Здравейте, някой чувал ли е за този вид спирачки ? Те са с лостче (като на газта) и стоят от ляво на кормилото.. Интерсуваме как се наричат.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Задна спирачка на кормилото ?
Свий
X
-
От: Задна спирачка на кормилото ?
Мисля, че колегата не говори за спирачка с такъв лост ( като на съединителя ), ами " като на газта " - демек с палец. За такава спирачка се сещам единствено ако е нещо като ръчна. За такова нещо ли говориш ?
Коментар
-
От: Задна спирачка на кормилото ?
Не,не е това.. то това си е чиста ръчна.Лостчето е подобно на това на газста.Бях гледал на клип такава спирачка, но не мога да го намеря.Човека имаше проблеми с крака си и се състезаваше с такава спирачка..На мене ми трябва поради същата причина, че само с предна е малко трудно.
Коментар
-
От: Задна спирачка на кормилото ?
Първоначално публикуван от stefz Преглед на мнениеЗдравейте, някой чувал ли е за този вид спирачки ? Те са с лостче (като на газта) и стоят от ляво на кормилото.. Интерсуваме как се наричат.Човек колкото и добре да живеее накрая се жени
Коментар
-
От: Задна спирачка на кормилото ?
Тези спирачки се използват за стънт при пистовите мотори. Например когато е стъпил на седалката на задна гума и тръгне да "обръща кантара" няма как да натисне крачната натиска тази.
Тя е по-малка от съединителя.
Но на АТВ още не сам виждал.
Поздрави!
Коментар
-
От: Задна спирачка на кормилото ?
Нищо сложно, слага се отляво още една спирачна помпа от мотор с казанче за маслото, спирачен маркуч, и по сложното е че трябва и още един спирачен апарат пред или зад оригиналния защото с един не става, или не става добре.При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!
Коментар
-
От: Задна спирачка на кормилото ?
Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнениеНищо сложно, слага се отляво още една спирачна помпа от мотор с казанче за маслото, спирачен маркуч, и по сложното е че трябва и още един спирачен апарат пред или зад оригиналния защото с един не става, или не става добре.
При ендуро или кросос обикновено се слага задната спирачка горе в ляво защото слагат реклуз които игнорира постоянното натискане на съединителя. Не винаги успяваш да натиснеш с крак задната спирачка и ако е горе можеш да я ползваш 100% от времето на каране. Естествено може да се премести и без реклуз, ето едно хубаво предложение за тези които са с хидравлични съединители горе. цък
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар