Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Осветление на номера на ремарке

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Осветление на номера на ремарке

    Здравейте
    стягам едно ремарке до 750кг. Остана да опъна Ел инсталации и незнам как стоят нещата при ГТП трябва ли да има основание на номера и дали трябва да има усилен габарит за махла?

  • #2
    Трябва да има стандартно като осветление като всяко МПС . Стопове , габарити , мигачи ,светлина за заден ход , за мъгла , осветление за номера. В най външни точки може и светлоотражатели . Червени за отзад , оранжеви за отстрани и бели за отпред .

    Коментар


    • taran
      taran коментира
      Редактиране на коментар
      Мисля,че светлина за заден ход не се изисква,затова я няма и при 7-пиновия щекер.

  • #3
    Заден ход и усилен за мъгла ако се искат, то ще е от сравнително скоро. Усиления за мъгла не всички коли го имат.
    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

    Коментар


    • #4
      При изведен извод за усилен габарит за мъгла на гнездото на колата, в буксата се слага и ключе за пъхнат "щепсел". При пъхнат щепсел, усилените габарити на колата се изключват автоматично, а усиленото светене минава на ремаркето.

      Коментар


      • #5
        А някои може ли да каже по талон ремаркето се води ремарке за товарен автомобил с брутно тегло 750кг. Каква е разликата с ремарке за лек автомобил?

        Коментар


        • #6
          Като преминал през това преди две години - купих си цяла инсталация с два бр. стопове, букса и кабел за около 30 лв. Стопа е мигач, габарит, стоп и осветление за номера. Вървят с едни големи магнити. Само ги лепнах и в КАТ. Там естествено имаше акъли, но най-крупния проблем на механика беше квадратен или стандартен номер да ми пише(можеш да сложиш всякакъв). На проверката на светлините мрънка за мигачите, че съм му пуснал аварийни, но иначе не видя че съм разменил ляв и десен стоп . Това го видях после. След довършване на ремонта си монтирах стоповете вече стационарно с болтове и гайки. Относно това, което пише в талона - навремето кай каквото му е скимнало, това е писал. Имаме едни служебни ремаркета, то са колесари, то са за трактор, то е чудо.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
            Като преминал през това преди две години - купих си цяла инсталация с два бр. стопове, букса и кабел за около 30 лв. Стопа е мигач, габарит, стоп и осветление за номера. Вървят с едни големи магнити. Само ги лепнах и в КАТ. Там естествено имаше акъли, но най-крупния проблем на механика беше квадратен или стандартен номер да ми пише(можеш да сложиш всякакъв). На проверката на светлините мрънка за мигачите, че съм му пуснал аварийни, но иначе не видя че съм разменил ляв и десен стоп . Това го видях после. След довършване на ремонта си монтирах стоповете вече стационарно с болтове и гайки. Относно това, което пише в талона - навремето кай каквото му е скимнало, това е писал. Имаме едни служебни ремаркета, то са колесари, то са за трактор, то е чудо.
            Извинявам се, че не е по темата. Но ми предстои регистрация, та се чудя. Асен, ако иска да минем на лични. Ремаркето е с регистрация, прехвърлено. Доста е поочукано, на места паднала боя. Тук там и дребна ръжда. Това гледат ли го? Светлините са изрядни. Няма за заден ход и мъгла, ама някога, когато е минавало технотест явно не е изисквано такова нещо. Та гледат ли друго, освен номера на рамата.

            Коментар


            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              В моя случай ремаркето не беше ползвано 15-тина години, ръжда, нямаше осветление, загубен номер(жълт) и талон. Даже и номера не знаех, но в КАТ след няколко опита да ме разкарат, с номер на рама и собственика рабрах заветните букви и цифри. Та нямаше хич добър вид, а и бонуса с липсващите документи утежняваше ситуацията. Та и без това му предстоеше ремонт, направих окачване, светлини и едно грундиране, за да има вид. Регистрирах и след това си го дооправих. Регистрацията я направих, за да мога да го придвижвам с новите номера. Ако твоето си има осветление и не е нещо трагично, мисля няма да имаш проблем. Ако няма да сменяш номер, можеш и без него - само документи в КАТ. То сега нали има и опция и да не сменяш номер ако е от друга област, не знам дали пак ще трябва да го караш в този случай. Че то в БГ КАТ на КАТ не вярва.

            • venkabg
              venkabg коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря ти! Да, има ръжда, тук там е чукнато, но ще видя да намеря време да го подготвя и боядисам.

          • #8
            Това със строителни, селскостопански и пр. ремаркета е отпреди поне 30 години. Отдавна няма такава класификация, освен в обаявите за продажба. Разделени са по маса и това е.
            Едно време разликата е идвала от тегличите. Тоя за камион е примерно с халка, да може да се зацепи на ЗиЛ-а отзад, а не е на топка примерно. И височината е като за теглича на ЗИЛ-а. Такова ремарке ще е ти е малко драма да го вържеш за лека кола, независимо от теглото.
            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
              Това със строителни, селскостопански и пр. ремаркета е отпреди поне 30 години. Отдавна няма такава класификация, освен в обаявите за продажба. Разделени са по маса и това е.
              Така е, но при пререгистрация всичко се преписва от стария талон. Имам няколко с нови талони с бисери в тях. От преди 10-тина години.

              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X