Здравейте! Колеги, от известно време проучвам въпроса дали е необходимо да се направи реглаж на клапаните на KVF750D на 3500 км, както го пише в менюъла или да изчакам докато не се появят първите симптоми на нерегулирани клапани. Машината ми е на 3500 км, и на около 160 моточаса пали от четвърт и зима и лете, както и много, ама много рядко гърми при връщане на палеца на газта. В менюъла е посочена първа инспекция на 1700км, която не съм направил и след това на интервали от 3500 км да се регулират клапаните. Поговорих с майстор който ме посъветва да ги регулирам сега и веднага да се отърва от машината. Майстора ми каза, че мотора изкарва не повече от 10000 км. и след това „натега клапаните и ги набива в леглата“. След ремонта отново щяло да се случи същото, проблемите да започнат след 5000 км и на 10000 аут......
. Та да си дойда на въпроса, споделете мнения за реглажа на клапаните и дали има нещо вярно в това, че на 10000км. си аут
. Това брутално работно говедо, да му е проблем клапаните







нещо не ми се вярва. Затова моля за мнения от хора имащи опит с Кавазаки Брут Форс










