Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избори на ауспух за кфх 700

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избори на ауспух за кфх 700

    Искам да си взема спортен ауспух за моя кфх 700 , но искам да се посъветвам с Вас.Виждам че много хора карат с йошимури има и white brothers , и др , но немога разбера кой е наи-шумния и кое е по-добре дали да е единичен или двоен ?

  • #2
    До: Избори на ауспух за кфх 700

    аз съм с white brother и почти не виждам разлика с йошимурата а е все още запушен,скоро ще разбера и отпушен как е

    Коментар


    • #3
      До: Избори на ауспух за кфх 700

      А защо търсиш най-шумния
      Повече шум не е равно на повече мощност. Фирмените ауспуси не са много по-шумни от оригиналния.

      Ако искаш просто повече шум, разпробий си оригиналния.

      Иначе - двойните ауспуси на всички марки дават малко повече мощност на високи обороти, но разликите не са кой знае какви. Но си е факт че двойните ауспуси изглеждат по-гъзарски.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        До: Избори на ауспух за кфх 700

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        ...Иначе - двойните ауспуси на всички марки дават малко повече мощност на високи обороти, но разликите не са кой знае какви. Но си е факт че двойните ауспуси изглеждат по-гъзарски.
        Не съм съгласен с първото изречение. Иначе наистина не са големи разликите, ако щеш да сложиш и тройни.
        С третото си оцелил в 10-та.

        Коментар


        • #5
          До: Избори на ауспух за кфх 700

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          А защо търсиш най-шумния
          Повече шум не е равно на повече мощност. Фирмените ауспуси не са много по-шумни от оригиналния.

          Ако искаш просто повече шум, разпробий си оригиналния.

          Иначе - двойните ауспуси на всички марки дават малко повече мощност на високи обороти, но разликите не са кой знае какви. Но си е факт че двойните ауспуси изглеждат по-гъзарски.
          не е само заради гъзарята .. но иска ми се да си го чувам и немога да си избера

          Коментар


          • #6
            До: Избори на ауспух за кфх 700

            аз мисля че добре сметната единична генерация е по добре от двойната освен това за реис мисля че само pro circuit правеха двойна останалото е гъзария но за това goblin ще каже нали е дилър на марката
            Николай Гогов 0898676912

            НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

            Коментар


            • #7
              До: Избори на ауспух за кфх 700

              Е, именно като съм дистрибутор не мога да кажа "Pro Circuit са по-добри от другите", все пак мнението ми е субективно

              Конкретно на Pro Circuit има два модела двойни - зелен етикет (496), които са по-тихи и спазват нормите за шум, и червен, които са състезателни.

              Във форума има хора които са карали с такива, тяхното мнение ще е по-меродавно от моето.

              Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
              Не съм съгласен с първото изречение. Иначе наистина не са големи разликите, ако щеш да сложиш и тройни.
              С третото си оцелил в 10-та.
              Имах предвид "разлика между неоригинален единичен и неоригинален двоен", а не "разлика между оригинален ауспух и неоригинален двоен"
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: Избори на ауспух за кфх 700

                имам и йошимура и проциркуит верно че са на различни машини/кфх700 и кфх450/ и при втората определено се усети разлика докато при първата м......... май нищо освем шумотевицата ма това си е мое мнениние
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • #9
                  До: Избори на ауспух за кфх 700

                  според мен за да усетиш истински двойната генерация трябва много сериозен кит като бутала, валове, електроника с по висок прекъсвач, специално за кфх-а и кит за трансмисия за да му позволиш да се развърти,кит на карбуратурите за да го захраниш с бензин и чак тогава като го напомпаш може да усетиш някаква същественна разлика и да кажеш да с двоина спортна е по добре от единична спортна не го спира във високите иначе според мен по скоро може да попречи и да има обратен ефект прекалено отворената генерация в другият форум се разгоря доста пиперлив подобен спор в темата "горещо ви препоръчвам"
                  аз лично най много харесвам ако към ауспуха има кит с филтър и жигльори сметнати от фирмата производител която е избрала оптималната настройка благодарение на безброй тестове и не малка инвестиция в разработването на този комплект защото е доста трудно да направиш един двигател който се дъни яко във високи да държи стабилни ниски и добър преход към средни защото за да има високи трябва бензин а той дави на ниски и в прехода а ние все пак караме в гората и ниските със средите са ни най използваните обороти не сме на правата за драг рейс
                  Николай Гогов 0898676912

                  НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Избори на ауспух за кфх 700

                    мхм .. страшно много отговори .. засега разбрах с кой аспух мога да имам мощност а кой е този аспух с най-много дицибели и по-точно казано кой най-много ручи ?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Избори на ауспух за кфх 700

                      От тези които знам най-шумния е Pro Circuit. Yoshimura-та неотстъпва.



                      ANTIM-е как ще разбереш че ти е повишила мощноста генерацията след като смениш всичко което изброи?
                      Последно редактирано от Desislav Cekov; 19-12-07, 10:56.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Избори на ауспух за кфх 700

                        като начало с много проби
                        тунинговаш отиваш на дайно стенд за атв или за кола ако може ролките да поберат гумите на атв-то мериш с единичната то ти показва крива с мощност при определени обороти после слагаш двоина генерация на една фирма после на друга и така нататък и настройваш машината оптимално /съмнявам се че някой в бг ще реши да се занимава до толкова и да инвестира/ затова истинския тунинг струва много-много пари а не като нас селски тунинг дай ще сложим това което има пак каквото стане се ще е по добре
                        може да се пробва и по елементарно но не с толкова добър краен ефект след тунинга отиваш на правата за предпочитане някоя по дълга и права и засичш време за едно и също разстояние с едната генерация и после с другата веднъж при оределен тунинг с единична друг път пълен описан по горе например тунинг с двоина и единична ебе играчка колкото искаш може да си организираш стига да имаш време и пари въпроса е дали има смисъл чак до толкова да се заиграваш и дали ще ти се изплати това
                        или като със скутерчета три дупки на ауспуха с бургия 10 и толкова на филтърната кутия да реве като засмуква въздух и после много бяга а то даже по зле ем не върви ем повече харчи
                        междо другото истинската настройка на вариятора трябва да се направи на такъв дайно тест за да има оптимален ефект само за пример ето няколко снимки от диаграма за настроика на същият тип вариятор да се види колко различни възможности за форма и тежест на палците и различна сила на пружините има.
                        Прикачени файлове
                        Николай Гогов 0898676912

                        НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X