Първоначално публикуван от mitkov
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как се отразяват вибрациите на GPS-a и как да ги избегнем
Свий
X
-
Как се отразяват вибрациите на GPS-a и как да ги избегнем
Ако има силни вибраций батериите свършват много бързо, заради искренето на контакторите. Лесно се познава - погледнете си контакторите на батерийте и гпс-а дали почерняват след каране.Тагове: Няма
-
дааа ама вече му е здрава, защото му я смених с новаПървоначално публикуван от mitkovмоя бе в раницата където вибрациите почти ги няма а на жоро на самосделана стойка на кормилото
където гаранция е имало БАЯ вибрации,даже по едно време една вибрация разви такава амплитуда че счупи антената и кутията на новичкия 60сх

Коментар
-
mitkov написа:
моя бе в раницата където вибрациите почти ги няма а на жоро на самосделана стойка на кормилото където гаранция е имало БАЯ вибрации,даже по едно време една вибрация разви такава амплитуда че счупи антената и кутията на новичкия 60сх
дааа ама вече му е здрава, защото му я смених с нова
_________________
---
ТВА Е САМО ВРЕМЕННО
ОЩЕ НА СЛЕДВАЩИЯ ПОХОД ЩЕ Е ПАК НА СЪЩОТО ДЕРЕДЖЕ
ЗАРЕДИ СЕ С ПОВЕЧЕ РЕЗЕРВНИ КУТИЙКИ
ЧЕ ЖОРКАТА ЩЕ Е РЕДОВЕН КЛИЕНТ
Коментар
-
А бе, Митков, той GPS-a е затова да върши работа, а не да стои на топло в раницата. Мен едното ми око е постоянно в него, а понякога и двете...
Хич не ми пука за него, важно е да си правя кефа!
Наистина, при 60Х, въпреки големите вибрации на мотора, батериите държат учудващо дълго, особено ако им навиеш два-три оборота текстилно тиксо предварително
Коментар
-
Жоро, от вибрацийте се получава една кофти връзка и вътре в самият ГПС, така че си оправи стойката възможно най бързо. Ефекта е че натискаш копчето а ГПС-а не се включва, и след като поусукаш кутията се включва. Също и си закасва когато си иска. Като ви дойде до главата ще ви светна как се оправя без да го отваряш (много)Първоначално публикуван от Жоро ХаджиевА бе, Митков, той GPS-a е затова да върши работа, а не да стои на топло в раницата. Мен едното ми око е постоянно в него, а понякога и двете...
Хич не ми пука за него, важно е да си правя кефа!
Наистина, при 60Х, въпреки големите вибрации на мотора, батериите държат учудващо дълго, особено ако им навиеш два-три оборота текстилно тиксо предварително

Иначе не се шашкайте машината е безотказна, на моят мотор колко зор е видяла и никога не се е строшила непоправимо от мен
Коментар
-
Решил съм да изрежа едни от микропореста гума. Тя е мека и еластична, но за да не влиза "устройството" в резонанс ще трябва да се хване на 3 точки.Първоначално публикуван от sabinМислил съм си дали не може разните дебели и твърди тампони да се изпилят на шмиргел и да станат по малки и по меки
Мисля да експерементирам скоро и този вариант.
В името на науката можеш за всеки случай да намериш още една резервна кутийка.
Коментар
-
Това с резонанса и 3-те точни на практика не работи. Туратечката стойка е с 3 точки и с оригиналните тампони ми скапа 60-тката за 1 месец. Отделно контакторите почерняваха, ама яко. Смених тампоните с 2 пъти по малки и по меки и сега е перфектна. Колкото са повече точките на захващане, толкова по меки/малки тампончета ще ти трябват, иначе контрукцията става много здрава. Мисля че в крайна сметка ако се измисли да се направи констрикция като на дакарските стойки, няма да има никакъв проблем с резунанса, защото там има един луфт които убива резунанса. По подобен начин е хранат задният стоп на ямахите, както и километражите на ямахите и хондите.Първоначално публикуван от Жоро ХаджиевРешил съм да изрежа едни от микропореста гума. Тя е мека и еластична, но за да не влиза "устройството" в резонанс ще трябва да се хване на 3 точки.Първоначално публикуван от sabinМислил съм си дали не може разните дебели и твърди тампони да се изпилят на шмиргел и да станат по малки и по меки
Мисля да експерементирам скоро и този вариант.
В името на науката можеш за всеки случай да намериш още една резервна кутийка.

Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар