Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ренегад 800 - първа кръв

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ренегад 800 - първа кръв

    Който не кара - той не чупи, това правило май важи не само за стари машини, а и за всички, кара ли се - иска се и поддръжка. В тази тема ще публикувам /когато имам време и фото под ръка/ поддръжката на АТВто

    Първото и стандартно предполагам за работни атвта - проблема с маншоните на предни полуоски - десният външен, замина на един остър камък, снимки нямам - но става перфектно неопренов - разтегателен №800, слага се перфектно с фуния, без да се разглобява полуоската и ще го видим как ще се държи.

    При последното каране по средата на трасето изчезна задната спирачка , добре, че двигателят спира перфектно и предната е на отделен кръг, та загубата не се отрази кой-знае колко, причина - маркучето се претърка и прегоря от допира със задния спирачен апарат,



    обаждане в Зундерт - нямат в наличност, заявка по поръчка 20 дни, имат за аутлендър но е с различен щуцер на цена 120 лв

    от тук и евентуално ако някой поръчва отнякъде части да сподели /може и на лични/

    не ми се кара без спирачки докато чакам, а и няма и да чакам, затова се преглеждат наличности докато се разглобяват подстъпи за смяна на маркучето:





    свалят се степенката, ПВЦ и алуминиевата скара и се разпробиват стоманените нитове които захващат маркуча



    тук да кажа и едно благодаря на Цецо и Иво за тех.поддръжка

    маркуч перфектно стана от Сузуки Хаябуса - дори е и с гумена изолация и тампони които се поставят на места с допир до рамата, вижда се на снимката
    да благодаря за маркуча на http://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=13407



    стана като оригинално, че дори и по-добре, тамън се смени и течност с OMV дот5.1 силиконова и сме готови за тренировки

    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

  • #2
    До: Ренегад 800 - първа кръв

    Така е който не кара - той не чупи Аз чакам едни шлици да дойдат и почвам

    Коментар


    • #3
      До: Ренегад 800 - първа кръв

      Здравейте,една малка корекция от мен - спирачният маркуч който дадох на PAKSS не е от Хаябуса а е от предните спирачни апарати на Хонда Пантеон,и е толко дълъг защото там системата е двукръгова и този маркуч се използва да затвори кръгът между двата апарата.А че стана по дължина стана точно.Колегата съм го подвел неволно защото използвах апарата от Пантеона и диск от Хаябуса за преправки по едно супермото и той е останал с убеждението че и маркуча е от Хаябуса,но както и да е свършихме работа

      Коментар


      • #4
        До: Ренегад 800 - първа кръв

        Тък като дългото ровене по форуми и интернет не ми се отдава, а с търсачката нещо изобщо не мога да се оправя, а пък възникват постепенно и въпроси на които нямам отговори, а и няма кой да питам - та реших, че времето ми за търсене на мануал е по-скъпо от няколкото лева и си поръчах този: тамън се уверих, че маслото в задната трансмисия е под препоръчителния минимум нищо, събота го чака смяна, гресиране и пълнене на буксите с водоустойчива грес

        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • #5
          До: Ренегад 800 - първа кръв

          Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
          Тък като дългото ровене по форуми и интернет не ми се отдава, а с търсачката нещо изобщо не мога да се оправя, а пък възникват постепенно и въпроси на които нямам отговори, а и няма кой да питам - та реших, че времето ми за търсене на мануал е по-скъпо от няколкото лева и си поръчах този: тамън се уверих, че маслото в задната трансмисия е под препоръчителния минимум нищо, събота го чака смяна, гресиране и пълнене на буксите с водоустойчива грес
          А какви масла трябва да са в ск. кутия и предна и задна трансмисия?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            До: Ренегад 800 - първа кръв

            я да продължим темата, че Ренегадни машини не искат само каране, за съжаление ....
            та, по време на неделната разходка, приземявайки се от едно скокче доста неприятно изхрупа предното каре на полуоската, това се и очакваше де, но все вярвах, че ще изкара поне лятото, за да не се качвам отново на двуколесно превозно средство. Още когато го взех, му смених маншона на карето - напълних го с гресчица за карето, но ми направи непирятно впечатление, че е посиняло .... та от разходката 20 км се прибирах в лекичко ито предимно направо при десен завой, карето по всевъзможни начини се опитваше да изправи кормилото и не даваше да се завива, поне е добре, че не е засякло при удара в завито положение:

            започваме с подготвянето на инструмента, накъде сме без него




            и още инструмент, но се чудя защо е с две капачки ????




            и като за капак за да е по-гадна цялата история, решиха и да ни спрат и водата и водоструйката остана в бездействие - но така снимките са по-автентични




            унфал даде и предният бар - ще играе аргон, а толкова ми се искаше афтърмаркет, я нещо на ДГ а друг - ма нЕЕЕЕмаааааааа - си поръчвам един за Кавазуки, пък ще правя планки - нема начин




            и напред:





            универсален руски инструмент - нема трошенье, а той колко коли е строшил, еххееееееее




            с карето се разбрахме, свалихме и шарнири и свърши батерията на телефона ....

            а карето синьооооооооооооо так чак се прелива, а вътре гняс, жаби, и попови лъжички чак:






            нема лесно на този свят .....

            от утре пак съм моторист и техник де ма да си заредя батерията


            .... а тоя не знам що кара с главата надолу???





