Преди време се регистрирах в my.garmin.com и регистрирах едната ми навигация - Garmin nuvi W250.
Вчера се присетих и влязох пак и ми изкара съобщение, че Гармин изтеглят някои модели, сред които и моят, заради лоша батерия (прегрявала). Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Пращал ли си е устройството за подмяната? Пише, че всичко е за сметка на компанията.
Копирах си съобщението:
"Your request has been submitted. You will receive an e-mail confirmation within 1-2 hours that
will include your Return Material Authorization (RMA) number and the prepaid shipping label.
If you do not receive the e-mail confirmation,
please contact your local office at 00 359 2 9804004; 00 359 2 9896255.
What do I do now?
Immediately discharge the battery
Return your device
You can check the status of your recall after receiving your e-mail confirmation.
Garmin apologizes for any inconvenience that this recall might cause. We appreciate our customers.
Delivering safe, quality products continues to be Garmin's top priority."
Мейл така и не получих, явно тези дни ще се обадя на посочените телефони.
П.П. Вторичната идея на темата е, да подсетя и други колеги да проверят техните устройства. Важи и за някои устройства и от други серии.
Вчера се присетих и влязох пак и ми изкара съобщение, че Гармин изтеглят някои модели, сред които и моят, заради лоша батерия (прегрявала). Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Пращал ли си е устройството за подмяната? Пише, че всичко е за сметка на компанията.
Копирах си съобщението:
"Your request has been submitted. You will receive an e-mail confirmation within 1-2 hours that
will include your Return Material Authorization (RMA) number and the prepaid shipping label.
If you do not receive the e-mail confirmation,
please contact your local office at 00 359 2 9804004; 00 359 2 9896255.
What do I do now?
Immediately discharge the battery
Return your device
You can check the status of your recall after receiving your e-mail confirmation.
Garmin apologizes for any inconvenience that this recall might cause. We appreciate our customers.
Delivering safe, quality products continues to be Garmin's top priority."
Мейл така и не получих, явно тези дни ще се обадя на посочените телефони.
П.П. Вторичната идея на темата е, да подсетя и други колеги да проверят техните устройства. Важи и за някои устройства и от други серии.