Здравейте! Хондата започна да пали трудно да гасне и т.н.Искрата ту се появява ту изчезва.Отворихме долу при маховика и видяхме че една игла от иглен лагер е ударила магнитния импусен датчик и го е изкривила леко и му спукала корпуса/иглата е от предишен ремонт и явно е залепнала на магнита/ Между другото мотора явно е вървял така с леко изкривения датчик поне така си мисля от последствията на на подмяната!Смених датчика с НОВ оригинален на ХОНДА зглобихме го и подаде за момент искра и после пак изчезна.Имам мануала на АТВ то и проследих цялатя инсталация на запалването всичко е наред в смисъл, връзки ,кабели, датчик на неутрална,бобина и стигнах до "ЦДИ" то как да разбера дали то ми прави номера и защо ту подава искра ту неще/след дълго стоене подава за момент и край/ ,какво може да му се е случило.Единя от кабелите към него идва от генератора може ли да има проблеми от там и от реле регулатора на зареждането?Шантава работа
Дайте акъл че моя свърши!

Коментар