Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чупливи ли са KTM-те ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чупливи ли са KTM-те ?

    Да сондираме малко мнения за едно широко разспространено твърдение че KTM машините като цяло са били чупливи. Честно казано аз също съм чул че били чупливи, но какво им се чупело никои не влиза в подробности. Иначе карам KTM от няколко месеца и засега (да не чуе дявол) нямам яд, освен развиването на болтовете по него. С локтайт май всичко си доиде на място!
    Казвайте какво сте чули, и какво мислите или имате като впечатления ако сте или били собственик на тази марка !

    Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
    И да не забравяме,че това е KTM
    И какво трябва да означава горе казаното ?
    Последно редактирано от Desislav Cekov; 13-02-09, 22:10.

  • #2
    До: ето една играчка за поотраснали момчета....

    Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
    И какво трябва да означава горе казаното ?
    Нали знаеш,че на KTM,не им се носи славата на най-здравите машини.

    Коментар


    • #3
      До: ето една играчка за поотраснали момчета....

      Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
      Нали знаеш,че на KTM,не им се носи славата на най-здравите машини.
      аха, и аз съм чувал подобни неща но никога не съм ги виждал... аз поне нямам яд със моя! Освен отвиването на болчетата срещу които взех мерки ! Какво си чул че се трошат, двигател, рама или какво за да знам ?

      Коментар


      • #4
        До: ето една играчка за поотраснали момчета....

        За АТВтата не знам(макар ,че на един пич му се е счупил вала),но на мотокросистите много се чупят моторите,главно двигатели и малки неща,като да ти се разлувти дръжката на спирачката и т.н..

        Коментар


        • #5
          До: ето една играчка за поотраснали момчета....

          Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
          За АТВтата не знам(макар ,че на един пич му се е счупил вала),но на мотокросистите много се чупят моторите,главно двигатели и малки неща,като да ти се разлувти дръжката на спирачката и т.н..
          Е има си болежки, като и на другите мотори и ATV-та, иначе в мотокроса карат повече 2Т и за тях нямам ама никакви впечатления. Кокера караше 2Т цяла година и недаде проблем (май) !?

          Коментар


          • #6
            До: ето една играчка за поотраснали момчета....

            Все пак твоя е още нов,ако очакваш да ти се счупи първите месеци...
            Между другото и аз щях да си вземам КТМ,но повечето отзиви за КТМ не бяха много добри и се отказах.

            Коментар


            • #7
              До: Чупливи ли са KTM-те ?

              Носят се едни легенди за пачия им крак (за ендуро моторите става въпрос)
              Hristo Draganov
              http://htftp.domainbg.com/HD/

              И аз искам България чиста ! ! !

              Коментар


              • #8
                До: Чупливи ли са KTM-те ?

                Логично е да се чупят-ниска цена,много тунинг(нещо не пасва)
                Тука става въпрос за АТВтата

                Коментар


                • #9
                  До: Чупливи ли са KTM-те ?

                  Първоначално публикуван от HD Преглед на мнение
                  Носят се едни легенди за пачия им крак (за ендуро моторите става въпрос)
                  Двигателя на КТМ от 2002 до 2008 е най-здравия, и най безгрижния правен до сега.Мое мнение.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Чупливи ли са KTM-те ?

                    Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                    И какво трябва да означава горе казаното ?
                    Мисля, че в случая Николен имаше впредвид , че КТМ още не е утвърдена марка за коли защото този спор произтече от друга тема.
                    И не би трябвало цената и да отговаря и надвишава тази на марки които правят спортни коли от 50 год. За което мисля че е прав
                    В случая дали са здрави Атв-тата мисля че е рано да се каже ще видим поне след 3 год. Относно моторите от това което съм чувал от приятели собсвеници и което съм чел по здравина са си като останалите добри марки кросови. Те двутактовите мотори по начало са си доста пипкави и лесно се чупат така ,че е трудно да се определи дали е само от марката.
                    It's not the Ride, It's the RIDER

                    Коментар


                    • #11
                      До: Чупливи ли са KTM-те ?

                      Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
                      Логично е да се чупят-ниска цена,много тунинг(нещо не пасва)
                      Тука става въпрос за АТВтата
                      И аз съм запознат с ATV-тата. Та... Цената му е 8,000евро и в България и в Австрия което е около 16,000лв. Ohlins-a му да е 4,000-5,000лв. максимум, друго скъпо невиждам въпреки че всичко е много преценено и според мен надежно направено. Има си унибали на носачите, уж добра генерация, филтър, кил слуич и др. дребулии. Но не бих казал че са пък много скъпи. Хубавото му е че фабрично така си идва. Та като ги махнеш тези неща цената си му идва на 10,000-12,000лв. една нормална цена.

                      За моторите незнам, само им се чудя как издържат на напъна от Старо Загорци !?

                      ПП
                      Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнение
                      Мисля, че в случая Николен имаше впредвид , че КТМ още не е утвърдена марка за коли защото този спор произтече от друга тема.
                      ....
                      Ни най-малко търся спор, ако така сте ме разбрали знаите че не е така!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Чупливи ли са KTM-те ?

                        А бе като мине година две и се понатрупа умора в метала всичко почва да се гъне и троши ама това не е само болка при КТМ-а ами посъвместно за всички марки, мани те ги тея теми за трошливите, кажете коя не се троши и ако има такава веднага отивам да си взема една.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Чупливи ли са KTM-те ?

