Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM XC 450-525 мод. 2007-2009

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM XC 450-525 мод. 2007-2009

    KTM 450 / 525 XC – „READY TO RACE”






    Двигател тип: Едноцилиндров, четри клапана, SOHC, четри тактов, водно охлаждане
    Кубатура: 510,4
    Размер и ход на буталото: 95мм х 72 мм
    Компресия: 11:1
    Запалване: Електронно
    Трансмисия: Механична 5-скоростна + задна
    Горивна система: карбуратор Keihin FCR-MX 39
    Масло: 10W50
    Охлаждане: Антифриз
    Съединител: Мулти диск с хидравлична помпа
    Рама: Тръбна хромирана
    Кормило: MAGURA алуминиево 28мм.
    Предно окачване: OHLINS, А-рамена
    Задно окачване: OHLINS
    Ход на окачването – предно-задно: 257мм / 265мм.
    Предни спирачки: 180мм вентилирани дискове с двубутални помпи.
    Задни спирачки: 200мм диск с еднопутална помпа
    Гуми предни/задни: 21"x7"-10"; 20"x11"-9" MAXXIS Razor
    Широчина: 1148мм.
    Клиренс: 290мм.
    Височина на седалката: 820мм.
    Резервуар: 13,4л.
    Сухо тегло: 163кг.
    Предлага се в три разцветки, черно, бяло и традициония оранж.

    Модела излиза края на 2007г. Иделога на XC версията е Tim Farr 13 пъти шампион, състезател и мениджър на KTM тима. Тои казва: „Невроятно е да се състезаваш с ATV което си помогнал да бъде създадено още от 1-ия ден. KTM създаде мощен претрендент с най-добрите за класа си функции. Резултата е ясен, най-доброто ATV за състезания на пазара
    Цитат:
    Taylor Kisler - КТМ ATV GNCC RACE Team : „ Ако искаш да спечелиш титла трябва да имаш доверие във своето ATV. Точно това харесвам на KTM. Само те предлагат ATV което е готово за състезание. За да спечелиш просто към него трябва да добавиш таланта си".
    Цитат:
    Adam McGill – КТМ ATV GNCC RACE Team: „За да успееш в GNCC трябва да разполагаш със най-добрата техника. Тук идват момчетата от KTM които са създали най-добрата четириколка. ATV-тата имат добре подбрани компоненти които те слагат една стъпка пред конкуренцията".


    XC модификацията е много подходяща за крос кънтри трасета, ATV-то е с много голям клиренс и това го прави много проходимо и във гората А – рамената от пред са обърнати. Голямата кубатура дава мощност в ниските обороти и прави двигателя мек. Окачването е на OHILNS, марка с дългогодишни традиции в производството на окачвания за автомобили и мотоциклети. Монтираните амортесьори са с голям ход и големи възможности за настройка. Можете да се направят меки за ендуро и твърди за крос. Реглажите са много по чуствителни от тези на оригиналните и от тези на други марки. След правилните настроики ATV-то седи като „заковано” за терена по които карате. Много е приятно за скокове, не изхвърля и не разклаща. Пак фабрично има възможност да се направи задната ос по широка като се преместят фтулките от външната страна от вътре. Това деиствие става за 1 мин. И ATV-то става с 8см. по широко! Кормилния прът е от алуминиеви сплави удебелен а всички фтулки са заменени от лагери. Кормилото на практика се върти без никакви усилия. В долния си краи има предвидени засеци за монтаж на демпфер. Също така има предвидена планка на рамата за монтаж на същия. KTM препоръчват OHLINS, тои се монтира много лесно защото е предвидено място от пройзводителя. Спирачната система е разработка на MAGURA, пак фабрично си идва със маркучи с метална оплетка, помпи и супорти. Спирането на ATV-то е много приятно защото става с лек натиск на ръчката и има леко преплъзване!
    Това наистина е ATV готово за състезания. В серииното си оборудване идва със: Много добра амортизация, много добри спирачки, възможност за разширяване на задната ос, усилено кормило, обърнати А-рамена, добри защити на задния спирачен диск, пиньон и двигател, усилени джанти, широки стъпенки, спортен въздушен филтър, дебел кормилен прът, усилени кормилни щанги и накрайници, грапава седалка и куп други дреболии. Според мен тези части струват над 8,000лв.
    За по претенциозните може да се добавят някои компоненти като: Демпфер, метални кори на А-рамената, нерф-барове, генерация, по голям бъмпер и други глезотии. Тези части при официалния вностил струват към 3,000-4,000лв със ДДС и могат да бъдат доставени до 3 дни.
    Първи впечатления от карането ми с 525XC: Много лесно се върти кормилото и лесно се управлява, много е маневрено. Двигателя е мек и няма заглъхване в ниските обороти, има равномерна мощност. Съединителя е мек, потеглянето също. Няма вибрациите които очаквах да са много големи. Много е удобен и приятен за каране, кормилото е на добра височина. Очудих се на проходимоста му, там където с KFX450 и KFX700 опирах с XC-то минавах без да закача!!! Още повече ме изненада че изкачвах наклони с лекота докато с 700-ката бях на магия а теста беше на много лепкавата кал в Дълбок дол!!! При спусканията и резките спирания забелязах невероятна разлика в спирачната система в сравнение с другите модели. Спирането на XC става с лекота и ATV-то се контролира лесно. Задната спирачка е може би най-добрата от на всички ATV-та които съм карал!
    За моето ATV избрах да добавя демпфер на OHLINS, генерация на FMF с POWER BOMB, защити под A-рамената и двигателя и джанти HIPER. Всички тези компоненти не са задължителни с изключение на демпфера които пак е под въпрос в зависимост от карането. И с това се задоволяват наистина всички претенциозни изисквания


    Цената на XC моделите в България варират от 16,000лв. до 18,000лв. със ДДС
    Последно редактирано от Desislav Cekov; 23-12-08, 20:01.

  • #2
    До: KTM XC 450-525 мод. 2007-2009

    Test-Review на KTM 525 XC - YouTуbe
    Последно редактирано от Desislav Cekov; 18-01-10, 10:05.

    Коментар


    • #3
      До: KTM XC 450-525 мод. 2007-2009

      Dyno test с HMF full sistem. Мощност на задната ос:

      Коментар


      • #4
        KTM 525 и 450 ХС мануали

        Намерих мануалите за КТМ 525 ХС и 450 ХС предполагам все на някой ще му свършат работа. Книжката е във PDF файл.
        Прикачени файлове
        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

        Коментар


        • #5
          До: KTM 525 и 450 ХС мануали

          Забележете на страници 85 и 86 какво пише има си таблица, там има всяко едно болтче и гайка с колко Нютон метра се стяга придружено с Локтайт, за в случая трябва да се обурудвате с един диаметричен ключ. Болката явно си я знаят и в КТМ но поне си казват как да се острани небрежно. Действайте и не пестете от Локтайта.
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #6
            РИПЕЙР МАНУАЛ за КТМ 525 ХС

            https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...air_Manual.pdf

            Свалете го за да го ползвате. Файлът е 70,1MB.
            Последно редактирано от Desislav Cekov; 18-01-10, 10:18.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X