Уважаеми колеги , позволявам си да засегна една на пръв поглед елементарна тема . Всички знаят , че като се скъса гадния ремък , оставаш на призвола на съдбата , приятели и др. обективни и субективни фактори . Без да имам претенции да съм всезнаещ по темата- искам да помоля и Вие да споделите опита си . Моите наблюдения са предимно от моделите на " KAWASAKI ". При тях като + всички модели са с един модел ремък . По-малките кубатури изкарват по-голям пробег с един ремък . Начин на каране ? И тн...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Свий
X
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Един приятел си е вързал отзад на задния бар един ремък заради което и е отнесъл доста подигравки но знае ли кога ще потрябва смисъл нищо не пречи да си имаш резервен а не да чакаш и после да виеш, иначе е хубаво да си имаш инструмент и някои части и консумативи от първа необходимост доста от повредите са отстраними в горски условия ако ли не въжето.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеА по принцип няма ли инфо на колко часа или километра трябва да се сменя? На мен не ми се е налагало смяна поради текучеството на АТВта при нас.
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Лампата "провери ремъка" при кавазакитата светва автоматично на всеки сто часа, независимо от състоянието на ремъка. В 90% от случаите при проверка на ремъка на сто часа работа ремъка не се е нуждаел още от подмяна. С брут форс 750 сме теглили джетове цяло лято по плажа, без да се наложи смяна на ремък.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеЛампата "провери ремъка" при кавазакитата светва автоматично на всеки сто часа, независимо от състоянието на ремъка. В 90% от случаите при проверка на ремъка на сто часа работа ремъка не се е нуждаел още от подмяна. С брут форс 750 сме теглили джетове цяло лято по плажа, без да се наложи смяна на ремък.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Радвам се, че темата се насочва кьм коментари и мнения които биха помогнали на наши колеги да намалят риска от скьсване на ремьк по време напреход и им биха спестили много отрицателни емоции . Разбира се , че понякога трябва да се припилят гумите , да се покаже какво може машината пред приятели --- това си е част от забавлението. Има случаи когато без мрьсна газ не можеКьде обаче е границата
Има ли АТВ- та ( марки ) които се отнасят по деликатно кьм ремька
Някаква статистика по темата
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Найстина е тема засягане не еднократно!
Моите впечатления: В повечето случай съм носил резервен ремък на опашката на 700-ката, но никога не ми се е налагало да го късам по време на каране или състезание! Ремъка на Кавазаки е изключително здрав и надежеден (личен опит). Обаче винаги съм се притеснявал от повредатата му. Виждал съм обаче ремък на 100км. назъбен. Това обаче е от неправина експлатация.
Аз лично намирам вариатора за надеждна система, но все пак по надеждна от директната (верига) не намирам. Мисля че е много по сигурно с верига. Факт: Дакар. Там Баята е доказана за дълги и изтощителни дистинации.
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнениеНайстина е тема засягане не еднократно!
Моите впечатления: В повечето случай съм носил резервен ремък на опашката на 700-ката, но никога не ми се е налагало да го късам по време на каране или състезание! Ремъка на Кавазаки е изключително здрав и надежеден (личен опит). Обаче винаги съм се притеснявал от повредатата му. Виждал съм обаче ремък на 100км. назъбен. Това обаче е от неправина експлатация.
Аз лично намирам вариатора за надеждна система, но все пак по надеждна от директната (верига) не намирам. Мисля че е много по сигурно с верига. Факт: Дакар. Там Баята е доказана за дълги и изтощителни дистинации.И все пак като модератор можеш да пуснеш и другите да четьт какво сьм письл . Мерси
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Първоначално публикуван от man1a Преглед на мнениеЕмм задай си въпрова ръчка или автомат????? И ще си отговориш...Ръчката е с верига , автомата е с ремък.....Говоря за повечето нови модели и най-вече КАВАЗАКИ .....Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Моето мнение е че всяка система за предаване на въртящия момент си има преимущества и недостатъци, няма да ги изброявам, всеки си избира какво му пасва по добре, но дали ще е верига или ремък не се ли поддържа кадърно и още повече ако се кара неправилно ще се счупи/скъса на най неподходящото място.
Аз лично предпочитам ремъчните вариатори заради безстепенното предаване на въртящия момент към колелата.
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнениеE има и изключения работни 4х4 с верига при това автомати, но темата наистина беше за ремъци, сетих се за вариант за подсилени ремъци надали Ренегадите на Дакар са със заводска серийка ремъци все пак по скъпото удоволствие се излаща много по-добре във времето, все пак триенето си е триене има си там некви закони по физика които си го доказват, скорост, мощност и част от материала се затриват при триене въпроса е да се уцели точния баланс за максимален ефект между различните величини. Все пак мегдан за притеснение няма нашите преходи не са като на Дакар а и като държава не сме толкова на рядко заселени, обикновенно каранията са ни еднодневни някой и да закъса не е такъв проблем, а на многодневните преходи нищо не пречи човек да се подготви и да не тръгва като пълен турист, аз обикновенно при такива мероприятия си влача задължително свещи, съединител, силикон за гарнитури, бушони,литър два масълце, болтчета и гайки различни чешити, свински опашки, всекви приспособления за гуми, малко инструмент сигурно пропускам нещо но това са все дребни неща и се събират в едни дисаги.
Коментар
-
До: АТВ-та с ремъчна трансмисия .
Някой знае ли нещо повече за по-специалните ремъци . Цена , съставки има ли смисъл --- ефект ??? Освен това , въпреки всеобщото мнение , че вариатора не изисква центровки --срещнах инфо от което си правя извод за необходимост от натягане на едни пружини ако АТВ то се използува на по-голяма надморска височина . Заводските настроики били за = на морското равнище, те. Явор и компания
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар