Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

    Ето още малко подобрения по моя Брут Форс.
    Монтирах му огледала за обратно виждане и мигачи. Сега с огледалата е много по удобно като караш със някои в група и не трябва постоянно да се въртиш за да гледаш дали не е изостанал.
    Мигачите не са на много добро място но се оказа , че само там могат да оцелеят за по дълго време без да ги отнесе някое припятствие

    Ето снимка за да видите как е станало:
    Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
    Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

    Коментар


    • #17
      До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

      Добри подобрения сте направили (и доста полезни)

      Коментар


      • #18
        До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

        Скоро ще има и едно още по-полезно, че какво е работно АТВ без лебетка

        Коментар


        • #19
          До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

          Лебетка! спрахотна придобивка

          Коментар


          • #20
            До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

            Така продължавам с тунинга и подобренията по Кавата .
            Вече си има нова стойка за ГПС-а . Не , че старата самоделка беше лоша но с новата се вижда по добре и е по удобно защото не си извивам толкова врата
            Другото важно нещо е , че вече си имам теглич за който искам да благодаря на "Десислав" от форума без който нямаше да го имам. Мерси много Десо .
            Не , че го използвам теглича ама незнам защо много ме кафи АТВ-то да има теглич и затова.

            Ето снимки на стойката:








            Ето и на теглича:


            Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
            Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

            Коментар


            • #21
              До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

              Може би най-важния тунинг за всяко работно АТВ е лебедката. Естествено аз не мога да пропусна да си сложа . Затова искам да ви покажа как стана и моята лебедка.

              Ето я тук в кашончето като я взех:


              Ето я вече монтирана на АТВ-то.




              Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
              Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

              Коментар


              • #22
                До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                АТВ-то става истински работяга,супер!

                Коментар


                • #23
                  До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                  Браво! Точно такава беше идеята.
                  А за ГПС-а си мисля, че не му е мястото там, но на Троя ще ти кажа защо.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                    Тази стойка за ГПС-а е оригиналната Гарминска.Изключително лесно се чупи.Съветвам те веднага да я махнеш.За този монтаж на ППС-а ти трябва стойка от Touratech.(алуминиева,със заключване).
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • #25
                      До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                      Първоначално публикуван от Десислав Преглед на мнение
                      Браво! Точно такава беше идеята.
                      А за ГПС-а си мисля, че не му е мястото там, но на Троя ще ти кажа защо.
                      Десо мерси много за помоща при монтажа на лебетката , без теб нямаше да се справя толкова добре. Спецялни благодарности и ще черпя в Троян.
                      Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                      Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                      Коментар


                      • #26
                        До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                        Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                        Тази стойка за ГПС-а е оригиналната Гарминска.Изключително лесно се чупи.Съветвам те веднага да я махнеш.За този монтаж на ППС-а ти трябва стойка от Touratech.(алуминиева,със заключване).
                        Ами то хубаво сега ме съветваш ама като бях пуснал цяла тема в вашия раздел на форума за това каква стойка ще ми препоръчате и всички се покриваха и в темата имаше две мнения на кръс . И единствените които ми отговориха ми пратиха линк с тази. То може вие който сте специалисти в тази сфера "Touratech" да ви говори много но на хора като мен който не са в тази сфера нищо не им говори а е само сложно име на Английски.
                        Така , че ако обичате като препоръчвате дадена марка или модел на специфична стока каквато е стойката за ГПС моля давите линк или координати на магазин от който може да се закупи дадената стока.
                        Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                        Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                        Коментар


                        • #27
                          До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                          Здравей и честито/нова придобивка/!Имах възможност съвсем на скоро да се запозная с ползата от този "спасителен" инструмент.Дано ти служи вярно.И нещо което вече при трето АТВ виждам,болтовете с които се закрепя лебетката много лесно се развиват/от вибрациите/.Едно на ум и ги преглеждай/по възможност на всяка спирка/.

                          Живко-TRX
                          Няма невъзможни неща!Или техниката е слаба,или парите са малко...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                            Първоначално публикуван от xboy Преглед на мнение
                            Здравей и честито/нова придобивка/!Имах възможност съвсем на скоро да се запозная с ползата от този "спасителен" инструмент.Дано ти служи вярно.И нещо което вече при трето АТВ виждам,болтовете с които се закрепя лебетката много лесно се развиват/от вибрациите/.Едно на ум и ги преглеждай/по възможност на всяка спирка/.

                            Живко-TRX
                            Здравей Живко , с теб май се запознахме на ендуро биич Варна.
                            Мерси за съветите , и аз предположих , че ще се развиват и навсякъде съм сложил: шайба , федер шайба и гайка с пластмаса където може. Ако и така се развият ще ги залепя с лепило за болтове.
                            Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                            Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                            Коментар


                            • #29
                              До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                              Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
                              Здравей Живко , с теб май се запознахме на ендуро биич Варна.
                              Мерси за съветите , и аз предположих , че ще се развиват и навсякъде съм сложил: шайба , федер шайба и гайка с пластмаса където може. Ако и така се развият ще ги залепя с лепило за болтове.
                              Мисля, че имаш бая опит от китаеца където знаеш че от вивращиите всичко си развива. Та за това е по-добра още от сега да сложиш от силикана против развиване на гаиките преди да си брал ядове някъде, и да се окаже че когато ти потрябва те да е неизползваема

                              Коментар


                              • #30
                                До: Лек Тунинг на Kawasaki Brute Force 2008

                                Първоначално публикуван от dand79 Преглед на мнение
                                Мисля, че имаш бая опит от китаеца където знаеш че от вивращиите всичко си развива. Та за това е по-добра още от сега да сложиш от силикана против развиване на гаиките преди да си брал ядове някъде, и да се окаже че когато ти потрябва те да е неизползваема
                                Принципно си прав донякъде но все пак забравяш , че Брут Форса не е китаец а е Кавазаки. И от както го имам досега не съм осетил да има вибрации. Не , че му правя реклама ама за 2300 км. досега не му се е развило нито едно болче или гайка.
                                Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                                Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X