Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Polaris OUTLAW 525IRS 2007-2008

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Polaris OUTLAW 525IRS 2007-2008

    Двигател:
    тип - 4 тактов КТМ Racing
    кубатуа - 510см3
    карбуратор - Keihin 39mm FCR
    охлаждане - Водно
    стартер - Електрически

    Трансмисия:
    крайна предавка - О-ring верига 520
    скоростна кутия - механична 5-степенна със задна скорост

    Окачване:
    предно окачване - Двойни А-рамена със 25.4см ход
    задно окачване - PRO IRS/независимо задно окачване/ със 25.4см ход

    Спирачки:
    предна спирачна система - Двойни хидравлични дискове със двубутални апарати
    задна спирачна система - хидравличен диск

    Гуми и джанти:
    предни гуми - Maxxis RAZR-R Radial; 21x7-10
    задни гуми - Maxxis RAZR-R Radial; 20x10-9
    джанти - алуминиеви

    Размери:
    Колесна база/междуосие/- 128.3 см
    сухо тегло - 179.2 кг.
    дължина - 181.6 см.
    ширина - 120.7 см.
    височина - 114.3 см.
    височина на седалката - 81.3 см.
    клиеренс/растояние от земята/ - 27.9 см.

    Капацитет:
    Резервоар - 14.8 лтр.
    масло двигател -
    антифриз -

    Обурудване:
    фар - къси/дълги
    задна светлина - габарит/стоп
    табло - индикатори за неутрална,задна,температута



    Николай Гогов 0898676912

    НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

  • #2
    До: Polaris OUTLAW 525IRS 2007-2008

    Лични впечатления

    комфорт:
    - много добра возия
    - много голяма проходимост през неравен терен минава през огромни коловози и бабуни без да закачи
    - много стабилен на страничен наклон /учудващо след всичките приказки за А-рамената орзад/
    - много лесно управление /изключително леко кормило може би дължащо се на кормилната с-ма с нещо като паразитен хебел/ според мен няма нужда от демфер за ендуро каране нямаше никакво блъскане в ръцете
    - уникални вибраций направо ме влудиха дори с отворено гърне чувах непрекъсното яко жужене на пластмасите, усещаха се дори в кормилото което ми е с афтърмаркет плоча с тампони
    - добре се чувствах на машината въпреки че съм едър /115кг. 188см/ единственно лостчето за задната спирачка ми идваше доста назад но това си е до стойка може би.
    - много стабилен при скокове направо залепя при приземяване
    - калниците въпреки че са смешни на форма и размер явно са сметнати добре и въпреки че самото атв хвърля доста гняз настрани самият водач е доста чист за спортно атв.

    Двигател:

    Направо съм ВЪЗХИТЕН И ОЧАРОВАН!
    - уникална мощност във всеки един момент на подаването на газ независимо от това на коя скорост си /дори на 5 с мойте килограми/ поема и ти дръпва ръцете.
    - много добра работа като трансмисия в началото мислех че са му малко къси скоростите но на практика се оказа че са си точните поне за мен имаш тяга за катерене по екстриймите дори на 3 скорост
    - здравина.... рано е да се каже още тепърва ще видим....
    - стори ми се доста икономичен но нямам точни данни засега....

    Рамка и Окачване:

    Тук дойде голямата изненада за разлика от добрите ми впечатления за двигателя тук бях напълно разочарован
    -доста лека предница /изглежда задницата с това окачване е понатежала при баланса на машината и дори с изнасянето на акумулатора отпред от Поларис не са се справили с този проблем/ което е проблем при преодоляването на по-големи екстрийми и трябва да внимаш доста с газта при излизането за да не те обърне /хитреците от поларис са сложили лепенка на атв-то да не се кара по наклон по-голям от 25 градуса което си е равен път/
    - това което ме учуди най много беше поведението му при спускане непрекъснато заораваше муцуна и имах чувството че задницата ми тръгва да отлепя и тръгва да ме преобръща в същото време на същото място другите машини минаваха без проблем! извода е спортно окачване задължително най малко кит с три-степенни пружини.
    - спирачки изключително добри но тук пак се появява проблема с леката предница зарaди която при по екстремнно спиране направо се усещаше как атв-то се поднасяше встрани при силно и разко натискане на спирачките като в същото време е с чисто нови гуми MAXSIS RAZ2.
    - определено има някакъв проблем с отдушника на резервоара при среден наклон ако спреш машината потича сериозно бензин и то точно отпред пред генерацията отгоре или трябва да се удължи отдушника или да се затапи и сложи капачка с клапан.
    Последно редактирано от АНТИМ; 16-02-09, 20:20.
    Николай Гогов 0898676912

    НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

    Коментар


    • #3
      КТМ - Поларис 525 Рипейр Мануал -ПОДРОБЕН ДВИГАТЕЛ

      https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...By%20Mosue.pdf

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ktm.jpg
Прегледи:1
Размер:65.0 КБ
ID:5148134
      Последно редактирано от Jam; 19-01-10, 14:40.

      Коментар


      • #4
        До: КТМ - Поларис 525 Рипейр Мануал -ПОДРОБЕН ДВИГАТЕЛ

        Първоначално публикуван от Бойко
        Благодарности Ванка ! Попринцип дано не ни се налага да го ползваме ...

        ПП>Сега като го поразрових набързо видях,че на картинките е даден някакъв двигател, малко по-различен от 525,тоест доста по-разлиечен(с манивела) отговаря ли всичко за 525 ?
        Няма задна но е с 6та, иначе е същата котва.
        Его и целия на XC

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X