Привет, моля разбиращите за съвет.
Става въпрос за 4Т двигател Сузуки. След отваряне за смяна на зъбчатка от вал на скоростите двигателя започна да работи неравномерно. Главата уж не е разбутвана. Пали от четвърт, но държи високи и неравномерни обороти. При подаване на газ се форсира пак неравномерно и не достига макс. обороти (предполагам карбуратор). Кривката на ауспуха почервенява след 2-3мин. работа на двигателя. След като го угася от ауспуха след секунда-две се чува едно "изкюфкване" (предполагам изпускателен клапан). Преди ремонта нямах никакви проблеми с двигателя, работеше си безупречно. Мерих налягането в цилиндъра, достига 115psi при норма от 142-199psi по спецификация. Дали след реглаж на клапаните ще мога да достигна поне 142psi? Пускам снимка от компресомера, уж е нов... но не знам дали да му вярвам много. Замерването го правих при загрял двигател, т.е. работил 2 цигари време

Става въпрос за 4Т двигател Сузуки. След отваряне за смяна на зъбчатка от вал на скоростите двигателя започна да работи неравномерно. Главата уж не е разбутвана. Пали от четвърт, но държи високи и неравномерни обороти. При подаване на газ се форсира пак неравномерно и не достига макс. обороти (предполагам карбуратор). Кривката на ауспуха почервенява след 2-3мин. работа на двигателя. След като го угася от ауспуха след секунда-две се чува едно "изкюфкване" (предполагам изпускателен клапан). Преди ремонта нямах никакви проблеми с двигателя, работеше си безупречно. Мерих налягането в цилиндъра, достига 115psi при норма от 142-199psi по спецификация. Дали след реглаж на клапаните ще мога да достигна поне 142psi? Пускам снимка от компресомера, уж е нов... но не знам дали да му вярвам много. Замерването го правих при загрял двигател, т.е. работил 2 цигари време
