Здравейте колеги,
от скоро съм собственик на едно такова АТВ и чесно да ви кажа не е във цветущо състояние външния вид има доста забележки кожуха на кардана е пукан и е заварен след . Сега съм започнал да се боря с него и малко по малко отстрянявам неизправновтите искам с няколко снимки да ви запозная с проблемите ми и се надявам да можете да ми дадете съвет какво да правя:
1. Като за начало незнам за какво се използва копчето което съм оградил не реагира при натискане!!!!!!

2, Чудя се този филтър до дали играе роля на отдушник и дали изобщо трябва да е там и така да изглежда ???

3, Оградените в жълто отвори установих че са взамно свързани но ми е чудно защо ако са просто кухини тече масло от тях, а следователно щом тече масло не трябва ли да има някакви тапи ???? Ограденото в синьо беше болтчето което държи предпазителя но след като го свалих и пуснах АТВ-то на земята от там потече масло ???

4, След днешната разхдка имам теч на масло и в началото на кожуха от двете страни незнам в следствие на какво е това и как трябва да се отстрани проблема ?!?! А от едната кухина за която писах по горе пак беше текло масло и то от новото !!!

5, Най - интересното е че протече и отзад от дясно на самия мост незнам там семеринг ли се сменя предполагам че не е особено нормално това нещо ?!?!

Друго нещо което ме притеснява е ,че харчи масло незнам дали го харчи точно защото не пуши хич (може и да покапва от някаде както през отдухника на по горната снимка)но на 2 разходки маслото отива от MAX на MIN има и някакво чукане в двигателя майстора на който го карах да регулира клапаните каза че или е бутален болт или нещо друго но нямало страшно нямало смисал да се прави можело да си кара и така стига да не ме дразнело , а незнам дали е съвсем така ?!?!
Надявам се компетентните сред вас да ми дадът наставления какво да правя
Благодаря предварително
Поздрави В.Василев
от скоро съм собственик на едно такова АТВ и чесно да ви кажа не е във цветущо състояние външния вид има доста забележки кожуха на кардана е пукан и е заварен след . Сега съм започнал да се боря с него и малко по малко отстрянявам неизправновтите искам с няколко снимки да ви запозная с проблемите ми и се надявам да можете да ми дадете съвет какво да правя:
1. Като за начало незнам за какво се използва копчето което съм оградил не реагира при натискане!!!!!!
2, Чудя се този филтър до дали играе роля на отдушник и дали изобщо трябва да е там и така да изглежда ???
3, Оградените в жълто отвори установих че са взамно свързани но ми е чудно защо ако са просто кухини тече масло от тях, а следователно щом тече масло не трябва ли да има някакви тапи ???? Ограденото в синьо беше болтчето което държи предпазителя но след като го свалих и пуснах АТВ-то на земята от там потече масло ???
4, След днешната разхдка имам теч на масло и в началото на кожуха от двете страни незнам в следствие на какво е това и как трябва да се отстрани проблема ?!?! А от едната кухина за която писах по горе пак беше текло масло и то от новото !!!

5, Най - интересното е че протече и отзад от дясно на самия мост незнам там семеринг ли се сменя предполагам че не е особено нормално това нещо ?!?!
Друго нещо което ме притеснява е ,че харчи масло незнам дали го харчи точно защото не пуши хич (може и да покапва от някаде както през отдухника на по горната снимка)но на 2 разходки маслото отива от MAX на MIN има и някакво чукане в двигателя майстора на който го карах да регулира клапаните каза че или е бутален болт или нещо друго но нямало страшно нямало смисал да се прави можело да си кара и така стига да не ме дразнело , а незнам дали е съвсем така ?!?!
Надявам се компетентните сред вас да ми дадът наставления какво да правя
Благодаря предварително
Поздрави В.Василев
Коментар