Имам KFX700.
Поставих Two Brothers M-7 - генерация (искра гасител махнат) и k&n - филтър.
Монтирал dynojet (игли и jet) по мануал към него:
"When using an
aftermarket exhaust with a high flow baffle, use the DJ124 in the front carb and the DJ128 in the rear carb
below 3000 feet"
И в момента тяло на свещ черничко, и гърнето черничко. Имал и взриви на газове в ауспуха - при отпускане на газта, развил на 3/4 Fuel Mixture Screws (както пише в мануал към джетчета) - > взривове почти няма.
Някой да ми посъветва какво да направя:
- търся друг въздушен филтър - TwinAir? (изрязване не филтърна кутия не ми устройва);
- сложа по малки джетчета? (dj122 преден и dj126 заден)
това означава връщане на заводски jet те са аналог на 135 и 140 keihin които бях от завода. И значи няма нужда от jetkit? И това означава и филтър и генерация не става? И парички на вятър.... или аз не разбирам нещо важно.....
С какви джетчета карате ви?
Поставих Two Brothers M-7 - генерация (искра гасител махнат) и k&n - филтър.
Монтирал dynojet (игли и jet) по мануал към него:
"When using an
aftermarket exhaust with a high flow baffle, use the DJ124 in the front carb and the DJ128 in the rear carb
below 3000 feet"
И в момента тяло на свещ черничко, и гърнето черничко. Имал и взриви на газове в ауспуха - при отпускане на газта, развил на 3/4 Fuel Mixture Screws (както пише в мануал към джетчета) - > взривове почти няма.
Някой да ми посъветва какво да направя:
- търся друг въздушен филтър - TwinAir? (изрязване не филтърна кутия не ми устройва);
- сложа по малки джетчета? (dj122 преден и dj126 заден)
това означава връщане на заводски jet те са аналог на 135 и 140 keihin които бях от завода. И значи няма нужда от jetkit? И това означава и филтър и генерация не става? И парички на вятър.... или аз не разбирам нещо важно.....
С какви джетчета карате ви?

Коментар