Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

    Здравейте! Имам едно питане относно Kawasaki kfx 400,2004 година. Има някакъв доста интересен проблем с паленето,и понеже досега не съм имал време да го почовъркам по обстоино,ще кажа какво му е и от какво смятам,че не е. Значи първото което съм проверил е: дали стига бензин до карбуратора,и дали има ток на свеща(по-точно на лулата). Там всичко е наред. Проблема е ,че машината пали но след около 15-20 минути въртене на стартер(с почивки разбира се). Като я паля и постепенно започва да припуква помалко помалко и накрая заработва,загрее ли няма проблем с паленето. Смятам,че може да е от свещ,но немога да я сваля,защото или трябва някакъв по-специален ключ,или трябва да се свалят пласмаси,резервоар и т.н. На скорост неможе да се пробва да се запали,тъй като е със спортен съединител. Филтъра е К&N(чист).
    Моля за съвети и всякаква информация,относно ключа за свеща,самата свещ(каква и от къде) и евентуални други проблеми от които може да дава ядове... Ще съм благодарен на хората които имат опит специално с тази машина ако изкажат мнение
    [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

  • #2
    До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

    Клапаните?!

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

      Да не си барал центровката ??? И виж намери начин да свалиш свеща да я видиш читава ли е. Погледни и акумолатора дали волтажа е наред...

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

        Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
        Клапаните?!
        Незнам,неразбирам Възможно ли е да е от тях,загрее ли няма никакъв проблем.. но преди това е зле
        [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

          Първоначално публикуван от BoYkO Преглед на мнение
          ... немога да я сваля,защото или трябва някакъв по-специален ключ...


          Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
          Клапаните?!
          ако не е свеща, която може да е "пробила" са клапани. А може и двете !

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

            Свещ NGK- CR8EB, Denso- U27ESR-N -10mm X 19,00 mm, ключ за свещи 16,00 мм - hex.
            [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

              Със сигурност клапани,ако ти работи смукача де!!!
              Eвгени Филчев
              Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

                Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                Със сигурност клапани,ако ти работи смукача де!!!
                Благодаря на всички! Днес отделихме малко повече време на машинката и я поразглобихме и свалихме свеща,без да се махне резервоара е невъзможно да се свали свеща.Зачистих я и сложих(ще поръчам нова). Определено запали много по-лесно,но незнам дали отскоро или отдавна клапаните бая почукват. Казаха ми,че може да е от липсата на масло в двигателя и като се сипе масло да уплътни,а масло наистина видно няма А само преди 5 карания да речем е сменено и миришеше на детелинки
                @Десо за ключа като казах по-специален имах предвид някакъв къс със каре,който да бръкне и развие свеща без да се сваля резервоара.

                Утре ще караме и като загрее машината ще проверя смукача дали работи.. А като сложа нова свещ ще пиша какви са резултатите! Благодаря на всички!
                [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

                  При запален двигател и рязко подаване на газ,хвърля бензин от карборатора посока въздушен филтър,на мъгла или капки,имаш проблем със смукателни клапани.Естествено за екперимента ще трябва да демонтираш тръбата която свръзва карборатора и въздушния филтър!
                  Eвгени Филчев
                  Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

                    Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                    При запален двигател и рязко подаване на газ,хвърля бензин от карборатора посока въздушен филтър,на мъгла или капки,имаш проблем със смукателни клапани.Естествено за екперимента ще трябва да демонтираш тръбата която свръзва карборатора и въздушния филтър!
                    Благодаря ти! И това ще го пробвам..
                    [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с паленето на Kawasaki kfx 400 2004г.

                      за клапаните като стана въпрос

                      като ми пристигна LTZ-то от Щатите имах същия проблем.Като е студено палеше много трудно.Като повечето пъти ми падаше дори акумулатора,и от 5 паленета така 2 свещи избити.А иначе както казваш запали ли после никакви грижи цял ден до следващото палене след няколко дни.

                      След профилактиката и преглед на всичко при Шарков/да е жив и здрав/се оказа пренатегнати смукателни клапани и то с доста.Другото което се сещам е че свеща на всяко вадене беше обилно мокра,а и без да свалиш резервоара няма начин да се извади потроших си пръстите да пробвам

                      по симптомите който казваш и аз си мисля за клапанипочисти си и карбуратора да си по спокоен

                      след профилактиката пали от четвърт независимо -15 или 30 градуса е

                      а свеща ти е NGK CR7E или Denzo U22ESR-N аз съм с NGK и съм много доволен
                      SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X