Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Наранено бутало

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Наранено бутало

    Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
    Смени си буталата, така или иначе си го разглобил. Вземи си или на Wiseco или на JE piston същия степен на сгъстяване или малко по големи!
    Искаш да кажеш, че не е задължително да чакам бутала от BPR ли ?
    В такъв случай, би ли ме насочил къде мога да намеря такива бутала имам размерите по спецификация, но мислех, че това буталата са си напълно униални за всеки модел двигател.

    Коментар


    • #47
      До: Наранено бутало

      Всъщности разгледах и разбрах че поне месец месец и половина не ми мърда чакане на такива бутала

      Коментар


      • #48
        До: Наранено бутало

        Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
        Попитах каква марка е,но се получи само един отговот от човек който го преценява по снимката.
        А на мен това бутало не ми харесва.
        Причината са следите от ножа останали след стругарската обработка.
        Да такива линии трябва да има за задържане на маслото,както беше обяснено.Но те трябва да са много по-финни.От порадъка на стотни.Едва да се усещат с нокът.А тук става дума за дълбоки следи от порядъка на десети от мм. и стъпка около 0,4-5мм.А и ъгъла на върха на ножа трябва да е много по-голям.Това е много грубо обработено бутало.Да не говорим че по полата не се виждат остатъци от следи на допълнителен покривен материал,но да речем че той е заминал с времето.
        Казвам го защото съм се сблъсквал с тази рзлика.Прехвалени уж японски бутала, сравнени с Карл Шмид,английски АЕ ,Мале или други за коити е сгурно че са оригинлни.Купуването на бутала онлайн крие същите рискове.Не че няма да работят,но се плащат маса пари и е някак обидно ако се получи така...
        Това са абсолютно неверни неща, колега не си говорим за автомобили тук.

        Първоначално публикуван от kmeta Преглед на мнение
        Всъщности разгледах и разбрах че поне месец месец и половина не ми мърда чакане на такива бутала
        Пак ти казвам слагай си старото бутало и карай докато си поръчаш нови било то по-голям кит, тамън тези ще са ти наистина за смяна.

        Пък ако искаш чакай сега да ти пристигнат, в най-хубавия сезон за каране на ATV

        Коментар


        • #49
          До: Наранено бутало

          Буталото по това което си показал става за сглобяване защото: 1. Буталата не се цементоват защото не са стомана 2. Ако имат покрития, а това такова няма те са по периферията - графитизиране или оксидиране само на челото.
          В никакъв случай не струговай или шлифовай челото. Компресията веднага ще падне. Само премахни внимателно изтеклата алуминиева сплав до размера, който е в горния ръб на буталото. Най-важното: Наренените повърхнини, от които си отстранил сплавта ги шлифовай и полирай до блясък. Използвай включително и полир паста с много малка едрина на зърната.
          Последствията: Там където е наранено е възможно да се натрупва нагар при не добра настройка на режимите на работа. Но при добро охлаждане и мазане всичко би трябвало да е добре.

          П.П Само не разбрах защо си демонтирал буталата ??? И Пенчо е абсолютно прав "Абе, пилни го малко, да не стърчи извън габарита, и си свиркай." А пък това за следите от стругарски нож е така наречената насочена грапавост на повърхнината и се прави с цел за по-добро мазане на цилиндровата втулка или блок(не е спирална следа от стругарския нож). Не съм го измислил Аз.
          Последно редактирано от tabak; 26-08-09, 11:24.

          Коментар


          • #50
            До: Наранено бутало

            Здравей, аз да попитам ,че не е много ясно. Защо това бутало е извън цилиндъра ? Тези подбитости не са съществени и лесно се отстраняват по изброените по-горе начини. Да не забравиш нови сегменти.

            Коментар


            • #51
              До: Наранено бутало

              Първоначално публикуван от tabak Преглед на мнение
              ...П.П Само не разбрах защо си демонтирал буталата ???
              Демонтажа няма общо с нещо по буталата или ризите, имах проблем с лагерите на коляновият вал и се наложи тяхната подмяна.

              Коментар


              • #52
                До: Наранено бутало

                Първоначално публикуван от kmeta Преглед на мнение
                Всъщности разгледах и разбрах че поне месец месец и половина не ми мърда чакане на такива бутала
                Моето бутало идва за 3-4 дена от Канада (CT Racing)

                Коментар


                • #53
                  До: Наранено бутало

                  Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
                  Моето бутало идва за 3-4 дена от Канада (CT Racing)
                  Да ама като гледам предлагат бутала само за "резачки" 93мм бутало за Outlander няма, не че немогат да го направят ама Custom поръчката се чака. А ако е верно за 3 дни то траснпорта ти е около 3х цената на буталата.

                  Аз ако мога да намеря бърз начин и не толкова скъп разбира се изобщо няма да го мисля.

                  За момента съм намерил само вариант да го направя 840cc със високо компресионни бутала, което си е on-bolt кит няма машинна работа по двигателя, ама е около 800 USD и пак се чака . При което обаче трябва да се смени и ауспуха, въздушният филтър и електрониката за да има смисъл - и става една И без това до момента съм изсипал около 3000 USD за доработки и единственното което ми стига си е мощността немой да летя като тебе ама и не искам .

                  Коментар


                  • #54
                    До: Наранено бутало

                    Транспорта става по DHL или UPS и не е много скъпо.
                    По UPS е много по евтино,но българските пощи не работят много съвестно и е възможно да се загуби нещо.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Наранено бутало

                      мммм дааааа, лошо. Не бях погледнал че нито Wiseco нито JEpiston предлагат за това чудо бутала, CT racing също. Това променя доста нещата. За голямо съжаление без никакъв избор ще трябва да се примириш и да направиш каквото ти казва Явор.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Наранено бутало

                        Най-добре се купи ново!(АТВ)

                        Коментар


                        • #57
                          До: Наранено бутало

                          Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
                          Най-добре се купи ново!(АТВ)
                          Стига спами бре!

                          То темата си приключи и мерси на всички за помоща!!! Сега си остава аз да си реша сега или напролет да се изръся за big bore. По-скоро целта ми е да изкара до зимата + едно чалендче в Троян . Пък на пролет има кво да му се пипа вече по двигател, генерация, електроника и вариатор.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X