Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM как да си го побългариме

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM как да си го побългариме

    Та както някои знаят смених машинката и си взех едно КТМ-че, факта че го рекламират като “Ready to Race” мен изобщо не ме топли и реших да си го донаправя по мой тертип, донаправяне силна дума при положение че почти всичко е афтърмаркет само сваляш и качваш но важното е мен да ме кефи а дали ще Ви хареса ммм....... много не ми пука без да се засягате, ако има някоя конструктивна забележка това вече е друга ракия и бих взел акъл. Та да не отплесвам повече ето я гадинката както майка и е родила(демек как е излязла от магазина)
    отпред редом до старата

    отзаде

    Та това беше веднага след Великден, хората от КТМ се отзоваха много бързо и любезно не без помощта на Десислав от форума, естествено веднага и ми взеха поръчката за някои нещица, цените им също доста ме изненадаха приятно на някои работи просто са без конкуренция, та малко и почаках ама какво да се прави като се навързаха бая празници ето я и първата пратка веднага след празниците има и още неща но до седмица ще дойдат.

    Коледа дойде и почна едно ровене, опа намерих си бъмперче

    я бели кори

    и график кит към тях

    културна работа чанта с мануал, книжки с парт номера за афтърмаркет просто много са глезотиите вътре за да ги изброявам, а и инструмента е доста читав няма имитации на такъв

    скид плейт

    какво има тука???

    демпферче....

    защитки на носачите

    приготвих и локтайта чувал съм че лекува доста неща по КТМ-а

    инструмента също че малко и работа трябва да се свърши
    я имало и нерф барове, не зам защо но първо захапах тях, за първи път ми пасват барове без да играя на опън и напън със жокер любимото ми чукче, барната работа.
    след като ги метнах пих една две бири и поместих ремаркето на сянка че почнах да слънчасвам, и се почна заигравка с нитачката да прихвана коланите за да не се веят като свински черва.


    Връткава работа е това с коланите подбиха ми се всички върхове на пръстите ма както и да е после окото ми се спря на демпферчето(часовникарска работа) изработка един път все едно Фаберже го е правил


    щангата която свързва демпфера с кормилния прът, какво да кажа като нямам думи все едно е бижу с което ще се явявате пред английската кралица, малко са кофти снимките ама може да се придобие представа



    Та да продължа, де що имаше болтче или гайка бе отвито и обилно окъпано с фиксатор за резба и върнато на мястото си, снимки от тоя процес нямам тъй като бе доста дълъг и досаден а и така вече ми бяха почнали да ми лепят пръстите че изобщо не ми беше до фото. Тая простотия е препоръчвам на всеки било то със ново или старо АТВ-е при закупуването му да свърши с тая работа вярвайте ми има смисъл ще си спестите доста неприятности на доста неприятни места където изобщо не очаквате не си мислете че е болка само на КТМ-ите, опа сори имало една снимка и тя не е от най-убавите ама се е нещо.

    след като бях разпарчетосал половината АТВ-е реших че е време и на ел. инсталацията всяка една букса бе отворене и напълнена с водоустойчива грес за да не се пълни с вода и кал впоследствие да окислява и да дава ядове с контакта, това също го препоръчвам който не го е направил да го направи за да си няма разправии след време, ако пък са ви стари и окислили буксите има контактни шпрейове на етерна основа които почистват повърхността на металните пластини от окиси и после нали вече си знаете грес на корем.




    след като свърших и тази досадна работа с якото мърляне реших да мина към по фините изпълнения
    На тоя карбуратор поне на първо време не му е работа да бъде на АТВ-то затова реших да го изчекна.
    Последно редактирано от Tpunep; 11-05-09, 00:25.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

  • #2
    До: KTM как да си го побългариме

    от кашоните изпадна една дрънкулка за ускорителната помпа

    подобна дрънкулка имаше и на карбуратора която ...........ааайе навън

    и на нейно място другата която е по лачена, тая история не я правя защото едната изглежда по добре а защото идеята е новата която е с по голям дебит на бензин да пропуска повече гориво и при подаването на газ да няма замисляне, дали ще има ефект не знам като покарам ще кажа за сега толкоз

    тука се вижда колко повече гориво събира новата сравнение със старата

    я пропуснал съм една букса под карбуратора я и нея да намажа да не се сърди
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • #3
      До: KTM как да си го побългариме

      както казах дойдоха ми само предните кори

      после налепих и график кита на Фактори Рейсинг

      и почна да заприличва на това

      обаче приборите на кормилото нещо почнаха да ме дразнят нещо местото като че ли не им беше там

      новото им място е вече тук

      а на контактният ключ тук

      освободеното място на кормилото ще се запълни от предпазният дунапрен, така че ако ще си избивам зъбите в кормилото да е по меко, клапана на капачката за резервоара е неква смешна тапа която смених със истински клапан за тая цел, а на снимката се вижда и стойката за GPS-а

      нещо изведнъж ме загложди мозъка и се присетих че с коланите на нерф баровете ще бера ядове и реших да дигна със 2 шлика лостчето за скоростите за да може свободно да ми влиза ботуша

      за тая вечер ще приключвам тея дни ще постна още доста материал така да се каже, а и има още доста работа по машинката все още е далеч от това което искам да бъде, остават за другата седмица генерация, филтър, жигльори,джанти, гуми и още един бюлюк дрънкулки
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #4
        До: KTM как да си го побългариме

        Това според мен не е изобщо побългаряване, а си е чиста доработка с ОРИГИНАЛНИ части на КТМ. Много хубаво става.
        Чудя се обаче, след като те познавам какво ли ще измислиш да му сложиш което наистина не е за него!!!???
        Иначе репортажа - паднах под бюрото!

