До: Интересни фрази в Keygen 1.5
Не знам какво работиш, но ми е трудно да ти обясня нещо толкова очевидно. В общи линии всяка работа е свързана с клиенти и приходи от тях. Да речем, че продаваш части в магазин. В магазина ти влизат по 50 човека на ден. 8% (4 броя) от тях са кретени и трябва да им отделиш повече време за продажбата и после да ти звъннат по телефона за да разбереш, че човек, който не може да свали гумата иска да си смени сам диска. Приемаш го като част от играта, защото останали 95% са нормални хора, които или знаят как да си го сменят или отиват при монтьор и сделката с тях приключва бързо и без главоболия.
Конкуренцията или друг фактор те принуждават да свалиш рязко и непланирано печалбата и да продаваш много повече за да се задържиш на пазара. В магазина ти почват да влизат по 300 човека, но отново имаме 8% кретени (24 броя) и ти в един момент осъзнаваш, че те ти отнемат цялото време и останалите нормални клиенти страдат съвсем ефективно. Назначаваш персонал, но сега времето вече съвсем не ти стига, защото трябва да обучиш и тях. Осъзнаваш, че наетият персонал няма твоята мотивация и работи наполовина ефективно спрямо теб. Назначил си трима човека - задължително хващаш единият да краде, другият схваща бавно и закъснява редовно за работа, а третият става, но ти мрънка за по-голяма заплата.
Появяват се и онзи специален тип клиенти, които освен, че не знаят как се сваля гумата считат, че ти трябва да им окажеш физическо съдействие по смяната на феродото, вдигат скандали и пишат жалби до всяка институция, която се сетят. Ти почваш да си спомняш с умиление аз миналите времена.
Сега ясно ли ти е?
Предполагам, че не е просто. Гармин предлагат над 50 модела, които поддържат карти. Това означава 50 пренаписани фърмуера с тотално променена важна част от тях. Това означава милиони обаждания към поддръжката им. И най-важното - вероятно е невъзможно да се направи алгоритъм, който да различава оригиналните от генерираните ключове за карти. Това означава, че трябва в много кратък срок да организират подмяна на всички милиони продадени ключове с нови, легитимни такива. Няма как да стане без грандиозни проблеми, най-вече от онези 8% кретени, които могат да счернят живота на всеки.
При този сценарии независимите разработчици с cgpsmapper могат да се окажат за дълго време тотално извън играта и да поемат много силни негативи и много, много нервни клиенти, а разработчиците със софтуера на Гармин да се наложи да обслужат още веднъж всички клиенти. Дали ще са доволни?
Причината за пускане на нови фърмуери може да има много причини. Като си спомням първото Nuvi 200, което ми попадна и колко бъгаво се държеше няма нищо чудно, че за тази серия са пускани много фърмуери.
Тук има какво да се каже, но отново ще влезем в дискусия тип "чуждото канче", което категорично не ми е по вкуса.
Първоначално публикуван от asterix85
Преглед на мнение
Конкуренцията или друг фактор те принуждават да свалиш рязко и непланирано печалбата и да продаваш много повече за да се задържиш на пазара. В магазина ти почват да влизат по 300 човека, но отново имаме 8% кретени (24 броя) и ти в един момент осъзнаваш, че те ти отнемат цялото време и останалите нормални клиенти страдат съвсем ефективно. Назначаваш персонал, но сега времето вече съвсем не ти стига, защото трябва да обучиш и тях. Осъзнаваш, че наетият персонал няма твоята мотивация и работи наполовина ефективно спрямо теб. Назначил си трима човека - задължително хващаш единият да краде, другият схваща бавно и закъснява редовно за работа, а третият става, но ти мрънка за по-голяма заплата.
Появяват се и онзи специален тип клиенти, които освен, че не знаят как се сваля гумата считат, че ти трябва да им окажеш физическо съдействие по смяната на феродото, вдигат скандали и пишат жалби до всяка институция, която се сетят. Ти почваш да си спомняш с умиление аз миналите времена.
Сега ясно ли ти е?
Ако се иска да се намери решение може да се намери веднага или поне да се спре елементарното генериране на отключващ код за всички карти и софтуеър. Ето една проста система за спиране, която ми идва на ум в момента. Както спомена Цецо, проблема идва от фърмуеър на самия уред, който както знаем се обновява почти на всеки 3 месеца. Толкова ли е сложно да се направи фърмуеър четящ друг код?
При този сценарии независимите разработчици с cgpsmapper могат да се окажат за дълго време тотално извън играта и да поемат много силни негативи и много, много нервни клиенти, а разработчиците със софтуера на Гармин да се наложи да обслужат още веднъж всички клиенти. Дали ще са доволни?
...
За мен реакцията на Garmin е показателна, че те знаят за съществуването на генератора, но не искат да спрат неговото действие. Малък пример ще дам - някой спомня ли си за крака на фърмуера на nuvi200, който записва трак? Това толкова малко и незначително нещо накара garmin да пуснат след него 10 ъпдейта на фърмуера само и само блокиращи тази функция.
Ами трака на nuvi 760 и блокирането на Bluetooth-а?
За мен реакцията на Garmin е показателна, че те знаят за съществуването на генератора, но не искат да спрат неговото действие. Малък пример ще дам - някой спомня ли си за крака на фърмуера на nuvi200, който записва трак? Това толкова малко и незначително нещо накара garmin да пуснат след него 10 ъпдейта на фърмуера само и само блокиращи тази функция.
Ами трака на nuvi 760 и блокирането на Bluetooth-а?
...
Относно приходите на Garmin...Първо не разбирам защо си мислите, че г-н Събин знае повече от вас . Ето нужната информация, която междудругото е публично достояние - цък...
..
Относно приходите на Garmin...Първо не разбирам защо си мислите, че г-н Събин знае повече от вас . Ето нужната информация, която междудругото е публично достояние - цък...
..
Коментар