Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с YFZ 450.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с YFZ 450.

    Здравеите имам проблем с водната помпа.Капе антифриз от малка дупка от дясната страна , под помпата . Атв-ето е 2006 година,това ми е парвия пост,моля да бъда извинен ако съм объркал нещо.Всякакви мнения ще ми бъдат полезни.

  • #2
    До: Проблем с уфз 450.

    отиди при човек който разбира да ти я смени
    Николай Гогов 0898676912

    НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с уфз 450.

      Тук в околноста няма много такива.Аз съм от Несебър , закарах го в Равда тои смени семеринги ,оста и лагера но се саштото.После се оказа че било от някво уплатнение на главата , вазмойно ли е?

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с уфз 450.

        Когато загрее мотора спира ли да тече. Защото при мене е така и съм си поръчал ( лагери, семеринги и уплатнение ).

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с уфз 450.

          Имах същия проблем , в началото на лятото . При запитване във форума , одговор не получ. Ниакаде 2 -ве седмици ,след протичането , имайки предвид ,че го карах всеки ден и за тези две седмици ми глътна един литар антифриз , освен това при запитване на майстори ,одговорите бяха :семиринги ;водна помпа;лагери ;уплатнение; друга теория беше ,че духа пониакога през власинките (оплетката)на гарнитурата на главата . Да не забравя и вариянта при прегряване да изпуска от там налягането. Но след тези две седмици , теча спря от самосебеси . Мина още една седмица без да тече , пониакога подчертавам само пониакога леко салзеше ,реших да сменя антифриза , при допитване в магазина какъв антифриз е най подходящ се оказа ,че това е антифриз 14 лв литара и никак не ми сеч щеше да капи камули да тече. Източих стария , налях новия , наблюдавах при отворена капачка на радиатора и запален двигател ,глатна малко долях взе да загрява и да мъчи да прилива затворих капачката , оказа се ,че сам налял повече , засмуках маркучето на приливното казанче което стой на капачката ,до изравняване нужното ниво от тогава на татака теча спря напълно.Общо количество налят антифриз след сманата 1литар. месеци след това , нивото в разшерителното казанче беше спадна с 3мм 4 мм (милиметра) Един жид теча спря сам. До следващия пат.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с уфз 450.

            Първоначално публикуван от Kalo Преглед на мнение
            Когато загрее мотора спира ли да тече. Защото при мене е така и съм си поръчал ( лагери, семеринги и уплатнение ).
            Не постояно сълзи и при загрят мотор,сменил съм семеринги,ос,лагер,гарнитура.

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с уфз 450.

              Първоначално публикуван от Ivailo Ivanov Преглед на мнение
              Имах същия проблем , в началото на лятото . При запитване във форума , одговор не получ. Ниакаде 2 -ве седмици ,след протичането , имайки предвид ,че го карах всеки ден и за тези две седмици ми глътна един литар антифриз , освен това при запитване на майстори ,одговорите бяха :семиринги ;водна помпа;лагери ;уплатнение; друга теория беше ,че духа пониакога през власинките (оплетката)на гарнитурата на главата . Да не забравя и вариянта при прегряване да изпуска от там налягането. Но след тези две седмици , теча спря от самосебеси . Мина още една седмица без да тече , пониакога подчертавам само пониакога леко салзеше ,реших да сменя антифриза , при допитване в магазина какъв антифриз е най подходящ се оказа ,че това е антифриз 14 лв литара и никак не ми сеч щеше да капи камули да тече. Източих стария , налях новия , наблюдавах при отворена капачка на радиатора и запален двигател ,глатна малко долях взе да загрява и да мъчи да прилива затворих капачката , оказа се ,че сам налял повече , засмуках маркучето на приливното казанче което стой на капачката ,до изравняване нужното ниво от тогава на татака теча спря напълно.Общо количество налят антифриз след сманата 1литар. месеци след това , нивото в разшерителното казанче беше спадна с 3мм 4 мм (милиметра) Един жид теча спря сам. До следващия пат.
              Ще пробвам и този вариант , нядявам се да се оправи .

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с уфз 450.

                Здравейте! Не бях палил ,машината три месеца . При запалването на двигателя ,забелязах , че пак капи по малко антифриз ,докато загрее двигателя .Имайки предвид минусовите температури ,при който като зглобявах пласмасите бяха се деформирали , не пасват по местата ,гресюрките блокирали, тръгнах да обезвъздушавам спирачте ,спирачата помпа не работи от студ. Явно ниакой уплатнение се свива и пропуска до като загрее двигателя след това всичко е ок.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с уфз 450.

                  Два пъти ми се е случвал същия проблем.
                  Проблема беше само в симерината на водната помпа.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с YFZ 450.

                    Здравейте ! Относно амортизирането на ъфз - та и по точно проблема с водното охлаждане . Охладителната течност (антифриз) , се върти в кръг междо радиатора и двигателя , при стартиране на двигателя , антифриза отнема температурата на двигателя ,следствие на което загрява , и започва да вдига налягане в затворения кръг в който се върти , капачката на радиатора има клапан , който отвария при 1,1 атмосвери , и разшерениа антифриз ,избива през нея ,в разширителния съд . При спадане на температурата и налягането в системата , антифриза се връща обратно от разширителния казан в радиатора посредством ваком, капачката на радиатора в тази посока пропуска антифриза без да го задържа.Ако капачката се повреди и не пропуска антифриза при определеното налягане (1,1) съответно антифриза ще избие от друго място , а имено през симирингата ,на валчето ,на водната помпа , следва празно пространство след него още една семиринга преди лагера на водната помпа . Празното пространство междо двете семеринги има отвор , на отвора щуцер ,на щуцера маркуч, отвеждашт антифриза вън от двигателя предотвратиаващ смесването на антифриза с маслото. При правелно работеща капачка ,на радиатора (отвариаща на 1,1 атмосвери ) смяна на двете семеринги и лагер на водната помпа и в случей ,че теча продалжава ,както в моя случей , ще рече ,че семерингата е изпилила вала на помпата . Решение - 1 изваждане прожината на семирингата и скасиаване ; вариант 2 при първи неуспех семеринга със една единица по малак вътрешен отвор ; 3 при неуспех с предните два варианта - смяна на вала на водната помпа .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с YFZ 450.

                      Разгледай подробно сервис манюала преди да играе гедорето, а щом нямаш грамотен монтьр... Нека силата бъде с теб.. : https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...viceManual.pdf

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с YFZ 450.

                        90% съм сигурен че с смяната на 1-та или най много 2-те семеринги проблемът ще изчезне-въпрос на 3,50лв,и половин час работа.Само,че колегата го е имал този проблем преди 9 месеца и не вярвам да не го е отстранил.
                        [SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
                        ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X