Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АТВ-та с ремъчна трансмисия .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

    Първоначално публикуван от bate Emo 61 Преглед на мнение
    Пропуснал си ТЕЛ

    не е просто е модерен има свински опашки!
    Николай Гогов 0898676912

    НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

    Коментар


    • #17
      До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

      1. верига или ремък мисля че в случая това е сравнение което не е на място тука става на въпрос за предаване на силата на въртене на коляновия вал към трансмисията а не от трансмисията към задните колела! има атв-та който са с вариятор с ремък а движението към задните колела е с верига!
      2. колкото до късане на ремък според мойта статистика шмпион е поларис спортсман 800 след това е кан-ам оутлендър 800 и накрая брут форс 750
      3. най класическата сутуация за скъсване според мен когато си се набрал с по висока скорост и скочиш на някое скокче при което не върнеш газта във въздъха при приземяването тежкото атв е в обороти и при сцеплението със земята се получава яко натоварване което рефлектира в най слабото звено - ремъка!
      следвашата ситуация е при теглене на нешо с голямо усилие! примерно друго атв в кал или по голям наклон!
      и другата класическа ситуация при продължително буксуване или палене на гуми

      това не изключва и напълно абсурдни ситуаций бил съм свидетел как бртут форс на 20 часа при нормална разходка с 40км/ч скъса ремък поставихме някакв не много износен втора употреба и с него кара цял сезон вадихме гризли от пропаст имахме няколко муд рейса с кал до кормило и 15 минутно палене на гуми на селския мегдан в резултат ремъка му няма нищо направо да се чудиш
      така че май тук важи приказката на акумулатор и жена вече и ремък трябва да случиш
      Николай Гогов 0898676912

      НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

      Коментар


      • #18
        До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

        Най лесния начин - леко мокър асфалт, държите предна спирачка, газ до дупка - демек бърнаут и получавате ремък на дъвка след има няма 10мин .
        It's not the Ride, It's the RIDER

        Коментар


        • #19
          До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

          Десет минутен бърнаут ?
          И си назад само с един ремък ??
          Оооо
          Мани мани. Много слаба работа са тия атв-та бе
          Ма то вече и тоалетната хартия не става за нищо - сипеш и сярна киселина, и вземе че се разтвори. Какво остава за атв-тата...
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            Десет минутен бърнаут ?
            И си назад само с един ремък ??
            Оооо
            Мани мани. Много слаба работа са тия атв-та бе
            Ма то вече и тоалетната хартия не става за нищо - сипеш и сярна киселина, и вземе че се разтвори. Какво остава за атв-тата...
            Ха, Ха - добре де и малко гуми заминали. Пък и нестава въпрос за непрестанен бърнаутм, а за 10 мин. подобни изгъзици, въпреки че съм ставал свидетел на пистови мотори дето пръсват гуми след гуми че чак после го пордават на някой друг и той прай същите мизерий, ма така де пистовите са с нормална трансмисия не с някакъв ремък като скутерите
            It's not the Ride, It's the RIDER

            Коментар


            • #21
              До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

              От моделите на " KAWASAKI " 360cc е най-нежен с ремька . Сигурно е, че по-мощните АТВ та хапят по яко . Има и по-безопасен начин да се изхаби бьрзо един ремьк---- като се кара продьлжително с ниска скорост. И все пак не мога да си обясня защо се случва така с тези Полариси На всичкото отгоре и колкото модела --толкова различни ремьци !

              Коментар


              • #22
                До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

                Е нали човекът от Митвас го обясни - първият ремък изкарва нормално, и после следващите карат съвсем по малко ако не регулираш разположението на шайбата ли беше, на двигателя ли беше... Почва да работи под напрежение и заминава.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Е нали човекът от Митвас го обясни - първият ремък изкарва нормално, и после следващите карат съвсем по малко ако не регулираш разположението на шайбата ли беше, на двигателя ли беше... Почва да работи под напрежение и заминава.
                  Ами ето една полезна имформация за собствениците на Поларис Значи дявола не е толкова черен Като се вземат необходимите мерки-ОК И хубавото е , чe вече има кьде да се прави компетентно .

