Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Power Bomb?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Power Bomb?

    За какво служи тази Power Bomb на генерацията?
    KTM 300 2T '96 :twisted:
    KAWASAKI KFX 700 '08

  • #2
    До: Power Bomb?

    Някои ми беше казал,че връща част от изгорелите газове и мотора става по динамичен.

    Коментар


    • #3
      До: Power Bomb?

      Е то го http://www.chaparral-racing.com/Chap...E88F2893DEDC53

      Коментар


      • #4
        До: Power Bomb?

        Power Bomb се нарича удебелението на колекторната тръба.
        Ето това:


        Нещо като резонатор представлява. Ролите му са няколко. Доколкото съм чел спира част от шумовете преди заглушителя. Спомага изпусканите газове да излизат по-бързо. При тунинг изпускателите най-важна роля влияе точното му местоположение по изпускателната тръба. От ФМФ дават увеличение на мощността почти 10 %.
        Намерих нещо интересно кратко и добре обяснено. Някой компетентен ако иска да го преведе по-точно, набързо го прочетох обяснено е добре. От сайта на ФМФ е :

        The redesigned PowerBomb is a four-stroke header that incorporates FMF’s patented PowerBomb module at a precise location in the initial stage of the header. By positioning this “Bomb” at a key point in the system, increased performance and flow is achieved through the expansion and contraction of exhaust sonics through the system. Result is a flow increase of nearly 10%! The outer chamber in the Powerbomb allows the air to expand, cool and ramp back up at a higher velocity.
        Additionally, the PowerBomb is a “pre-muffler” of sorts which helps to lower the bikes sound output by providing more sound absorbing surface area for the sound medium (exhaust gases). On some models, you can choose between a moto or supercross version. The supercross version is designed for more low to mid-range power where the moto version is focused in the mid to upper RPM range.

        Коментар


        • #5
          До: Power Bomb?

          The redesigned PowerBomb is a four-stroke header that incorporates FMF’s patented PowerBomb module at a precise location in the initial stage of the header. By positioning this “Bomb” at a key point in the system, increased performance and flow is achieved through the expansion and contraction of exhaust sonics through the system. Result is a flow increase of nearly 10%! The outer chamber in the Powerbomb allows the air to expand, cool and ramp back up at a higher velocity.
          Additionally, the PowerBomb is a “pre-muffler” of sorts which helps to lower the bikes sound output by providing more sound absorbing surface area for the sound medium (exhaust gases). On some models, you can choose between a moto or supercross version. The supercross version is designed for more low to mid-range power where the moto version is focused in the mid to upper RPM range.

          Чрез позициониране тази "бомба" е ключов момент в системата, увеличаване на производителността и поток се постига чрез разширяване и свиване на звуковите вълни в система. Резултатът е увеличаване на потока от близо 10%! Външната камера в Powerbomb позволява на въздуха да се разшири, успокои и рекушира обратно до по-висока скорост.
          Освен това, PowerBomb е "предварителн заглушител" , което помага за намаляване на звука на мотора чрез осигуряване на по-доброто усвояване повърхност за звука среда (отработени газове). На някои модели, можете да избирате между Мото или supercross версия. В supercross версията е предназначена за по-ниска до средата на диапазона мощност, когато Мото версия е фокусирано в средата на горната RPM диапазон.

          Нещо от сорта е нямам много врем да го преведа точно, но можете да хванете смисъла.

          Най-важното е, че не вдига мощността с 10% а подобрява извеждането на изгорелите газове с 10%

          Коментар


          • #6
            До: Power Bomb?

            Благодаря за бързия и изчерпателен отговор.
            KTM 300 2T '96 :twisted:
            KAWASAKI KFX 700 '08

            Коментар


            • #7
              До: Power Bomb?

              Другото което съм чувал, но не знам дали е така е, че няма смисъл да се сменя power bomb ако не се правят модификации по цилиндровата глава. Не знам до колко е вярно и до колко не, все пак ако има по-запознати нека да споделят мнението си, полезно ще е!

              Коментар


              • #8
                До: Power Bomb?

                Аз също не съм много запознат с тези системи, знам колкото вас!
                Има обаче и MEGA BOMB !? К'во прави повече от POWER BOMB незнам!?

                Коментар


                • #9
                  До: Power Bomb?

                  Доколкото успях да си преведа от сайта на ФМФ, megabomb е усъвършенствана powerbomb. Изцежда 5 коня от stock мотор. По-добри характеристики като цяло.
                  Има и някакви Hi-flo изпускатели, опоменати след power и mega bomb.

