Здравейте,от доста време имам проблем,но не се бях замислял да го отстраня.Става така,че когато дам на контакт(дори когато двигателят е студен)перката започва да се върти и да охлажда.Преди перката се включваше,когато датчика за температура покаже 2 черти.АТВ-то е Shineray XY250STXE.Моля някой,който има представа от какво е да сподели.Черпя с бира и кафе
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Охлаждащата перка не спира да върти
Свий
X
-
От: Охлаждащата перка не спира да върти
Стефан като чуе за бира...
Сериозно-няма какво друго да е освен датчика. Как се пробва-намираш къде се намира датчика(най-вероятно по радиатора), разкачаш куплунга и ако вентилатора спре-сменяй датчика. Ако не спре-значи отнякъде отива захранване(най-вероятно+) към вентилатора. Търсиш къде може да са се допрели два кабела.
Но най-вероятно е от датчика.
Пиши какво е излязло.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Re: Охлаждащата перка не спира да върти
Ако все пак си сигурен че има датчик, аз имам един башан който перката си му духа постоянно.Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
http://www.facebook.com/JeepBG
LZ1GGC
Коментар
-
От: Охлаждащата перка не спира да върти
Сигурен съм,че има датчик,защото все пак ми и отчита температурата а пък и преди не беше така.
А АТВ-то е с въздушно охлаждане(няма радиатор),но пък предполагам датчика е някъде по двигателя.Симеон Симеонов - 0878666200
Suzuki Bandit N600 with K&N filter and Hurric exhaust
Suzuki - A way of life
Коментар
-
От: Охлаждащата перка не спира да върти
И като няма радиатор, на какво духа перката???
даммм, разгледах му снимките, директно си духа на цилиндъра вентилаторчето. Нека си духа в този случай, не ти и трябва да го спираш.Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
Коментар
-
От: Охлаждащата перка не спира да върти
Не е добър вариант...
Като се затиниш някъде, и започнеш да буксуваш няма да ти дойде наум за ключето... И белята е готова. Колкото и да не съм привърженик на автоматиката, тази е елементарна, и се е доказала, че работи. Само намери къде е датчика, и пробвай както ти казах по-горе дали работи. Щом е спирал и се е пускал вентилатора-значи има някъде нещо което да го управлява. Може би е под някой капак, или щит... Не се притеснявай да разглобиш и да огледаш... Ремонтите искат пипане, а не писанеИма ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Охлаждащата перка не спира да върти
В тази насока мога да ти дам един жокер . Датчикът ти се намира точно до скоростния лост и е в двигателя. Като го погледнеш няма как да го объркаш, защото там има само един кабел (няма какво да разглобяваш по двигателя, за да го видиш). С буксичка е, издърпай я и виж тогава дали продължава да върти перката. Може да е влязла вода там и да прави връзка или другият вариант е да е заминал датчикът (случваше ми се често, докато не си сложих допълнителна ламарина да предпазва). Малко е относително, но можеш да го провериш с ръка дали е за смяна. Докато е завит в двигателя не трябва да се мърда свободно на ръка, не да се развива, а да се клати чопа, където се закача буксичката.
Не го обясних много като хората, ама като го погледнеш ще ме разбереш !
Провери го това и пиши какво е станало !
Намерих една снимка, която ще те ориентира по-лесно.
Коментар
-
От: Охлаждащата перка не спира да върти
Дори не беше нужно да го погледна за да те разбера.Имах някакви подозрения,че това е датчика,но не бях сигурен.И така,издърпах буксичката и перката продължава да се върти.Чопа си стои стабилно,не мога да го раклатя въобще на където и да е.Напръсках буксичката със контактен спреи и сложих грес да не влиза вода и го "наместих" хубаво,резултата -същото.Явно датчика е здал багажа.
Симеон Симеонов - 0878666200
Suzuki Bandit N600 with K&N filter and Hurric exhaust
Suzuki - A way of life
Коментар
-
От: Охлаждащата перка не спира да върти
Ами щом си изкарал буксичката и е продължило да върти няма да е от датчика, защото той замасява (демек като изкараш буксата не трябва да върти и на екрана трябва да показва, че двигателя е студен). Щом си я напръскал, значи е чиста и според мен трябва да търсиш проблема някъде преди тази букса. Проследи кабела къде отива и проверявай буксите нагоре и гледай някъде кабела да не е протрит или нещо такова и да замасява по рамата. Преди 2 седмици някъде имах точно обратния проблем на твоя - вентилатора не се включваше, а индикацията на екрана показваше, че е загрял и че трябва да върти. Тогава почнах ей така на слуки да си пъхам ръката около буксите и я оцелих. Намираше се при при многото кабели зад фара, от към страната на скоростния лост, по-назаде. Ако искаш мога да кача ориентировачна снимка горе-долу къде беше.
Пробвай и това, ако не вече остава релето (ама не му знам принципа на действие),което решава дали да пусне перката или не. Като се включва перката се чува едно "цъкане" и представлява черна кутийка.
Успех !
Коментар
-
От: Охлаждащата перка не спира да върти
Ами мисля че оцелих правилната снимка. Това е буксата, за която ти говорех (като я откачиш спира да се върти перката). Точно до нея се вижда една черна кутийка, която не съм сигурен, но мисля че това е релето - огледай и него за начина му на свързване.
Ако има нещо питай !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар