Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

    Здравейте колеги ако мога така да ви нарека като собственика на АТВ от съвсем скоро . Като начинаещ в това хоби (спорт) има доста въпроси на който ще бъда благодарен ако някои има времето и желанието да ми отговори . Закупих въпросното АТВ Кавазаки брут форс 750 4х4 преди няколко дни и ще трябва да го обслужа , като на първо време ще трябва да сменя маслото в двигателя и във диференциала . Първия въпрос ми е какво масло трябва да закупя като вискозитет и на каква марка да е ? Четох че за двигателя е необходимо между 2 и 3 литра според това дали ще се сменя и филтър или не , мисля да сменя и масления филтър та ако някои знае какъв трябва да е като номер също ще съм благодарен . Другото което видях че трябва да се направи задължително е регулиране на предната ос защото лявата гума седи малко прибрана и кормилото също е леко на една страна . Тук също ще ми е необходима помощ и съвети къде може да се направи реглажа или по какъв начин мога да го направя сам ? Имам питане и за един датчик който се намира от дясно ниско долу мисля че е маслен защото от него сълзи масло от къде може да се закупи ни за него по късно като направя и прикача снимки За сега е това очаквам помощ от колеги които имам такива машини и са запознати . Ще бъда много благодарен ако някой се отзове и помогне с обяснение като за новобранец .

  • #2
    От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

    Хей тук чети http://www.manualslib.com/manual/733...?page=6#manual

    Коментар


    • #3
      От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

      Благодаря колега предварително си бях дръпнал Manual но никъде не видях какво масло и с какъв вискозитет трябва да се сипва както и каква марка би било най добре да е за това се обърнах към вас хората който са се сблъсквали вече с тези неща да окажат съдействие .

      Коментар


      • #4
        От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

        Аз карам с Bardahl 10W40 offroad и съм доволен , други са доволни от Motul , колкото до дифовете 75W-90 или 80W-90 GL-5 , също слагам Bardahl

        Коментар


        • #5
          От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

          Още веднъж благодаря за инфото колега . Днес докато разглеждах в Manual видях че в предния и задния диф се слагат маи различни масла дали бъркам нещо или наистина е така ? Мисля да отида до Еди Моторс София и от там да купя нещата за да не объркам нещо , какво ще ме посъветвате заслужава ли си ? Цените там дали са надути или са си нормални като навсякъде ?

          Коментар


          • #6
            От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

            Колеги днес прескочих до Еди Моторс София и си закупих маслен филтър и масла за дифовете и двигателя .

            Коментар


            • #7
              От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

              Я сподели цените как са им , запиши си вискозитетите, за другия път може да вземеш аналог!

              Коментар


              • #8
                От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

                Ще прикача снимка на маслата три литра са за двигателя и по един за дифовете

                http://

                Коментар


                • #9
                  От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

                  За двигателя 10W30 са по 19.00 лв/л , за дифовете преден 10W40 e 23.00 лв/л , заден 80W e 25.00 лв/л и масления ф-р е 20 лв/бр

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

                    В предния диференциал се слага масло като на двигатела 10w-40,а в задния е специално заради спирачката която работи в масло,казва се мобил 424.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

                      Колеги смених маслата в двигателя и в задния диф но не успях да развия пробката на предния и за сега и там не съм сменял . След смяната успях да покарам и съм много очарован от машината направо е лудница върви много и возията е уникална . Много добри първи впечатления остави в мен .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

                        Здравейте колеги имам няколко въпроса които възникнаха след след няколкото карания направени с машината . 1-то е нормално ли е гърменето и плякането от ауспуха и ако не е каква може да е причината ? 2-то е направи ми впечатление че като включа на задна и подам газ първоначално тръгва нормално и след това започва да прекъсва при всички АТВ ли е така или само при моето ?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

                          Здравейте колеги имам няколко въпроса които възникнаха след след няколкото карания направени с машината . 1-то е нормално ли е гърменето и плякането от ауспуха и ако не е каква може да е причината ? 2-то е направи ми впечатление че като включа на задна и подам газ първоначално тръгва нормално и след това започва да прекъсва при всички АТВ ли е така или само при моето ?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

                            На заден ход има ограничител, би трябвало да имаш копче с надпис Reverse/Override, то премахва ограничението на оборотите. Направено е с цел безопасност. В какъв режим на работа гърми ауспуха, пътно натоварване, при включени консуматори, лебедка, подгряване?
                            "Най-опасната фраза в езика е: "Ние винаги сме го правили по този начин."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Кавазаки брут форс 750 4х4 обслужване

                              Благодаря колега за пояснението днес изкарвах АТВ и видях бутона Override , но за да не прекъсва трябва да се държи бутона постоянно натиснат . А пукането няма определен момент в които се появява , някой път и след угасване на мотора гърми , най-вероятно остават не изгорели газове .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X