Който не кара - той не чупи, това правило май важи не само за стари машини, а и за всички, кара ли се - иска се и поддръжка. В тази тема ще публикувам /когато имам време и фото под ръка/ поддръжката на АТВто 

Първото и стандартно предполагам за работни атвта - проблема с маншоните на предни полуоски - десният външен, замина на един остър камък, снимки нямам - но става перфектно неопренов - разтегателен №800, слага се перфектно с фуния, без да се разглобява полуоската и ще го видим как ще се държи.
При последното каране по средата на трасето изчезна задната спирачка
, добре, че двигателят спира перфектно и предната е на отделен кръг, та загубата не се отрази кой-знае колко, причина - маркучето се претърка и прегоря от допира със задния спирачен апарат,

обаждане в Зундерт - нямат в наличност, заявка по поръчка 20 дни, имат за аутлендър но е с различен щуцер на цена 120 лв
от тук и евентуално ако някой поръчва отнякъде части да сподели /може и на лични/
не ми се кара без спирачки докато чакам, а и няма и да чакам, затова се преглеждат наличности докато се разглобяват подстъпи за смяна на маркучето:


свалят се степенката, ПВЦ и алуминиевата скара и се разпробиват стоманените нитове които захващат маркуча

тук да кажа и едно благодаря на Цецо и Иво за тех.поддръжка
маркуч перфектно стана от Сузуки Хаябуса - дори е и с гумена изолация и тампони които се поставят на места с допир до рамата, вижда се на снимката
да благодаря за маркуча на http://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=13407

стана като оригинално, че дори и по-добре, тамън се смени и течност с OMV дот5.1 силиконова и сме готови за тренировки


Първото и стандартно предполагам за работни атвта - проблема с маншоните на предни полуоски - десният външен, замина на един остър камък, снимки нямам - но става перфектно неопренов - разтегателен №800, слага се перфектно с фуния, без да се разглобява полуоската и ще го видим как ще се държи.
При последното каране по средата на трасето изчезна задната спирачка


обаждане в Зундерт - нямат в наличност, заявка по поръчка 20 дни, имат за аутлендър но е с различен щуцер на цена 120 лв

от тук и евентуално ако някой поръчва отнякъде части да сподели /може и на лични/
не ми се кара без спирачки докато чакам, а и няма и да чакам, затова се преглеждат наличности докато се разглобяват подстъпи за смяна на маркучето:


свалят се степенката, ПВЦ и алуминиевата скара и се разпробиват стоманените нитове които захващат маркуча

тук да кажа и едно благодаря на Цецо и Иво за тех.поддръжка

маркуч перфектно стана от Сузуки Хаябуса - дори е и с гумена изолация и тампони които се поставят на места с допир до рамата, вижда се на снимката

да благодаря за маркуча на http://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=13407

стана като оригинално, че дори и по-добре, тамън се смени и течност с OMV дот5.1 силиконова и сме готови за тренировки


Коментар