Nuvi255W

          относно моят навигатор е вече при мен.от геотреит го замениха с чисто нов.но така и не разбрах какво му беше станало

          Коментар


          • #6
            До: Прецакан Nuvi255W

            Да, и моят правеше така по едно време... Опитвам се да се сетя какво точно стана...

            Май си бях комбинирал карта с доста голям размер (май исках да обединя City Navigator Europe с източноевропейските карти, не си спомням...) и я качих в паметта на устройството, и веднага след това започна да ми прави този проблем, почва да зарежда карти и изведнъж се изключва. Пускам го пак - същото... И в компа го включвах... И така много, много пъти... Направо се отчаях...

            Пробвах и да го рисетна - не знам защо, но нищо не стана... Така минаха 2-3 дни, нямах време да се занимавам... После пак го хванах... Свързах го с компа... Почна пак да се стартира, зарежда и гасне, и си викам: все някой път ще зареди картата и ще се включи... Така и стана. След известно време, разбира се... Изтрих картата и си компилирах друга. А CN Europe си я сложих в една папка на 4GB SD-картата от фотоапарата, и така мога да си ползвам картата и с GPS-a, и с фотоапарата... От тогава проблеми не съм имал...
            [B]Videos of [U]Vidin[/U], the [U]Vidin-Calafat bridge[/U] and the [U]region[/U] - here: [URL]http://www.youtube.com/user/gusterbo[/URL][/B]

            Коментар


            • #7
              До: Прецакан Nuvi255W

              Първоначално публикуван от icpart Преглед на мнение
              Другия вариант е вземате си гаранционната карта и с нея отивате при търговеца или представителя от който сте закупили GPS приемника и отправяте рекламация и те би трябвало при констатирането на проблема да го пратят за собствена сметка до Геотрейд това е варианта така поне ще спестите разходите за куриер
              Не съм съвсем сигурен дали е така. Гаранционният сервиз е на Геотрейд , и транспортните разходи БИ ТРЯБВАЛО да са за сметка на клиента ( точно в момента нямам гаранционна карта на Геотрейд пред себе си ).
              Друг е въпроса ако съответния търговец иска да прави жестове , аз например СЪМ приемал такива и съм ги пращал до сервиз , къде за моя сметка , къде не.

              Коментар


              • #8
                До: Прецакан Nuvi255W

                Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                Не съм съвсем сигурен дали е така. Гаранционният сервиз е на Геотрейд , и транспортните разходи БИ ТРЯБВАЛО да са за сметка на клиента
                Тц. За тяхна сметка са си.
                ГЕОТРЕЙД-ИВАНОВ ООД
                София, Бул. "Васил Левски" 80А
                тел.: (02) 980 4004, 989 6255, 986 4518
                e-mail: office@geotrade.bg
                София ул. Малуша 2-8 вх.Б ет,2
                тел: (02) 865 2894 Service

                Коментар


                • #9
                  До: Прецакан Nuvi255W

                  Имаш предвид за сметка на Геотрейд ли ?
                  Моето мнение беше по-скоро , че не е за сметка на търговеца на дребно.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Прецакан Nuvi255W

                    Колеги в никакъв случай не би трябвало транспортните разходи да са за сметка на клиента при положение че например отправя рекламация към продавача а не отправяне на такава към сервиза в частност. Иначе в гаранционната карта на Гармин наистина пише при дефект да се прати при тях в сервиза.
                    А ето и извадка от Закона за защита на потребителите в подкрепа на моите думи.
                    Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
                    (2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
                    (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
                    (4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X