Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се отразяват вибрациите на GPS-a и как да ги избегнем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се отразяват вибрациите на GPS-a и как да ги избегнем

    Първоначално публикуван от mitkov
    Там пише че 60CSx-a харчи с 30% повече ток
    възможно е и над 30 % повече да е защото с жоро като карахме и неговия 60сх и моя 60с бяха едновременно включени а на неговия тока свърши още на половината поход а аз даже и като се върнахме имах още много ток
    макар че може би е и заради батериите аз ползвам акумулаторни а той алкални
    Ако има силни вибраций батериите свършват много бързо, заради искренето на контакторите. Лесно се познава - погледнете си контакторите на батерийте и гпс-а дали почерняват след каране.

  • #2
    моя бе в раницата където вибрациите почти ги няма а на жоро на самосделана стойка на кормилото където гаранция е имало БАЯ вибрации,даже по едно време една вибрация разви такава амплитуда че счупи антената и кутията на новичкия 60сх

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от mitkov
      моя бе в раницата където вибрациите почти ги няма а на жоро на самосделана стойка на кормилото където гаранция е имало БАЯ вибрации,даже по едно време една вибрация разви такава амплитуда че счупи антената и кутията на новичкия 60сх
      дааа ама вече му е здрава, защото му я смених с нова

      Коментар


      • #4
        mitkov написа:
        моя бе в раницата където вибрациите почти ги няма а на жоро на самосделана стойка на кормилото където гаранция е имало БАЯ вибрации,даже по едно време една вибрация разви такава амплитуда че счупи антената и кутията на новичкия 60сх


        дааа ама вече му е здрава, защото му я смених с нова
        _________________
        ---
        ТВА Е САМО ВРЕМЕННО
        ОЩЕ НА СЛЕДВАЩИЯ ПОХОД ЩЕ Е ПАК НА СЪЩОТО ДЕРЕДЖЕ

        ЗАРЕДИ СЕ С ПОВЕЧЕ РЕЗЕРВНИ КУТИЙКИ
        ЧЕ ЖОРКАТА ЩЕ Е РЕДОВЕН КЛИЕНТ

        Коментар


        • #5
          А бе, Митков, той GPS-a е затова да върши работа, а не да стои на топло в раницата. Мен едното ми око е постоянно в него, а понякога и двете... Хич не ми пука за него, важно е да си правя кефа!
          Наистина, при 60Х, въпреки големите вибрации на мотора, батериите държат учудващо дълго, особено ако им навиеш два-три оборота текстилно тиксо предварително
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
            А бе, Митков, той GPS-a е затова да върши работа, а не да стои на топло в раницата. Мен едното ми око е постоянно в него, а понякога и двете... Хич не ми пука за него, важно е да си правя кефа!
            Наистина, при 60Х, въпреки големите вибрации на мотора, батериите държат учудващо дълго, особено ако им навиеш два-три оборота текстилно тиксо предварително
            Жоро, от вибрацийте се получава една кофти връзка и вътре в самият ГПС, така че си оправи стойката възможно най бързо. Ефекта е че натискаш копчето а ГПС-а не се включва, и след като поусукаш кутията се включва. Също и си закасва когато си иска. Като ви дойде до главата ще ви светна как се оправя без да го отваряш (много)

            Иначе не се шашкайте машината е безотказна, на моят мотор колко зор е видяла и никога не се е строшила непоправимо от мен

            Коментар


            • #7
              Сложих на стойката тампони, но не от тия дето ме посъветва, тъй като не можах да намеря и сегашните са много твърди.
              То затова се счупи и кутията след като брах цветя за Празника.
              Ако тампоните сигурно са по-меки, нямаше да стане така.
              Ще го тунинговам пак.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Мислил съм си дали не може разните дебели и твърди тампони да се изпилят на шмиргел и да станат по малки и по меки

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от sabin
                  Мислил съм си дали не може разните дебели и твърди тампони да се изпилят на шмиргел и да станат по малки и по меки
                  Решил съм да изрежа едни от микропореста гума. Тя е мека и еластична, но за да не влиза "устройството" в резонанс ще трябва да се хване на 3 точки.
                  Мисля да експерементирам скоро и този вариант.
                  В името на науката можеш за всеки случай да намериш още една резервна кутийка.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                    Първоначално публикуван от sabin
                    Мислил съм си дали не може разните дебели и твърди тампони да се изпилят на шмиргел и да станат по малки и по меки
                    Решил съм да изрежа едни от микропореста гума. Тя е мека и еластична, но за да не влиза "устройството" в резонанс ще трябва да се хване на 3 точки.
                    Мисля да експерементирам скоро и този вариант.
                    В името на науката можеш за всеки случай да намериш още една резервна кутийка.
                    Това с резонанса и 3-те точни на практика не работи. Туратечката стойка е с 3 точки и с оригиналните тампони ми скапа 60-тката за 1 месец. Отделно контакторите почерняваха, ама яко. Смених тампоните с 2 пъти по малки и по меки и сега е перфектна. Колкото са повече точките на захващане, толкова по меки/малки тампончета ще ти трябват, иначе контрукцията става много здрава. Мисля че в крайна сметка ако се измисли да се направи констрикция като на дакарските стойки, няма да има никакъв проблем с резунанса, защото там има един луфт които убива резунанса. По подобен начин е хранат задният стоп на ямахите, както и километражите на ямахите и хондите.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X