                  Това представлява megabomb:



                  Ето и копиран текст от страницата на ФМФ, дано Явор пак да помогне:

                  Derived from our innovative PowerBomb technology, the MegaBomb represents the natural evolution of our philosophy on performance – improve on it, make it better. What started as a PowerBomb just kept growing. Simply put, the bigger we made it, the better it worked. The engineering wasn’t that simple, we had to fine tune the internal characteristics and there was an upper limit to what was feasible for performance as well as function, but through arduous testing, here you have it! The very same header you’ve seen on the Factory KTM and Yamaha of Troy bikes as well as Team Suzuki Off-Road and that of Ryan Hughes. This is not ‘Un-obtainium’. The MegaBomb ships right out of our warehouse to you just as it would to any race team or magazine. What makes a MegaBomb so different? There are two key aspects. First, the more exhaust gases that are extracted, the better. Like the difference between a garden hose and a fire hose – except, too much is not good. The calculated size of the MegaBomb chamber, with the precise location and size of internal ducts, makes for increased volume. The second aspect is the performance difference between a short header, better over-rev, and a long header, better low-end torque. With the MegaBomb, you get the best of both. The added volume acts like a long header and the length has not been increased. Here’s the bottom line. You want better performance. You can pay an engine builder thousands to make more power or bolt on a MegaBomb for more useable power from the stock motor as well as a 3-5hp boost! Take your pick. As an added benefit, you will also have a lower sound output by up to 1.5dB. For three hundred and fifty bucks, the answer is obvious. Choose FMF and FEEL THE POWER!

                  - Increases output from stock motor as much as 5hp. - Produces long header torque and short header over-rev. - Reduces sound output as much as 1.5dB. - Made from premium Ti-Metal® American material. - Patent pending technology.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Power Bomb?

                    Ммного интересна далаверка но като гледам заварките не е нещо профисионално изработено,дори надписите и заварките по тръбите стоят,ако може да се намери някакъв чертеж или подробни картинки може да се пробваме на работа да го сатворим
                    Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

                    Коментар


                    • #11
                      До: Power Bomb?

                      То не е като да се заваря стомана. В повечето случаи са от някаква титаниева сплав. А и вътре не е кухо, има отделни компоненти или аз поне си мисля така.
                      За чертежче или схема с обяснения на структурата, ако някой попадне да слага в темата, ще е доста интересно!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Power Bomb?

                        Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                        Има обаче и MEGA BOMB !? К'во прави повече от POWER BOMB незнам!?

                        Ми взимат ти повече пари . Стегнете се бе хора това е просто тръба. Няма как да усетите драстична разлика. До колкото съм гледал по дино графите разликата на този "header" и останалите афтърмаркет такива е около 1 кс. Виж вече на двутактовите генерацията играе голяма роля но там резонанса на определени обороти задържа сместа в цилиндъра, а при четритактовите си имате клапани за тая работа. Това е поне мойто мнение де а последно като гледах този header беше с доста по скъп от останалите.
                        It's not the Ride, It's the RIDER

                        Коментар


                        • #13
                          До: Power Bomb?

                          При малък тунинг сигурно няма да е от значение, ама както казах по-горе при смяна на клапани валове и т.н. може би играе по-важна роля.
                          А инъче всички лъжат и мажат с характеристики само и само да има повече продажби.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Power Bomb?

                            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                            Най-важното е, че не вдига мощността с 10% а подобрява извеждането на изгорелите газове с 10%
                            Няма да превеждам, не нещо кой знае какво някакъв резонатор който помага малко и много трудно се напасва за да сработи системата. В общи линии БЛЛЯЯЯ ББЛЛЯЯЯ......

                            Коментар


                            • #15
                              До: Power Bomb?

                              Системата съществува откакто съществуват ауспуси, просто FMF направиха вариант, патентоваха го, и сега рекламират че другите ги копират. Странна фирма са фмф, не са им лоши ауспусите но в рекламите са малко неприятни, все те са най-най-най. Една от рекламите им беше "Нашите ауспуси не се правят в Словения", което е някаква абсолютна смешка, предвид че единствената словенска марка за ауспуси има машини, знания и продукти за които FMF могат само да сънуват мокри сънища по пет пъти на нощ.

                              Като цяло системата няма минуси, основният плюс е че при еднаква мощност с тази система двигателят е малко по-тих.
                              Което пък означава че в дисциплините с ограничение на шума (демек 99% от състезателните дисциплини) от такъв ауспух може да се изцеди малко повече мощност.

                              А оня коментар горе за надписите по тръбата - колега, стегни се. Това в Щатите се води плюс, така можеш да видиш колко качествена е била суровината от която е направен ауспуха. FMF са си голяма фирма, заедно с Pro Circuit са двете водещи на щатския мотокрос пазар, и се продават като опция от КТМ дилърите. Остави да не са качествени. Просто в сравнение с тях - Pro Circuit си правят ауспусите, тупкат си топката, не реват че някой ги копира за нещо което всеки знае да прави, и си печелят шампионатите всяка година. Въпрос на избор. Аз съм пристрастен де.
                              Последно редактирано от Goblin; 09-01-09, 19:33.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X