Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda 400ex 2003 задрало бутало

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda 400ex 2003 задрало бутало

    Когато взехме хондата всичко беше наред , след 2 месеца атв започна да харчи масло , отворихме го и установихме проблема. Сменихме буталото с ново vertex ,което вървеше с комплект нови сегменти , тъй като ризата се беше деформирала от луфта който е имало ( причината за разхода на масло ) дадохме цилиндъра на човек , който направи нова втулка (въздушна риза) , много хора са правили така на коли , мотори и атв . Сменихме още и други по-дребни неща като гумички на клапани , нова свещ и комплект нова гарнитура на цялата глава . Разработихме новото бутало както трябва , изгорихме 1 резервоар на място на неутрална , после атв леко се подкара и няколко часа е карано на бавна скорост на всяка предавка .Минават два месеца , през които не е имало никакви проблеми , атв е карано както трябва и е поддържано. Докато вчера не излязох в най-голямата жега за 20 минути , запалих атв , проверих нивото на маслото оставих го да поработи 2 -3 минути и тръгнах , след 15 мин каране атв не даваше никакви признаци да е прегряло , имаше мощност и въобще както трябва. Излязох на прав път права отсечка и го карах на 5 в началото на газта , за да може да се охлади че беше наистина голяма жега , да ама не , атв придръпа така сякаш нямаше бензин и угасна , стиснах съединителя и леко го спрях острани , изключих го от скорост и го оставих да почине около 15 минути на сянка , пробвах да запали , но не искаше , стартера въртеше много странно. Пробвах да превъртя двигателя на скорост но не стана , тогава дойдоха да ме изтеглят и започна разглобяването . Отворихме цилиндъра и видяхме пораженията , буталото беше задрало и беше замазало сегментите и дори беше спукало ризата . Поръчах ново по-скъпо бутало , ще направим нова риза ,поръчах и масло максима 15в50 пълна синтетина което му е 32 лева литъра . Атв е карано с масло 10в50 пълна синтетика , дали това е причината за прегряването ? Мислим да сложим по-голям маслен радиатор или какво някакви идеи и съвети ? и ако може да ми кажете каква е според вас причината ? ще кача и снимки , когато мога ,
    Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 18-08-15, 20:46.

  • #2
    От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

    Според мен може и да е от ризата, така и така го правиш, защо не му поръчаш цилиндър? Ризата, която счупи от какъв материал беше изработена? Надолу около коляновият вал всичко ок ли е? Някакви стърготини в маслото откри ли - примерно от аксиална шайба или алуминиеви? С какво масло го кара, може да са ти продали евтино масло(бъркано в някой гараж) за хубаво.Машините с въздушно охлаждане наистина са трудни за каране лятото. Твоят случай ми напомни за балканчетата едно време как се завиваха с мокри кърпи, когато затегнат. Като изстинат и пак газ..
    Non scholae sed vitae discimus.

    Коментар


    • #3
      От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

      Буталото е започнало да задира още докато си го разработвал на място.В ризата ти е проблема.
      Polaris Magnum 500
      Mercedes ml320

      Коментар


      • #4
        От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

        А дали няма крива биела?, би ли погледнал в коя част е задрало буталото!

        Коментар


        • #5
          От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

          Какво предлагате да поръчам нов цилиндър ? ако е било задрало още в началото нямало ли е компресията да падне и да почне да похарчва масло ? аз не съм имал такива проблеми ??

          Коментар


          • #6
            От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

            буталото е задрало в задната част , там където въздушния поток не го достига ,

            Коментар


            • #7
              От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

              Коляновия вал и всичко надолу е наред , не съм източил маслото още ,за да кажа дали има стърготини , но е логично и най-вероятно ще има .

              Коментар


              • #8
                От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

                Смени си майстора на ризата. Не оставил достатъчно хлабина на буталото и е затегнало.
                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                Коментар


                • #9
                  От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11880857_892825897452250_588406739_n.jpg
Прегледи:1
Размер:68.5 КБ
ID:5676938ето къде е задрало буталото, биелата днеска я видяхме и не е крива , този път като правим ризата ще му кажем да остави повече хлабина , минялият път беше 4 десети , като ми беше казал че нормата е от 2 до 5 десети , колко да му кажа да остави ?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

                    По-скоро е от 0,02 до 0,05 мм или иначе казано 2 до 5 стотни.
                    Те тука намерих малко информация > http://www.atvriders.com/vbb/showthr...wall-clearance
                    За някакво къстъм бутало, препоръката на производителя била 0,064 мм.
                    A Lone Rider

                    Коментар


                    • #11
                      От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

                      Мотор на място не се разработва НИКОГА ! Още по-малко когато е въздухар . Разработване се прави в "градски" стил на каране : от първа - до пета и обратно . Хлабината от 4 стотни , която сте оставили е малка за буталото , което ти е 85 мм . Задралото по принцип се получава от страната на карбуратора . Направил си две поразии . Сега гледай да не ги повториш .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

                        Новото бутало е 87мм, колко да оставим хлабина ?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

                          Първоначално публикуван от dasasdsww Преглед на мнение
                          Новото бутало е 87мм, колко да оставим хлабина ?
                          0,07-0,08мм за да ти е мирна главата в жегите.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

                            Хлабината зависи от вида на буталото ( от марката му ) . На повечето бутала на самата кутия или вътре е означена . По принцип се шлайфа на целия размер - при теб в случая 78 мм , като буталото оригинално е оставено в минус . Но за всеки случай го премери . Има едно неписано правило , което гласи : на всеки см от диаметъра на буталото се оставя по 1 стотна хлабина . На твоя цилиндър под 6 стотни недей да оставяш .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Honda 400ex 2003 задрало бутало

                              7-8 стотни не е ли малко ? първият път го направихме 4 десети което е много повече от стотни ? ? ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X