Та както някои знаят смених машинката и си взех едно КТМ-че, факта че го рекламират като “Ready to Race” мен изобщо не ме топли и реших да си го донаправя по мой тертип, донаправяне силна дума при положение че почти всичко е афтърмаркет само сваляш и качваш но важното е мен да ме кефи а дали ще Ви хареса ммм....... много не ми пука без да се засягате, ако има някоя конструктивна забележка това вече е друга ракия и бих взел акъл. Та да не отплесвам повече ето я гадинката както майка и е родила(демек как е излязла от магазина)
отпред редом до старата

отзаде

Та това беше веднага след Великден, хората от КТМ се отзоваха много бързо и любезно не без помощта на Десислав от форума, естествено веднага и ми взеха поръчката за някои нещица, цените им също доста ме изненадаха приятно на някои работи просто са без конкуренция, та малко и почаках ама какво да се прави като се навързаха бая празници ето я и първата пратка веднага след празниците има и още неща но до седмица ще дойдат.

Коледа дойде и почна едно ровене, опа намерих си бъмперче

я бели кори

и график кит към тях

културна работа чанта с мануал, книжки с парт номера за афтърмаркет просто много са глезотиите вътре за да ги изброявам, а и инструмента е доста читав няма имитации на такъв

скид плейт

какво има тука???

демпферче....

защитки на носачите

приготвих и локтайта чувал съм че лекува доста неща по КТМ-а

инструмента също че малко и работа трябва да се свърши
я имало и нерф барове, не зам защо но първо захапах тях, за първи път ми пасват барове без да играя на опън и напън със жокер любимото ми чукче, барната работа.
след като ги метнах пих една две бири и поместих ремаркето на сянка че почнах да слънчасвам, и се почна заигравка с нитачката да прихвана коланите за да не се веят като свински черва.


Връткава работа е това с коланите подбиха ми се всички върхове на пръстите ма както и да е после окото ми се спря на демпферчето(часовникарска работа) изработка един път все едно Фаберже го е правил

щангата която свързва демпфера с кормилния прът, какво да кажа като нямам думи все едно е бижу с което ще се явявате пред английската кралица, малко са кофти снимките ама може да се придобие представа


Та да продължа, де що имаше болтче или гайка бе отвито и обилно окъпано с фиксатор за резба и върнато на мястото си, снимки от тоя процес нямам тъй като бе доста дълъг и досаден а и така вече ми бяха почнали да ми лепят пръстите че изобщо не ми беше до фото. Тая простотия е препоръчвам на всеки било то със ново или старо АТВ-е при закупуването му да свърши с тая работа вярвайте ми има смисъл ще си спестите доста неприятности на доста неприятни места където изобщо не очаквате не си мислете че е болка само на КТМ-ите, опа сори имало една снимка и тя не е от най-убавите ама се е нещо.

след като бях разпарчетосал половината АТВ-е реших че е време и на ел. инсталацията всяка една букса бе отворене и напълнена с водоустойчива грес за да не се пълни с вода и кал впоследствие да окислява и да дава ядове с контакта, това също го препоръчвам който не го е направил да го направи за да си няма разправии след време, ако пък са ви стари и окислили буксите има контактни шпрейове на етерна основа които почистват повърхността на металните пластини от окиси и после нали вече си знаете грес на корем.



след като свърших и тази досадна работа с якото мърляне реших да мина към по фините изпълнения
На тоя карбуратор поне на първо време не му е работа да бъде на АТВ-то затова реших да го изчекна.
отпред редом до старата

отзаде

Та това беше веднага след Великден, хората от КТМ се отзоваха много бързо и любезно не без помощта на Десислав от форума, естествено веднага и ми взеха поръчката за някои нещица, цените им също доста ме изненадаха приятно на някои работи просто са без конкуренция, та малко и почаках ама какво да се прави като се навързаха бая празници ето я и първата пратка веднага след празниците има и още неща но до седмица ще дойдат.

Коледа дойде и почна едно ровене, опа намерих си бъмперче

я бели кори

и график кит към тях

културна работа чанта с мануал, книжки с парт номера за афтърмаркет просто много са глезотиите вътре за да ги изброявам, а и инструмента е доста читав няма имитации на такъв

скид плейт

какво има тука???

демпферче....

защитки на носачите

приготвих и локтайта чувал съм че лекува доста неща по КТМ-а

инструмента също че малко и работа трябва да се свърши
я имало и нерф барове, не зам защо но първо захапах тях, за първи път ми пасват барове без да играя на опън и напън със жокер любимото ми чукче, барната работа.
след като ги метнах пих една две бири и поместих ремаркето на сянка че почнах да слънчасвам, и се почна заигравка с нитачката да прихвана коланите за да не се веят като свински черва.


Връткава работа е това с коланите подбиха ми се всички върхове на пръстите ма както и да е после окото ми се спря на демпферчето(часовникарска работа) изработка един път все едно Фаберже го е правил

щангата която свързва демпфера с кормилния прът, какво да кажа като нямам думи все едно е бижу с което ще се явявате пред английската кралица, малко са кофти снимките ама може да се придобие представа


Та да продължа, де що имаше болтче или гайка бе отвито и обилно окъпано с фиксатор за резба и върнато на мястото си, снимки от тоя процес нямам тъй като бе доста дълъг и досаден а и така вече ми бяха почнали да ми лепят пръстите че изобщо не ми беше до фото. Тая простотия е препоръчвам на всеки било то със ново или старо АТВ-е при закупуването му да свърши с тая работа вярвайте ми има смисъл ще си спестите доста неприятности на доста неприятни места където изобщо не очаквате не си мислете че е болка само на КТМ-ите, опа сори имало една снимка и тя не е от най-убавите ама се е нещо.

след като бях разпарчетосал половината АТВ-е реших че е време и на ел. инсталацията всяка една букса бе отворене и напълнена с водоустойчива грес за да не се пълни с вода и кал впоследствие да окислява и да дава ядове с контакта, това също го препоръчвам който не го е направил да го направи за да си няма разправии след време, ако пък са ви стари и окислили буксите има контактни шпрейове на етерна основа които почистват повърхността на металните пластини от окиси и после нали вече си знаете грес на корем.



след като свърших и тази досадна работа с якото мърляне реших да мина към по фините изпълнения
На тоя карбуратор поне на първо време не му е работа да бъде на АТВ-то затова реших да го изчекна.

Коментар