                          Десо ,за атv-тата не знам но за моторите впечатленията са ми много добри все пак карам от година КТМ ЕХС-400 и според мен поне двигателя е супер. За болчетата си напълно прав обаче,и колегата който пише за пачия крак също, но чак да са по трошливи от другите не е вярно поне при моторите. Доколкото знам двигателя на атv-то и на SXS-525 са едни и същи така че на двигателя не му бери грижа , идиото устойчив е
                          П.П Като имаш впредвид че моя не е първа младост все пак е 2003г.
                          Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Чупливи ли са KTM-те ?

                            Колеги, с интерес чета темата, и искам да внеса малко разяснения на базата на лични наблюдения.

                            - Машините които имат славата на чупливи са малките двутактови кросаци - старите 50ци, 65ците, 85ците. В мотокроса. Там хората са си свикнали нещата да са чупливи, но 65цата я сравняват с 65цата на кавазаки, 85цата - с японските 85ци, и в здравината сравнение няма. А в България мълвите тръгват лесно.

                            - КТМ-ите не са евтини. Евтини са за производство, това да, но в Европа не са евтини за клиента. Българският клиент има късмета да разполага с дилър който прави реални усилия, и прави добри отстъпки, но който не ми вярва - да смъкне януарският брой на motocrossdigital, там където е сравнителният тест на кросовите 450ки, и да погледне каква е официалната цена на КТМ 450 в Европа. При това кросовия, дето е по-евтин от другите. Ще бъде учуден.

                            Другото което може да ви учуди е че европейският клиент с парите си плаща развитието на КТМ на щатския пазар, където КТМ полагат неимоверни усилия, и инвестират колосално в реклама. От различни източници съм чел че по времето на слабия долар, в края на 2007ма и през 2008ма, КТМ (седалището в Австрия) са продавали моторите си в Щатите без да правят пари от тях, оставяйки дилърите им да правят пари, и компенсирайки с еврата които взимат в Европа от европейския клиент. През 2007ма само фондът им "награди" в Щатите се изчисляваше в милиони.

                            - КТМ не е малка фирма. Легендата че е малка фирма е от щатските списания, понеже там ктм е малък в сравнение с японците. КТМ са вторият по големина производител на мотоциклети в Европа, с над 90000 бройки годишно. Това хич не го прави малка фирма.

                            - Няма да се задълбавам в себестойността на един КТМ в сравнение с машини на други марки. Но имайте едно на ум, че за производителя скъпото в една машина (като проектиране, разработка и производство) са двигателят и рамката. И до известна степен пластмасите. Там отиват големите пари. Когато рамката и двигателят са едни и същи години наред, остават пари за глезотийки. После остават пари и за нов двигател. Но нов двигател и нова рамка едновременно ще се появят трудно на пазара. За сведение - през 2007ма и 2008ма година в мотокроса имаха експериментални рамки. Че и се очакваше да се появят на пазара 2009та. Но после бързо-бързо опровергаха слуховете.

                            Всичко останало са неща които са свободно достъпни на пазара. Когато производителят ги пазарува от друг производител, може да се пазари, особено когато е с размерите на фирма като КТМ. По този начин става двойно бинго, понеже при евтина (за производство) рамка, и при двигател който вече се е изплатил, за производителя не е никакъв проблем да накичи мотора с марково оборудване (джанти, амортисьори), купени на едро и по негови спецификации, от които да изкара още по-големи пари от клиента, оставяйки и клиента доволен. Печелят и двамата.

                            Най-добрият пример за това е цената на новите пистарки на КТМ в Щатите. Понеже при тях е имало истинска здрава инвестиция в проектиране и разработка, цените им са яко по-високи от тези на японската конкуренция. А не само символично по-скъпи, както е при кросаците.

                            При всички положения - радвайте се на българския пазар на нови ендуро мотоциклети, понеже е единствен по рода си в Европа. Тук е единственото място в Европа където КТМ се продават на читава цена, а Бета се продават почти на цената на японски мотор или по-евтино. Слагам ги в списъка понеже нали са с ктм-ски двигател и те. Идете си купете Бета в Щатите, ще видите за какви цени става въпрос. И хората ги купуват.

                            А за чупливостта, понеже се отплеснах - в България здрава машина е не тази която не се чупи, а тази за която има части Това българският клиент отдавна го е доказал, щом е способен да се възхищава на това че частта му е дошла за 3 дена, а не да се възмущава на това че въобще му е потрябвала част. Но тук пак се отплеснах, в Ендурото всичко се чупи независимо от марката.

                            Та така. За сърбина чийто син пречупи чисто нова 85ца на две на мотокроса 2006та година при приземяване от скок (не помня на кое състезание беше) - ктм е чуплива марка. За нашего брата дето си го пердашат по чукарите години наред без проблем - не е.
                            Последно редактирано от Goblin; 18-02-09, 18:02.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              До: Чупливи ли са KTM-те ?

                              Съвременните мотоциклети се произвеждат от идентични машини и материали което води до изравняване на ресурса на машините. Как обаче тръгват слуховете. На скоро си продадох два та мотора (Husaberg почти = KTM) на коренно различни типажи. Единия технически грамотен и опитен моторист, другия душманин не различаващ чука от пирона. Естествено резултата беше първия да не може да е по доволен от машината си а другия да и счупи колянов вал за една седмица, като беше падал вече от всички възможни положения.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X