Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Падане с АТВ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Падане с АТВ

    жестоко падане какви са последствията,къде и с каква скорост се е случило това ?
    http://vbox7.com/play:d2cafedc
    [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
    [CENTER][COLOR=darkorange]Мото клуб "Екстрийм Райдърс" Търговище[/COLOR][/CENTER]

  • #2
    До: Падане с АТВ

    Дано му няма нищо на човека!

    Коментар


    • #3
      До: Падане с АТВ

      Това клипче аз съм го снимал в Габрово ... скороста не я знам ама не е малка , на Иванчо нищо му няма ... като стана 1-во започна да пита къде е атв-то после вика ... бягаи да продължавам да карам ...

      Коментар


      • #4
        До: Падане с АТВ

        ЛЕле за пъррви път го виждам малее Иване що неказваш бе
        [COLOR=#22229c][U][IMG]http://ftp.domainbg.com/krasi-atv/Razni/50.jpg[/IMG][/U][/COLOR][COLOR=red]Yamaha Raptor 700[/COLOR]

        Коментар


        • #5
          До: Падане с АТВ

          доколкото си спомням какво ми каза Ванката, идвал е на 4-та и по нанадолнището не е могъл да вкара 3-та за да ускори и така е загубил скорост и затова не можа да го прескочи

          Коментар


          • #6
            До: Падане с АТВ

            просто скока беше така направен от този който е правил трасето , че да не се скача ,а да се минава с малка скорост по него ...

            Коментар


            • #7
              До: Падане с АТВ

              Много хора си мислят че АТВ като е с четири колела и е по безопастно.Хиляди младежи се осакатяват всяка година поради тази заблуда.Лошото е че при АТВто водача почти няма контрол на падането след точката от където няма връщане. При инцидент се получава ефекта на правия джет. Райдара се държи за кормилото до последно като по този начин рискува машината да му нанесе тежки травми.

              При падането на клипа не е виновно трасето.Нито този който го е правил защото конфликтната точка се е образувала сама.Или казано по друг начин падът се е образувал естественно от машините подаващи гас на скока преди напречния път.Такива подли места се срещат и в натурални природни препятствия.

              Грешката е изцяло на водача.Има два възможни начина на безаварийно преминаване

              1-Преди пада първо се намалява скоростта на машината със спирачки като през това време се превключва на по ниска предавка. Точно в този момент се изпоузват и подходящите обороти на двигателя за това.Следва подаване на гас на полу сединител толкова колкото е нужно за преодоляване на препядствието.И в момента или малко преди предните гуми да са започнали контакт с бабуната се дърпа рязко кормилото и цялата тежест назад като се пуска съединителя и се дава нужната гас.При този вариянт с по-ниска скорост машината щеше да се приземи на равното малко преди попивката на самия черен път Водача трябва да очаква по як шок върху окачването следващото пропадане и евентоален шут от седалката веднага след това.

              2-Вариант за напреднали или хора които познават трасето.
              Както беше набрала машината трябва обаче да е в адекватна за препядствието обороти и мощност.Само се подава пълната гас и тук идва тънкия и сложен момент.Райдара трябва да натисне машината в самия пад. Така да се каже да приготви окачването за разпъване. Мигновено след това следва мощно дърпане на кормилото и цялото тяло назад като във въздуха ако може контролира ъгъла на приземяване.При добра скорост и падане на попивката след пътя почти не се усеща натоварване.Важно е обаче колко място има за спиране следващ скок и тн. Има и огромнно значение какъв е тракшъна на трасето и дадената машина.


              На клипчето се вижда че Ванката се колебае при деиствията със скороста преди скока. Нито за вариянт едно намалява достатъчно. Не се чува и работа на карача с двигателя преди скока.Изглежда като чисто учудване от това което следва. Това му отнема част от реакциите и той е изненадан от препядствието. Нито е заел поза за скок нито дърпа кормилото.Задницата на машината го изхвърля напред и вече нищо не може да го спаси от салтото.Добре че все пак машината не падна рязко под ниво тогава удара на тялото в пътя щеше да е страшен.Късмет е също че склона обира силата от преземяването на тялото и по този начин се намалява контакта с трасето на Ванката при падането.При гледане отново се вижда че малко скорост не му достига за добро приземяване на попивката Тази скорост той я отнема преди бабуната. Но това препядствие с такива скорости е преодолимо само за хард професионалисти.Много смели мъже супер скачачи са загивали заради 10/15км повече или по малко

              Другото е че ми се струва че му е ниско кормилото за неговия ръст.
              Както и да е важното че той е добре и съм сигурен че си е взел поука от този инцидент На думи и съвети е много лесно но когато ти доиде до главата е друго Това че се кара на състезание и пред хора също има значение за карачи който не са свикнали с адреналина.
              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 16-10-07, 17:34.