        Коментар


        • #5
          До: KTM как да си го побългариме

          Десо все ми разправяше, че КТМ-ите идвали "наливно", ама то си е направо конструктор ЛЕГО
          И ако книжките и мануалите са като пъзел, то наистина си е детска лагерна количка
          И къде му беше РЕДИ-ТО ТУ РЕЙС-а

          Коментар


          • #6
            До: KTM как да си го побългариме

            Въпреки, че не съм фен на КТМ, съм вРЪл фен на такива доработки.
            Супер е станало АТВ-то...само малко снимките ти са като моите..далеч от всякакъв фокус..
            С нетърпение очаквам следващият епизод на TRANSFORMER.

            Коментар


            • #7
              До: KTM как да си го побългариме

              Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение

              И къде му беше РЕДИ-ТО ТУ РЕЙС-а
              Може би става дума за Рейс-транспорт /побългарено-нали темата е за това/ от едно място на друго, а не за рейсинг.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                До: KTM как да си го побългариме

                Чинел от доработки нема пари за фото, за Коледа си бех взел един джиджан обаче жената ми го приватизира и не мога да го барнем камо ли да снимам с него затова с GSM-о това едно на ръка, като работя нещо не ми идва на ум да снимам и трябва да си взема фотограф а и неща че ще ми изпие бирата навъдили са се едни смукачи напоследък.

                Тошко има време и ние да израснем до ниво ШаФиори и само да караме всичко с времето си.

                S_S1 мисля че сина ти караше един кфх450, ако е като мойто старото всеко второ каране ми беше не като Рейс транспорт а си беше живо ремарке постоянно некой ме влачеше на буксир.
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • #9
                  До: KTM как да си го побългариме

                  Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                  Десо все ми разправяше, че КТМ-ите идвали "наливно", ама то си е направо конструктор ЛЕГО
                  И ако книжките и мануалите са като пъзел, то наистина си е детска лагерна количка
                  И къде му беше РЕДИ-ТО ТУ РЕЙС-а
                  Ми то си е Ready to race, ма к'во да направим като нашия е малко збъркан. Започна да се чуди какво още да му сложи и изпадна в голям шок понеже няма какво!
                  Аиде да не почваме и збърканите конструктивно Ренегади че друга тема! Пък и малко ли наля в/у твоя при условие че струва 20+лв. Кажи за допълнителните калници!?

                  Коментар


                  • #10
                    До: KTM как да си го побългариме

                    Дойдоха Хайпърите, знаете за какво са - ами да уплатняват гуметата

                    И се почна с монтажа

                    И нали знаете яко грес, по принцип си помага

                    задните калници и те додоха и като цяло вече заприлича на те това



                    запазих си и от оранжевите пластики за кадем
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • #11
                      До: KTM как да си го побългариме

                      Много добре е станал!

                      Коментар


                      • #12
                        До: KTM как да си го побългариме

                        Пу машала! Убавиня!
                        Целата си в бяло, това е добро начало.. Слави Трифонов пееше нещо такова, е те тва е имал на ум!
                        Трябва да дадеш указания за хиперите, как, какво ,що, какво НЕ. До седмица две чакам моя комплект.

                        Коментар


                        • #13
                          До: KTM как да си го побългариме

                          Бате ти си нечовек,признавам те.Айде свърши го да го покараме,туй лъскавото атв.
                          [url="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8870"][IMG]http://ftp.domainbg.com/krasi-atv/Razni/50.jpg[/IMG][/url]
                          blood group 0+

                          Коментар


                          • #14
                            До: KTM как да си го побългариме

                            Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                            Пу машала! Убавиня!
                            Целата си в бяло, това е добро начало.. Слави Трифонов пееше нещо такова, е те тва е имал на ум!
                            Трябва да дадеш указания за хиперите, как, какво ,що, какво НЕ. До седмица две чакам моя комплект.
                            Указания за Хайпъри по настояване на Jamm:
                            1. Като си вземеш Хайпърите веднага бягаш до Бриколаж(да до там не се чуди) само там може да намериш еврейска звезда която е нито 10 нито 11-ка, инчове американска му работа, по марковите магазини само с поръчка а имаш бая да навиваш.
                            2. Ако слагаш нови гуми всичките имат мустаци по бордовете които трябва да се обрежат с макетно ножче пак от Бриколаж примерно .Ей тея от там трябва % за реклама да ми дават.
                            3. Веро и водица също ще свършат работа ако нямаш някакви други лубриканти под ръка, със свинска мас недей че старозагорци вземат скъпо за патента.
                            4.Надеваш гумата а отгоре слагаш обръча като внимаваш има там едно зъби да съвпаднат и почваш да навиваш с най-малката якост на винтовера че се късат болтовете, навиваш дотам докъдето прилепнат шлиците кухините межди тях обираш дотолкова че да изравнят със тези които имат шлици, убаво е да намажеш с водоустойчива грес обръчите че нали знаеш кал, вода. пикня и тем подобни ако има некакъв пропуск да не се набива гняз.
                            5.Слагаш и караш до следващия комплект гуми.
                            Ако не си разбрал дай ми ги на мене да ги разработя за известно време(година две примерно)
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • #15
                              До: KTM как да си го побългариме

                              Първоначално публикуван от dizi Преглед на мнение
                              Бате ти си нечовек,признавам те.Айде свърши го да го покараме,туй лъскавото атв.
                              Нема заминава за SEMA
                              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X