Трябва да ви кажа че за пореден път се убеждавам че трябва страшно много да се внимава когато се кара по улиците. Лошото е че неможем да ги избягваме когато се тръгне за гората, но поне да с съобразяваме с ограниченията и да не се правим на гъзари(въпреки че този случай не е такъв). Лошото също е че падане с 50км. на асфалта не като да паднеш на земен път на поляната, а много по сериозен. Шансовете да имате щети (физически) се увеличава драстично. Затова ВНИМАВАЙТЕ и показваите какво можете на подходящия за машината терен.
Днес тръгнахме да се повозим, лошото е че неможахме да стигнем до където трябва от една техническа грешка. При монтаж на нагреваеми дръжки не се бяхме съобразили че вътрешния ринг на дръжката е доста голям и газта опира в него което я кара да остане там на пълна газ. Досещате се какво се е случило вече. По малкото лошо от лошото е че колегата се отърва само с много серизни охлузвания на задните части . Имаше много разкъсвания по дрехите си и изпиляване на протекторите. А можеше да отсече стълба или да счупи бурдюра. ATV-то има поражения като чели е летяло от 100м. пропаст. Поправимо е де, но на него ще му е трудно да ходи на кафе.
Пожелавам му бързо оздравяване!
Днес тръгнахме да се повозим, лошото е че неможахме да стигнем до където трябва от една техническа грешка. При монтаж на нагреваеми дръжки не се бяхме съобразили че вътрешния ринг на дръжката е доста голям и газта опира в него което я кара да остане там на пълна газ. Досещате се какво се е случило вече. По малкото лошо от лошото е че колегата се отърва само с много серизни охлузвания на задните части . Имаше много разкъсвания по дрехите си и изпиляване на протекторите. А можеше да отсече стълба или да счупи бурдюра. ATV-то има поражения като чели е летяло от 100м. пропаст. Поправимо е де, но на него ще му е трудно да ходи на кафе.
Пожелавам му бързо оздравяване!
Коментар