Интересно ми е кой какви промени е правил или смята да прави по ходовата си част и има ли смисъл, амортисьори, носачи ,накрайници ,щанги,джанти, заден шарнир и все в тоя дух за сега ще се въздържа но малко по натам смятам и аз да споделя какви съм ги замислил
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ходова част
Свий
X
-
До: Ходова част
Нeщо интересно за kfx450
http://www.houser-racing.com/Categor...8.25+Inches%29
комбинация от комплект предни носачи с размер+5.71см х 2=11,42см. по голямо от стандартните става по широко но иска амортисьор с височина в нормално положение 46,355см. и с по голям ход и в комбинация задна ос на LoneStar по широка от стандартната със 3,5инча или 8,89см. мисля вече ще се получи една доста сериозна стабилност и по висока скоростПоследно редактирано от Tpunep; 20-10-08, 21:40.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
-
До: Ходова част
Аз имам разни планове....
от къде да започна...набарахме един Поларис Предатор...много лошо търкалян в щатите....историята му е много дълга...Пацо незнам дали ще си спомниш, още като се срещнахме в Русе бяхме споменали, че му се каним...
е преди седмица взехме остатъка от него...а той е цялото атв, без двигател комплект и без радиатора(който беше афтърмаркет) съответно и без спойлери и седялка. Всичко друго,рамка, оси джанти линкове гуми спирачки дискове шенкели главини....и най-интересното окаване ЕЛКА с компенсатори (така като го гледам почти неизползвано).
Това всичко го взехме за скромната сума от 600 лева. И сега имам окачване Елка...мислех си да слагам предните на ТРХ-а, ама все още се чудя...има ли смисъл...щото като ще слагам по-дълъг амортисьор ще трябва и по-дълги носачи...то лошо няма попринцип, ама незнам вече дали си струва да се наливат пари в попчето...поради факта, че е 400 кубика...ако беше 450тка да...ама 400 каквото и да го правя ще иска зверски тунинг, че да мога да направя нещо по сериозно с него...съответно и много по-чести ремонти...а да не говорим за късото междуосие...което ще стане още по-голям проблем при повече мощност. Както ми беше казал ATV RIDER...и да имаш окачване по завоите и скоците ще си добре, ама по правите ще те минават.
И за това сега много се чудя. Да си пипам ли предницата или да го търкалям още малко докато се посъвзема и да търся 450тка (че сега с тоя счупения крак няма работа и няма средства за съжаление).
Като мога ще снимам Елките и ще ги пусна.
Така, че за сега се ориентираме да нагодим задния и предните на самоделката да видим какво ще стане...а занапред ако реша нещо те амортите са си в нас...и без това сега не мога да правя нищо освен да седя и да давам акъли....
Коментар
-
До: Ходова част
за Елката беше писано доста в една тема ама да преповторя, тези амортисьори се поръчват по личното тегло и модела на машината но това не означава че не може да се пригодат и за друга машина и без това имат доста настройки за заиграване и без това си ударил бинго пробвай винаги може да ги преместиш на некоя 450-ка като си вземеш а за височината ако не пасва винаги може да изместиш ухото на носача с компенсаторни втулкиСъвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: Ходова част
За височината да прав си. Но идеята е ако ще ги слагам сега на трх-а да разширя предницата, попринцип е малко тясна. За елките, че се поръчват за точно определен модел знам много добре, ама мисля, че ще са далеч по-добре на атв-то(самоделката) от колкото разни измислени, тук искам да поясня, че не говоря за състезателни цели.
Ама както виждам и ти си скептично настроен да влагам време и пари в 400тката.
След време на 450тка винаги мога да ги сложа и това е най-хубавото.
Коментар
-
До: Ходова част
Напротив на мен идята ми беше да си ги сложиш за сега на Хондичката а пък по натам дано и на 450-ка явно съм го написал неразбираемо иначе хубаво е да се сложат и малко по дълги носачи поне там има доста богат избор но са си дебели и комплект с ос по добре да се смени машинката и тези пари да се добавят за 450 мисля че инвестицията ще е много по удачнаСъвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: Ходова част
Каквото и да си говорите, окачването е на 1-во място за една машина независимо каква е тя! Само хора които не са карали със фирмена амортизация, могат да имат дилема дали си заслужава. Тези амортесьори понякога правят корекции на карането и те спасяват от изненадващи ситуации, просто са с много големи възможности.
Коментар
-
До: Ходова част
Десо, напълно съм съгласен с теб. Ако сложа на трх-а елките макар, че не са точно за него правени 100% съм сигурен, че ще стане по-добре...но от там следва...дай по-дълги носачи...дай афтърмаркет ос задна дай това дай онова...вследствие атв-то ми става много по стабилно, управляемо и най-вече бързо по завоите и скоците. До тук всичко е ОК...ама по правите какво правим...излизаме...и 450тките ме минават...от там следва дай 440 кубика кит валове работи...за джетване филтър и генерация няма да говоря те са си задължителни и вече съм поръчал от ники жигльори и филтър...
после какво става...атв-то трябва да се ремонтира на много по кратък интервал от време...почват да се обаждат непредвидени неща, понеже е по-стар модел и е доста по-амортизирано и дай още средства....да не говорим, че тунинга може и да надмине стойността на машината, за което мисля че до тук нещата губят смисъл и работата става на мазохизъм.
това ми е дилемата...мисля, че няма смисъл да наливам средства сега в попчето...по-добрия вариант е да го направя на 450тка...имам си разни идеи за юфз-тка ама да видим...
Дори за окачването много се двуумя....а дори и не се замислям за състезания в момента...първо заради тоя крак...второ, че няма смисъл с трх-а да гоня някакви невъзможни времена според мен.
Ако нещо не сте съгласни с мен казвайте, аз пона така си ги преставям работите
Коментар
-
До: Ходова част
Изобщо не ти препоръчвам да слагаш фирмена амортизация предвидена за друг модел ATV. Разликите не са само в захващането на самия амортесьор а и вътре в него!
Препоръките са ми принципни! Но и аз като теб преценявам дали си заслужава да инвестираш в едно ATV което не е подходящо за твоето каране и т.н. Най-хубаво е да намериш "твоето" ATV и да започнеш да го оборудваш с идеята да го караш най-малко 1-2 години. Колкото до широките носачи, те не са задължителни но е за предпочитане! Иначе като започнеш да го редиш няма край, пожелавам ти успех. Дано бързо се възстановиш и започнеш да тренираш и другия сезон да си редовен посетител на състезанията!
Коментар
-
До: Ходова част
Първоначално публикуван от naskoradew Преглед на мнениеДа бе разбрах какво се е случило, като приказвахме с Ники ми каза...лоша работа
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар