Поръчах си атв 150сс от фирма Макс-Моторс в Хасково. Впрочем двигателя е 124сс (нищо общо със 150 ?). Исках да ми го доставят разглобено, ама не. Пратиха ми сглобено такова.Казах си, добре ще има по-малко работа. Но не стана така. При сглобяването на АТВ-то бяха оставили две леви ръце и няколко крака в добавка !!! На осите на 4-те колела има едни големи шайби, които притискат главините и на тях се закрепват гумените капачки. Тези шайби меко казано бяха икономисани. По тази причина задните главини имат луфт и хлопат. А и се разхлопват повече с карането на атв-то. Предните главини не хлопат (за късмет), но федерките деформират втулките към лагерите. Съответно гумените капачки за осите бяха в кашончето с инструменти, понеже няма къде да се сложат.
Задна ос: Трябва да бъде: , Предна ос: Трябва да бъде:
И повредената втулка на предната ос:
Писах на фирмата за да се научат как трябва да се сглобява, нооо никакъв отговор. Даже няма извинение и поне да кажат - ще ви изпратим шайби да си сложите !!! Трябва аз да си търся подходящи шайби.
Внимавайте със сглобените АТВ-та от Макс-Моторс Хасково !!! Може да ви изпадне някое колело докато карате.
Задна ос: Трябва да бъде: , Предна ос: Трябва да бъде:
И повредената втулка на предната ос:
Писах на фирмата за да се научат как трябва да се сглобява, нооо никакъв отговор. Даже няма извинение и поне да кажат - ще ви изпратим шайби да си сложите !!! Трябва аз да си търся подходящи шайби.
Внимавайте със сглобените АТВ-та от Макс-Моторс Хасково !!! Може да ви изпадне някое колело докато карате.