                  Коментар


                  • #24
                    До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

                    Здравейте! Тъй като един приятел наскоро си купи кавазаки квф 650 втора ръка,сега му се налага смяна на ремък(не се е скъсал,но му е светнала лампата),а атв то му се намира на вилата,а няма транспорт до софия за да го закара примерно в Еди за смяня и има няколко въпроса:
                    Смяната на ремъка изисква ли някакви специални инсрументи? Трябва ли да се прави някаква настроика при подмяната му с нов? Тъй като никога не съм имал удоволствието аз да отворя и човъркам по такова атв(с вариатор) искам и аз да попитам,дали е същото като при скутерите,защото при тях смяната на ремъка е съвсем елементарна. Изчетох темата с интерес и се надявам да дадете отговори на въпросите ми!
                    [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

                    Коментар


                    • #25
                      До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

                      Ами значи няма нищо особено Маха се кутията на ремъка.От там се развива един болт в средата който мисля е с обратна резба.И се маха стария ремък.Мен ми казаха един трик който не сум пробвал.Слагаш една гайка под ремъка и напъваш с отверката за да се разтворят дисковете.Вадиш стария ремък и слагаш новия Палиш да се намести и готово.Това с гайката мисля да го пробвам след 1-2 дена.

                      Коментар


                      • #26
                        До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

                        Първоначално публикуван от Емил Трайков Преглед на мнение
                        Ами значи няма нищо особено Маха се кутията на ремъка.От там се развива един болт в средата който мисля е с обратна резба.И се маха стария ремък.Мен ми казаха един трик който не сум пробвал.Слагаш една гайка под ремъка и напъваш с отверката за да се разтворят дисковете.Вадиш стария ремък и слагаш новия Палиш да се намести и готово.Това с гайката мисля да го пробвам след 1-2 дена.
                        Това, с гайката не ми харесва, ще надере работната повърхност на дисковеде! Пробвайте с намокряне на задната ремъчна шайба, след това издърпайте ремъка нагоре, така че да хлътне в нея и после с превъртане назад се вади! Пробвал съм още два варианта, взависимост от това какво имам под ръка в гората!
                        Eвгени Филчев
                        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                        Коментар


                        • #27
                          До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

                          Първоначално публикуван от BoYkO Преглед на мнение
                          Здравейте! Тъй като един приятел наскоро си купи кавазаки квф 650 втора ръка,сега му се налага смяна на ремък(не се е скъсал,но му е светнала лампата),а атв то му се намира на вилата,а няма транспорт до софия за да го закара примерно в Еди за смяня и има няколко въпроса:
                          Смяната на ремъка изисква ли някакви специални инсрументи? Трябва ли да се прави някаква настроика при подмяната му с нов? Тъй като никога не съм имал удоволствието аз да отворя и човъркам по такова атв(с вариатор) искам и аз да попитам,дали е същото като при скутерите,защото при тях смяната на ремъка е съвсем елементарна. Изчетох темата с интерес и се надявам да дадете отговори на въпросите ми!
                          Лампата светва периодично през 150 часа за да прегледаш състоянието на ремъка и да почистиш вариатора.
                          Занулява се като размениш сивата и бяла букса под седалката и дадеш на контакт за 2-3 секунди.
                          Има много варианти да смениш ремъка както и да на нараниш новия. На мен ми остана ключ за разглабяне на вариатора от КФХа,
                          мога да ти го дам да свършиш работа ако изобщо е за смяна ремъка.

                          Коментар


                          • #28
                            До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .

                            Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                            Лампата светва периодично през 150 часа за да прегледаш състоянието на ремъка и да почистиш вариатора.
                            Занулява се като размениш сивата и бяла букса под седалката и дадеш на контакт за 2-3 секунди.
                            Има много варианти да смениш ремъка както и да на нараниш новия. На мен ми остана ключ за разглабяне на вариатора от КФХа,
                            мога да ти го дам да свършиш работа ако изобщо е за смяна ремъка.
                            Мерси Ванка!!! За лампата и зануляването и горе-долу съм наясно. Ще кажа за приятеля ми за ключа и ако се наложи ще ти звънна. Още веднъж Мерси !
                            [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X