Понеже Трипер повдигна темата за побългаряването, пускам няколко снимки на квартален тунинг и естествена ерозия от абразива на ландшафта на красивата ни природа.
Подобряване на аеродинамиката с флекс, след поредица падания от категория FUBAR "Fucked up beyond all recognition".
Муцуната е хваната за решетката на радиатора с свински опашки за да не маха на туристите.
Монтаж на лебедка в стил "Фабричното за нищо не става". Оригиналната планка на УАРН се окастри и фирата се употреби за усилване отдолу.
Предния бар се обърна и ушите се преместиха. Всичко на болт, без заварки по рамата.
Амортисьри от КФХ450 - ЕЛКИте излизат дебело а и тях ще ги строша.
Китайски оффроуд халогени - ОРИГИНАЛНИ!
Клаксон - копчето за прекъсвача на задната беше останало безработно.
Кутията за инструменти се премести заради вдойната генерация.
Долу в дясно в зеления калъф е крачна помпа.
Кормилни накрайници от Хонда и щанги от хиксова стомана с дебело покритие от ражда.
Нерфбарове и хилгардове с степенки Българско призводство, по прибрани и МНОГО здрави.
Стойка за ГПС от гъвкава шина и контрол на лебедка 2 в 1.
Подобряване на аеродинамиката с флекс, след поредица падания от категория FUBAR "Fucked up beyond all recognition".
Муцуната е хваната за решетката на радиатора с свински опашки за да не маха на туристите.
Монтаж на лебедка в стил "Фабричното за нищо не става". Оригиналната планка на УАРН се окастри и фирата се употреби за усилване отдолу.
Предния бар се обърна и ушите се преместиха. Всичко на болт, без заварки по рамата.
Амортисьри от КФХ450 - ЕЛКИте излизат дебело а и тях ще ги строша.
Китайски оффроуд халогени - ОРИГИНАЛНИ!
Клаксон - копчето за прекъсвача на задната беше останало безработно.
Кутията за инструменти се премести заради вдойната генерация.
Долу в дясно в зеления калъф е крачна помпа.
Кормилни накрайници от Хонда и щанги от хиксова стомана с дебело покритие от ражда.
Нерфбарове и хилгардове с степенки Българско призводство, по прибрани и МНОГО здрави.
Стойка за ГПС от гъвкава шина и контрол на лебедка 2 в 1.
Коментар