сори че питам тук ,но просто ми е интересно(а да пълня форума с един прост въпрос не ми дава душа ),колко км е максималният жвот на атв-то(това е доста отностително но се пак)?
Мога да задам и по друг начин въпроса ,на колко км максимално сте виждали атв-та?
Зависи дали говориш за спортно или за работно. Ама истински работно, не работно/спортно. Виждал съм кавазакита от малките кубатури работни, на по 10-12 години, и то ползвани по предназначение, не за разходка.
За спортните - имаш бая консумативи по ходовата част, там втулки лагери накрайници, но иначе двигателите не мърдат, особено пък двуцилиндровите там си е толкова дефорсирано всичко че няма какво да му се счупи. Вфорса 700 е под 50 коня, всеки двуцилиндров мотоциклет над 600 кубика е повече от 60 коня и двигателите им пак са кажи го вечни.
по принцип ако се грижиш за двигателя /да има винаги подходящо масло и антифриз +редовните обслужвамия/ практиката доказва че надживява рамата при спортните това се вижда по бързо а при работните по бавно.
досега не съм видял нито една машина било атв,мотор или кола, която да е унищожена от употреба по-предназначение/като изключим зверска катастрофа/ всичките се скапват от безхаберие.
и да не забравяме че идиото устойчиви неща няма просто идиотите са твърде изобретателни
Николай Гогов 0898676912
НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!
Мой познат си купи "нов внос" някакво старо кавазаки 220см3 четиритактово въздушно охлаждане, само със задно, но с багажници като работно според него било 1994-5г. модела не знам. Май само рамата е здрава. А и ск. кутия ръчни ск. с авт. съединител. Двигателя гори масло на поразия, Окачване лагерите на колелетата с огромен луфт, шарнири и щанг също само как не са се откачили не знам, но няма удари /на външен вид/. Грохнало отвсякъде но няма километраж за да разбера колко е изкарало.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар