здравеите таа проблема е че като го зацепим на орегиналните белези удря клапани 2 ри вариант горна м т валовете на белези и не ще да пали духа в карборатора 2 дена и нищо моля помагаите
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
проблем с зацепването на kfx 700
Свий
X
-
От: проблем с зацепването на kfx 700
На правилните белези ли го зацепвате преден-заден цилиндър?http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=37922в тази тема има мануал разгледаи хубаво зацепването.Polaris Magnum 500
Mercedes ml320
Коментар
-
От: проблем с зацепването на kfx 700
Първоначално публикуван от ivo Svoge Преглед на мнениеНема 2ри вариант затова има белези.Да не сте разменили разпределителните валове?Polaris Magnum 500
Mercedes ml320
Коментар
-
От: проблем с зацепването на kfx 700
Здравейте,
С цел да не забозявам форума ще продължа темата. Отскоро съм собственик наобсъжданата по горе машинка с може би подобен проблем. Проблемът ме е, че отначало понякога пали само на предния цилиндър, след като заработи и задния започва да пуши черен дим и мирише на сурово гориво. В движение няма проблем да се изрязва,но при подържане на постоянна скорост или по ниски обороти глъхне и пука в ауспуха. Сложих нови свещи, размених бубините за да видя дали е от тях, но не. Вчера проверих хлабините на клапаните и...при орихиналните белези нямаше никакъв луфт а луфтът беше при някакви други тунинг белези правени от предишните собственици. Въпросът ме е дали т.нар. "майстори" са разменили валовете и са правили центровка по тяхна логика.
Благодаря предварително.
Коментар
-
От: проблем с зацепването на kfx 700
Първоначално публикуван от Yngwie Преглед на мнениеЗдравейте,
С цел да не забозявам форума ще продължа темата. Отскоро съм собственик наобсъжданата по горе машинка с може би подобен проблем. Проблемът ме е, че отначало понякога пали само на предния цилиндър, след като заработи и задния започва да пуши черен дим и мирише на сурово гориво. В движение няма проблем да се изрязва,но при подържане на постоянна скорост или по ниски обороти глъхне и пука в ауспуха. Сложих нови свещи, размених бубините за да видя дали е от тях, но не. Вчера проверих хлабините на клапаните и...при орихиналните белези нямаше никакъв луфт а луфтът беше при някакви други тунинг белези правени от предишните собственици. Въпросът ме е дали т.нар. "майстори" са разменили валовете и са правили центровка по тяхна логика.
Благодаря предварително.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар