Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравейте колеги.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте колеги.

    Интересува ме следното , в момента съм с гуми 25/8/12 предни и 25/10/12 задни . Попаднах на комплект гуми карлайс 26/8/12 и 26/10/12 дали ще станат на джантите за този комплект ?
    Извинявам се за глупавия въпрос но не съм запознат с индексите по гумите .

  • #2
    От: Здравейте колеги.

    Първоначално публикуван от dane78 Преглед на мнение
    Интересува ме следното , в момента съм с гуми 25/8/12 предни и 25/10/12 задни . Попаднах на комплект гуми карлайс 26/8/12 и 26/10/12 дали ще станат на джантите за този комплект ?
    Извинявам се за глупавия въпрос но не съм запознат с индексите по гумите .
    25 ти е височината, 8 ширината на гумата, а 12 е размера на джантата, така че нямаш проблем. Размера на джантата е най-важен, другите може да варират.

    Коментар


    • #3
      От: Здравейте колеги.

      Абе може по принцип! На каква машина ще се слагат? Да не почне да троши полуоски или карета? Дай инфо за гумите - цена и от къде?

      Коментар


      • #4
        От: Здравейте колеги.

        За бъги сейтинг 650кубика става въпрос , утре ще го карам в кат за регистрация .Дано не се заядат нещо че гумите с които е в момента са итъркани доста , предните имат около половин сантим грайфер , но задните са направо на нула .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:buugy.jpg
Прегледи:1
Размер:32.4 КБ
ID:5468179

        Коментар


        • #5
          От: Здравейте колеги.

          Да се похваля , вече е регистрирано Купих и гумите оказаха се направо нови , само да се стопли малко и ще ходя да ги сменят .За съжаление открих нещо което не ми харесва , и се чудя дали при всички е така или има проблем моето бъги , като тръгна да завивам например на 45 градуса гумите започват да се носят тоест пързаля се напред вместо да завие .Вярно че задния диференциал е блокиран и не е като при колите , но имам и едно 250 куб,бъги рейзор където пак е блокиран диференциала и пак си завива екстра.

          Коментар


          • #6
            От: Здравейте колеги.

            Как стои въпроса с разпределянето на тежестта? Недозавиването може да се дължи на липса на сцепление(гуми/тежест), блокиран диференциал особено натясно и реглажа на предницата(наклон на гумите и прочие).
            Няма кал - Няма кеф !!!
            Suzuki Samurai LJ410 1984
            Suzuki LTZ400 2008
            Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

            Коментар


            • #7
              От: Здравейте колеги.

              Щом е с блокиран диференциал от зад , за да завива нормално трябва да дрифтне. При нови грайфери големи по трудно става .

              Коментар


              • #8
                От: Здравейте колеги.

                Гледам другото 250 кубиковото че предните гуми са по-тясни , но и са изнесени по нашироко горе долу от нивото където свършва задната гума почва предната Натиснете снимката за да я уголемите

Име:376499_3421743305301_1015060123_n.jpg
Прегледи:1
Размер:87.0 КБ
ID:5469731 ето това е 250 кубиковото , и то е с болкиран диференциал , но си завива екстра.
                Може би ако разширя предницата , като на това ще се оправят нещата .
                Първо ще пробвам с 50 кг цимент от пред да му сложа да видим дали е заради баланса , ама не ми се вярва .
                Другият вариант е да наклоня леко гумите навътре , но не знам дали е добре за тях .Не познавам никои с същият модел да ходя да го видя , как е при него.

                Коментар


                • #9
                  От: Здравейте колеги.

                  Ето прочети това http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html и си настрой предницата, трябва да си тое аут за да се справиш с недозавиването, това с цимента е тъпо и без това двигателя ти не е много мощен, няма смисъл да го товариш още. Можеш да свалиш малко предницата и да вдигнеш задницата от прелоуда на амортесьорите, ако има такава възможност, но първо пробвай с настройките от кормилните пръти, разликата ще е голяма. Прави насройките малко по малко, защото ако го отвориш много ще иска да завива непекъснато и трудно ще върви в права линия.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Здравейте колеги.

                    След доста четене в един немски форум за бъгита , се оказа че този модел имат заводски проблем с геометрията на кормилната система , заради което са спрели да ги продават в германия . А Китайците след като им направили няколко пъти рекламация , вместо да оправят геометрията , отболкирали диференциала отзад .И така моето се оказва от модела с болкиран диференциал и кофти геометрия на кормиланата система .Хубавото е че някой немци са хванали и са променили предницата , рязане и заварки и се е получило нещо , други директно са сменили цялото окачване и кормилна система от друг модел бъгита Кингроад 650куб . и така са ги оправили .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Здравейте колеги.

                      Днес решихме проблема с недозавиването Свалихме кормилната рейка , нови накрайници за нея , нови шанги и изместихме шарнирите с 7 см навън като ги подменихме с унибали по модел на един немец от бъги форума в германия .В момента бъгито се кара с една ръка и завива почти като нормална кола .Ето и снимка на преработката Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14052013264.jpg
Прегледи:1
Размер:85.9 КБ
ID:5481885
                      под черната щанга се вижда болта където се намираше преди шарнира , сега с тази система от шини и изнасянето с унибала се получи идеално .
                      Последно редактирано от dane78; 14-05-13, 18:30.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X