              Коментар


              • #8
                До: Падане с АТВ

                мерси за саветите но попринтсип аз карам колкото се може повече жега на мотора а проблема е че като се засилих забравих колко беше коварно скокчето и в последниа момент не можах да реагирам свалих от 4-та на 3-та но мотора не можа да поеме никаква гас незнаино защо ми заглахна и от там само стегнах заби и се присвих и дори не разбрах какво стана просто имах касмет че сам жив и здрав да кормилото наистина беше за смиана сега сам с високо и ми е супер последитсите за атв-то биаха доста сериозни нека ники(АНТИМ) да каже тои го поправиаше мерси ники хахах и караите разумно не правете като мене стото и аз повече ниама да го правиа



                пиша на фонетична сори
                [url="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8870"][IMG]http://ftp.domainbg.com/krasi-atv/Razni/50.jpg[/IMG][/url]

                Коментар


                • #9
                  До: Падане с АТВ

                  ЦИТАТ "1-Преди пада първо се намалява скоростта на машината със спирачки като през това време се превключва на по ниска предавка. Точно в този момент се изпоузват и подходящите обороти на двигателя за това.Следва подаване на гас на полу сединител толкова колкото е нужно за преодоляване на препядствието"

                  -Тъй като съм начинаещ,(на 6 часа каране на АТВ - раптор 700), въпроса е следния, възможно ли е при такава скорост и вибрации да съомееш и осъществиш това действие-полусъединител и същевременно да държиш машината в пътя,лично съм пробвал на втора при пълна гас и хват на съединителя с два пръста не мога на 100 % да контролирам атв-то.

                  - а според мен при подаване на гас по време на скока,атв-то нямаше да забие муцуна ?
                  [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
                  [CENTER][COLOR=darkorange]Мото клуб "Екстрийм Райдърс" Търговище[/COLOR][/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    До: Падане с АТВ

                    лошото при атв-то е че тръгне ли да пада няма спиране ,а и гругото лошо е че падали винаги пада върху теб(в повечето случаи),поне при мен е така все ме гони хихиихи

                    Коментар


                    • #11
                      До: Падане с АТВ

                      Първоначално публикуван от brofa Преглед на мнение
                      лошото при атв-то е че тръгне ли да пада няма спиране ,а и гругото лошо е че падали винаги пада върху теб(в повечето случаи),поне при мен е така все ме гони хихиихи
                      ами така де заедно в добро и лошо нали сме заедно в екип с АТВ-то нема да се цепиме от колектива я
                      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Падане с АТВ

                        [quote=douglas;228417]ЦИТАТ "1-Преди пада първо се намалява скоростта на машината със спирачки като през това време се превключва на по ниска предавка. Точно в този момент се изпоузват и подходящите обороти на двигателя за това.Следва подаване на гас на полу сединител толкова колкото е нужно за преодоляване на препядствието"

                        -Тъй като съм начинаещ,(на 6 часа каране на АТВ - раптор 700), въпроса е следния, възможно ли е при такава скорост и вибрации да съомееш и осъществиш това действие-полусъединител и същевременно да държиш машината в пътя,лично съм пробвал на втора при пълна гас и хват на съединителя с два пръста не мога на 100 % да контролирам атв-то.

                        Ако някой може в такъв момент да контролира на 100%АТВто то той тогава може и да стане световен шампион. Като за начинаещ карач мисля че Раптър -700 може и да е малко по тежък и по мощен за теб.Ако ти е първи куад.... Това не значи че няма да можеш да го караш на смесени терени.Но за трасе е хубаво да можеш да взимаш акъла на машината по всяко време и на всяко място. И то с увереност и контрол на ситуацията която следва.Има ли част от трасето в която не използваш поне 85%от мощността на двигателя тогава значи тази излишна мощност те тормози като килограми.Както и ти взима силите на местата на който можеш да я сръгаш на 100% Може след време да разбереш че този модел машина не пасва на начина по които караш най добре.

                        Имайте в предвид че няма универсален карач или машина.Някой райдари карат на трасе други на ендуранс трети на крос кънтри.Разновидностите са много а когато се направи и машината по тях става доста сложно за всякакви терени и типове на каране както и на адекватно управление.Може би състезанието което съчетава повечето от тия елементи е БАХА-1000.Там се кара на почти непознати трасета с висока скорост и редуване на кофти изненадващи елементи под голямо физическо натоварване.Дакар е другата крайност като цяло тромаво нервно и дълго каране. Както и специялни умения за запазване целоста на машината. Там те смазват разтоянията времето правилника...... и кошмара от безмилостните изпреварвания от другите участници който са по големи и бързи от карача на АТВ Трябва и нечовешка психика за безкраино дългото каране етап след етап.

                        Колкото до твоя въпрос от по горе ........
                        трябват си тренировки както и един демпфер срещу вибрациите.Като за начало почни от по нормални трасета и скокове. Сам ще се учудиш след това че подсъзнателно ще чукваш сединителя там където трябва.Цялата работа е за една две секунди.
                        Ако си научил и усетил точния момент даже няма да ти прави впечатление. Като си свикнеш и опознаеш машината почти няма да ти трябва и сединител.
                        За АТВто си трябват и яки ръце тренйраи с гума за стискане. И никога на пробната обиколка не карай плътно зад състезателя пред теб.Пусни дистанция и се стреми да запомниш кофтите места по трасето .........

                        А след старта адреналин на буци тунелно възприятие и пак пребивания и трошене на машини.
                        Абе на хората им дават пари за тея работи бе аиде ...........заеби
                        Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 18-10-07, 00:54.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Падане с АТВ

                          На всичкото от горе бабунката въобще не се виждаше,
                          нагледал съм са вече на точно такива падания,

                          ако не върнеш газта преди нея,и да я скочиш с газ си почти сигурно паднал.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Падане с АТВ

                            Наистина много сериозно падане,дано на Ванката да му няма нищо,на никой не го пожелавам това
                            Hyundai Terracan 2.9CRDI 163p.s. LSD 2004
                            Hyundai Coupe 2.7 V6 2003
                            Vw Passat 2.8 V6 4Motion (Torsen) 2000
                            Gilera RX 125 Arizona

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X