Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KFX700 как си го побългарих

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KFX700 как си го побългарих

    Понеже Трипер повдигна темата за побългаряването, пускам няколко снимки на квартален тунинг и естествена ерозия от абразива на ландшафта на красивата ни природа.


    Подобряване на аеродинамиката с флекс, след поредица падания от категория FUBAR "Fucked up beyond all recognition".
    Муцуната е хваната за решетката на радиатора с свински опашки за да не маха на туристите.


    Монтаж на лебедка в стил "Фабричното за нищо не става". Оригиналната планка на УАРН се окастри и фирата се употреби за усилване отдолу.
    Предния бар се обърна и ушите се преместиха. Всичко на болт, без заварки по рамата.


    Амортисьри от КФХ450 - ЕЛКИте излизат дебело а и тях ще ги строша.
    Китайски оффроуд халогени - ОРИГИНАЛНИ!
    Клаксон - копчето за прекъсвача на задната беше останало безработно.
    Кутията за инструменти се премести заради вдойната генерация.
    Долу в дясно в зеления калъф е крачна помпа.
    Кормилни накрайници от Хонда и щанги от хиксова стомана с дебело покритие от ражда.


    Нерфбарове и хилгардове с степенки Българско призводство, по прибрани и МНОГО здрави.


    Стойка за ГПС от гъвкава шина и контрол на лебедка 2 в 1.

  • #2
    До: KFX700 как си го побългарих

    лау добре е станал, много аеродинамичен. И ние си имаме такъв в наща група.
    Иначе всичко китайско е оригинално!

    Коментар


    • #3
      До: KFX700 как си го побългарих

      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
      Иначе всичко китайско е оригинално!
      Не точно... Вече стана: "Каквото не е китайско, значи е фалшиво "

      Иначе браво и от мен, май на тоя КФХ му спираш тока а колега

      Коментар


      • #4
        До: KFX700 как си го побългарих

        Аеро диманимата му е станала 6 Явно доста "лудории" е правено с това АТВ за да стане такова?
        Имаш ли някаде с нимки с негови изпълнения да им се порадваме
        Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

        Коментар


        • #5
          До: KFX700 как си го побългарих

          Аеродинамиката му е станала 6 Явно доста "лудории" е правено с това АТВ за да стане такова?
          Имаш ли някаде с нимки с негови изпълнения да им се порадваме
          Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

          Коментар


          • #6
            До: KFX700 как си го побългарих

            Абе като ти гледам предната спирачка - което е трябвало да не е китайско - не е китайско
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              До: KFX700 как си го побългарих

              Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
              ...
              Долу в дясно в зеления калъф е крачна помпа...
              Знам я тази помпа Много компактна и работа върши...Замислил съм и някакво по здраво калъфче,че това много се захаби вече
              Иначе аеродинамиката е снанала супер!
              Николай Миланов

              "Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."

              Коментар


              • #8
                До: KFX700 как си го побългарих

                Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                лау добре е станал, много аеродинамичен. И ние си имаме такъв в наща група.
                Бочи, Симо, Твоя бившия, на Ники бившия ма май има и още........
                -Ти кога ще се научиш да броиш бе?

                Ванка, аз още първия път ти казах че е въпрос на време с тия изпечени пластики да стигнеш до правилния тунинг, ма иначе бая време се опъва с правилното решение.
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • #9
                  До: KFX700 как си го побългарих

                  Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                  Ванка, аз още първия път ти казах че е въпрос на време с тия изпечени пластики да стигнеш до правилния тунинг, ма иначе бая време се опъва с правилното решение.
                  Ти ми каза ама нали съм тъп но упорит, е и доказателството на кадро как се опитвам да отрежа дървото с калник.

                  Коментар


                  • #10
                    До: KFX700 как си го побългарих

                    от коя хонда си ползвал накрайници?

                    Коментар


                    • #11
                      До: KFX700 как си го побългарих

                      Първоначално публикуван от DragoGT Преглед на мнение
                      от коя хонда си ползвал накрайници?
                      Незнам, при Еди са по 50лв. Казваш Хондови за КФХ, те си знаят.

                      Коментар


                      • #12
                        До: KFX700 как си го побългарих

                        е така ясно
                        ама не ми се иска от еди да си ги взимам...

                        Коментар


                        • #13
                          До: KFX700 как си го побългарих

                          Абе много се впрегате с тоя Еди,или с поредния Еди, немате ли си други проблеми?!
                          Важното е да ти е на 6 машината. Големо важно на кой ще дадеш 10лв/бр.

                          Коментар


                          • #14
                            До: KFX700 как си го побългарих

                            обърнахме го на офф-топик
                            просто аз си пазарувам от нета всичко (за кола за атв електроника дрехи и т.н.) - какво лошо има
                            попитах от коя хонда защото и в темата за кфх700 пише хондови накрайници но не и от коя хонда
                            а на мойте е време да се сменят

                            п.п. и малко пояснение защо държа от нета да си поръчам
                            от Еди 4х50=200лв и взимаш стокови накрайници от Хонда
                            а за 260лв мога да взема това
                            с което решавам два проблема на kfx-a


                            American Star Super HD Pro X-Series Tie Rods W/Ends
                            These American Star Pro X-SERIES RACING TIE RODS are available in Stock, +1, +2, +3 and +4 lengths. The Tie Rods are precision manufactured out of Precision Formed, Seamless, Heat Treated .120 Wall Aircraft Grade Steel Tubing With Precision TIG Welded Stainless Steel Threaded Ends. The Precision Self Lubricating Teflon/Kevlar Lined Heim Ends are rated at 16,238 lbs!!! The rods themselves are lifetime structurally warranted against bending or breaking. Yamaha, Suzuki, Kawasaki and Arctic Cat owners these replace your weak stock female style rod ends. With most OEM tie rod ends being about 45.00 each (x4) you can see why these are the best deal out there. This is our VERY BEST and STRONGEST Racing Tie Rod Set!



                            Последно редактирано от DragoGT; 12-05-09, 13:36.

                            Коментар


                            • #15
                              До: KFX700 как си го побългарих

                              Първоначално публикуван от DragoGT Преглед на мнение
                              ...
                              а за 260лв мога да взема това
                              с което решавам два проблема на kfx-a


                              ...

                              N1

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X