            очаквайте включване
            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

            Коментар


            • #7
              До: Ренегад 800 - първа кръв

              Да отговоря и на колегата за обема на маслото:

              - предна трансмисия: 500мл, препоръчва се ХР-С синтетично масло, при липса на което се сипва 75в90 покриващо нормите по АПИ гл-5. Примерно Мотул гиър 75в90 - от 25лв/л или Мотул гиър 300 - 45лв или .... избора на масла и марки е много голям

              - задна трансмисия:250мл, маслото е същото както и в предното

              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • #8
                До: Ренегад 800 - първа кръв

                а ренегада чакаше ли, чакаше ли, в бездействие докато ми свърши едномесечната отпуска и му обърна внимание. Радостното бе, че и аз чаках този момент, а и поръчаното каре дойде и чакаше да си го прибера. Другото беше вече лесна работа, когато всичките части са под ръка - и така да започваме:

                сипваме масълце в масльонката и подреждаме инструментите:





                и сега малко предисловие, при свалено каре, ревизирахме маншоните и решихме, че е най-добре да се сменят всичките, както и втулките на носачите:

                маншоните се свалят и поставят бързо и елементарно - греста се почиства и се слага нова, продават се чудесни порционни пликчета с грес за карета за един маншон - европейска работа направо



                втулките са разгазени за съжаление доста



                а материалът прилича на обикновенна абс пластмаса, след няколко експеримента от различни материали се спрях на тези, пък в карането ще се покаже



                и сега пак малко отклонения и разсъждения, още при свалянето на частите останах с впечатление, че са използвани части от някакви серийно произвеждани коли. Наистина, най-лесно е да се отиде в Зундерт, да се поръчат и втулки, и карета и шарнири .... но, друго си е да пипнеш сам нещо като конструктор, но за по-големи деца и да отвиеш примерно стойката на лебедката, защото болта на носача подпира в нея и не излиза



                та за частите -първо бяха шарнири - японски ТНК с каталожен номер на тях, ех си мисля, тук 45 ойро за брой ми се разминаха лагер на главината пак японски НСК, на карето с удивление видях знака на Спидан, каталожен и сериен номер. Но интересното предстоеше - първо бяха шарнирите - по каталога на ТНК такъв шарнир не съществува писах мейл до представителя им в бг с кат.номер, с размери - също ми отговориха че ТНК таквоз животно няма, е как да няма като ми е в ръцете с карето още по-чудно - по каталожен не излиза нищо абсолютно, все едно спидън не го е произвеждал, в техдока излиза полуоска за някакъв Ситроен???? но в каталога с размерите я няма и я няма нито при един от вносителите да я премеря ръчно?? А нямах време за търсене и трябваше да заминавам, затова я поръчах в байкбандита, заедно с няколко гумички и една стойка за фар, а чуденето го оставих за после:

                с шарнирите все пак се справих - жокер от японска кола са



                преработва се предпазният капак, за да стане на афтърмаркет спирачния маркуч



                качват се и маншончета за предни-задни амортисьори



                и след едно месечна пауза двигателят запали от четвърт оборот
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • #9
                  До: Ренегад 800 - първа кръв

                  Радвам се че в добри ръце попадна шампионското ренегдче, браво за ентусиазма и положения труд. Очаквам с нетърпение развитието по темата.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ренегад 800 - първа кръв

                    Браво на вас момчета. Като се прибера от Гърция след 1 месец ще покараме.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ренегад 800 - първа кръв

                      Днес се бяха събрали доста неща на едно място - и почивен ден, и хубаво време, и най-важното - желание и покрай ренегада заиграха флексовете

                      един "проблем" ме тормозеше дълго време, а именно ето този:



                      счупен преден бар, не че проблема не можеше да се оправи с аргонова заварка, но ..... първо ми се искаше някакво готово решение я на ДГ, я на още нещо, а второ водача на лебедка беше по-низко разположен и при преминаване през дълбока канавка гадно заораваше .... та се поразтърсих из нета ииии ...... нищо за ренегада освен оригиналното.

                      поразтърсих се пак - и пак нищо, питах тук-там и пак нищо, никой не можел да достави нищо... С помощта на търсачки и сума ти си часове ровене все пак открих един сайт с тунинг на ренегади, и ..... следният вариант :



                      не е кой знае какво, плюс това на цена от 349 долара ???? но реших, че идеята не е лоша и ....



                      атв се разчиства от пречещите елементи



                      и се подготвя за промяна в конструкцията



                      олекотените тръби утежниха цялата конструкция с 5кг, но за сметка на това стана доста здраво и може да понесе удар, захваща се на шесте оригинални места, а и визуално изглежда не по-зле от оригиналната за 349 долара





                      та, наздраве
                      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ренегад 800 - първа кръв

                        Лично на мен този елемент не ми харесва...... мое мнение....
                        0887 246718

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ренегад 800 - първа кръв

                          е да, ама като няма готови решения, засега ще е това пък ще чакам да започнат да правят афтърмаркет туних части и за ренегада
                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ренегад 800 - първа кръв

                            станало е супер, сега изглежда по-злобно

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ренегад 800 - първа кръв

                              и на мен не ми харесва .. все едно е взето от китаец ... сериозно ли няма нищо за Ренегад ?
                              Няма кал - Няма кеф !!!
                              Suzuki Samurai LJ410 1984
                              Suzuki LTZ400 2008
                              Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X