Автор: ATV_RIDER
Двигател:
Тип на двигателя: 1 цил. вод.охл. 4-такт., SOHC, 4-valve
Работен обем: 686 cc
Диаметър и ход на буталото: 102 x 84 mm
Компресно съотношение: 9.2 : 1
Мазителна система: сух картер
Карбуратор: Electronic Fuel Injection (EFI)
Запалване: електронно управление (ECU)
Система на стартиране: електрически
Капацитет на горивния резервоар: 11 л
Крайна трансмисия: верига
Скоростна кутия: 5-степ. + задна
Шаси:
Обща дължина: 1,845 mm
Обща ширина: 1,170 mm
Обща височина: 1,130 mm
Височина на седалката: 815 mm
Междуосие: 1,280 mm
Сухо тегло: 180 kg
Задна спирачка: хидравл. диск.
Предни гуми: AT 21 x 7-10 radial
Задни гуми: AT 20 x 10-9 radial
Плюсове:
- Много мощен, за мене си е най-бързото фабрично атв(дори го пише в гинес ) пробвал съм го срещу какво ли не само YFZ 450 на Дунио(има електроника и филтър ) създава проблеми. Лесно се изправя на 3-та скорост.
- Потенцял за още повече сила впредвид ниската компресия фабрично(9:1) една генерация и бутало и съответната карта за инжекциона и просто няма да може да се кара.
- Инжекцион, напрактика първото спортнио атв с инжекцион.
- нисък разход впредвид вървенето.
- много хубаво окачване на моделите от 2007+
- 700cc в рамка на 450 добре се държи в завой и добре спира.
- Измаря но не като 450-тката все пак е сравнително меко окачване и не е толкова нисък.
Минуси:
- Нестава или поне се нуждае от доста доработки за нашия тип ендуро.
- скъп тунинг и резервни части
-фаровете се чупят много лесно при обръщане, също и граб бара и въобще е захванат доста тъпо.
-претенциозна подръжка.
- задния диск на моделите 2006 прегрява лесно но от 2007 са с вентилиран диск.
- за по леки трасета става но пружините са му много меки за същински мотокрос.
Това е, общо взето го имам вече трети сезон минал е през какво ли не спокойно мога да кажа че направо му стапям лагерите и е отцелял давал е ядове неведнъж особено като разбрах че нетрябва да се мие с парустуйка след като ми замина някяква част по инжекциона вентилатора на радиатора също даваше ядове. Общо взето претенциозен бърникам го по цяля събота и неделя. Но мисля че не само раптора е така. Особено ми харесва яката мощност в средните обороти има сила на всички предавки. Иначе не е много за наще местности според мен силата на този мотор е някаде по пясъчните дюни крос кънтри трасетата и по равните горски терени. Като цяло съм доволен и доста съм се привързал към него даже ми идват идей да си го оставя в гаража завинаги и да не го продавам като взимам ново, но засъжалене както съм се ориентирал към мотокроса а вече има и състезания ще трябва 450.
Двигател:
Тип на двигателя: 1 цил. вод.охл. 4-такт., SOHC, 4-valve
Работен обем: 686 cc
Диаметър и ход на буталото: 102 x 84 mm
Компресно съотношение: 9.2 : 1
Мазителна система: сух картер
Карбуратор: Electronic Fuel Injection (EFI)
Запалване: електронно управление (ECU)
Система на стартиране: електрически
Капацитет на горивния резервоар: 11 л
Крайна трансмисия: верига
Скоростна кутия: 5-степ. + задна
Шаси:
Обща дължина: 1,845 mm
Обща ширина: 1,170 mm
Обща височина: 1,130 mm
Височина на седалката: 815 mm
Междуосие: 1,280 mm
Сухо тегло: 180 kg
Задна спирачка: хидравл. диск.
Предни гуми: AT 21 x 7-10 radial
Задни гуми: AT 20 x 10-9 radial
Плюсове:
- Много мощен, за мене си е най-бързото фабрично атв(дори го пише в гинес ) пробвал съм го срещу какво ли не само YFZ 450 на Дунио(има електроника и филтър ) създава проблеми. Лесно се изправя на 3-та скорост.
- Потенцял за още повече сила впредвид ниската компресия фабрично(9:1) една генерация и бутало и съответната карта за инжекциона и просто няма да може да се кара.
- Инжекцион, напрактика първото спортнио атв с инжекцион.
- нисък разход впредвид вървенето.
- много хубаво окачване на моделите от 2007+
- 700cc в рамка на 450 добре се държи в завой и добре спира.
- Измаря но не като 450-тката все пак е сравнително меко окачване и не е толкова нисък.
Минуси:
- Нестава или поне се нуждае от доста доработки за нашия тип ендуро.
- скъп тунинг и резервни части
-фаровете се чупят много лесно при обръщане, също и граб бара и въобще е захванат доста тъпо.
-претенциозна подръжка.
- задния диск на моделите 2006 прегрява лесно но от 2007 са с вентилиран диск.
- за по леки трасета става но пружините са му много меки за същински мотокрос.
Това е, общо взето го имам вече трети сезон минал е през какво ли не спокойно мога да кажа че направо му стапям лагерите и е отцелял давал е ядове неведнъж особено като разбрах че нетрябва да се мие с парустуйка след като ми замина някяква част по инжекциона вентилатора на радиатора също даваше ядове. Общо взето претенциозен бърникам го по цяля събота и неделя. Но мисля че не само раптора е така. Особено ми харесва яката мощност в средните обороти има сила на всички предавки. Иначе не е много за наще местности според мен силата на този мотор е някаде по пясъчните дюни крос кънтри трасетата и по равните горски терени. Като цяло съм доволен и доста съм се привързал към него даже ми идват идей да си го оставя в гаража завинаги и да не го продавам като взимам ново, но засъжалене както съм се ориентирал към мотокроса а вече има и състезания ще трябва 450.
Коментар