Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Есенна рапсодия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Есенна рапсодия

    Имаше пролетна рапсодия от едни колеги ама дойде ред и за есенната, та караме си ние предната седмица по билото на планината и решихме да се пуснем надолу да видим кво има ама един от колегите реши нещата да станат малко по бързичко, та гледам на въпросния колега че Атв-то му на бесни салта почна да ни изпреварва и след около 500м. реши да спре за малко. Отиваме да видиме за какво става на въпрос а въпросното Гризли кажи речи си е почти здраво за подобно търкаляне, естественно вадене няма джантите на салата няма теглене 2-3 часа мъка и се взе мъдрото решение да ходиме някъде да хапнеме и там да го мислиме, да ама след хапването кой откъде е нещата се оставиха за следващия ден, тогава мене ме нямаше някой от пристващите тогава да сподели. Т а мина се една седмица и вече малко по сериозно и с подготовка решихме пак да ходиме да го вадиме, събрахме се сумати народ раничко и към 11,00 часа вече бяхме при Гризляка а той си седеше и ни чакаше.


    бяха се взели нови джанти носачи и естественно главния механик на Ямаха за БГ че без него накъде та изравихме го на крака

    не се хили ами работи






    от същественните мъки снимки няма Що ли?

    и от тука пак в кръчмата и от там няма сниммки
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

  • #2
    До: Есенна рапсодия

    Лееелееее ! Това се е помеляло, а вие сте го оставили цяла седмица.
    Калин Величков

    Коментар


    • #3
      До: Есенна рапсодия

      казвам им аз на некой хора че са безоотговорни ама слуша ли те някой, искаха даже да го зазимяват там
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #4
        До: Есенна рапсодия

        Как никои не го е гепал за цяла седмица бре

        Коментар


        • #5
          До: Есенна рапсодия

          Абе аз го видях т'ва гризли в Симеоново на един червен пикап имаше и КФХ700 И КФХ450(Доста наточен беше).Както си карах из квартала и ми събра погледа
          KTM 300 2T '96 :twisted:
          KAWASAKI KFX 700 '08

          Коментар


          • #6
            До: Есенна рапсодия

            Eдна седмица само...как не са го гепнали незнам... Все пак е било добро търкаляне...

            Коментар


            • #7
              До: Есенна рапсодия

              Само не можах да разбера кой го е карал Иначе , ако е някаде в някое дере отъркулено...Кой ще го види...Пък и камофлаж

              Коментар


              • #8
                До: Есенна рапсодия

                Като истински Българи почваме малко отзад напред но какво да се прави доста се чудих дали да пиша въобще но Пацо започна темата и трябва да внеса малко яснота за началото
                а то беше миналата седмица в събота група от 5 атв-та решихме да осъществим поредната ми налудничава идея а именно да пресечем билото на Витоша и да се озовем около Ярлово или Чуй Петльово и отам по леките пътища да се преберем ,предишната седмица осъществих ме друга моя идея да качим черни връх отзад през морените и УСПЯХ МЕ!, това ни даде сили и увереност че ще се справи и сега и така се впуснахме в начинанието успешно прехвърлихме хребета на Витоша, и се заех ме със спускането......... терена беше доста труден на снимките не може да се види нищо изглежда като разходка в парка по тревата но истината беше клекове със скрити във тях камъни които те изхвърлят или засядаш и това ако имаш късмет ако нямаш има дупка в която пропадаш и атв-то губи устойчивост, участъци от камъни с прагове и за десерт тук там някой ручеи който е разкалял да не ти е скучно да се полъзгаш малко и точно като бяхме качили гореописаният терен и мислехме че сме оставили най трудното и сега само ще спуснем..... се случи белята докато се движехме по лек страничен наклон на пича с гризли-то му пропадна предно колело в една от горе описаните скрити дупки, машината загуби устойчивост и се преобърна върху него от там той във състояние на самосъхранение я изрита и тя се претърколи.....но уви през ръба на големият наклон и тръгна като на забавен каданс надолу търкаляики се и отскачайки на по 3-4 метра височина и така около 300м. гпс-а показа 140м денивелация между точката на тръгване и спиране за щастие в един от малкото храсти, под него имаше около километър поне надолу, първите борове се виждаха около 1см. големи.....изключително страховита гледка беше отстрани стори ни се че се търкаля поне 10 минути а дали реално мина и една.....
                както каза Пацо решихме да се върнем и направим разбор на който решихме да се върнем на другият ден с джанти и инструмент и да пробваме да го изправим на лапи мечето и да го изтеглим..... но някой имаха неотложни ангажименти други ги беше страх някой го преодоляхме страха други не...както и да е на другата сутрин се оказах ме само 3-ма на мястото на срещата, спирката на реиса над брезите
                така тръгнахме натоварили брута със инструмент, 3 джанти с гуми, само една беше оцеляла на мечето.......


                това е пътя който ни чакаше да прехвърлим билото и отам около 2км спускане до гризлито


                тука сме преодоляли първият екстрим преди да щурмуваме билото през клека и морените


                реших ме да оставим КФХ-а преди началото на сериозното изкачване и да крепиме натовареният брут форс.
                малко гатанка тип Жоро Хаджиев намерете КФХ-а


                ето жокер



                това е изминатият път досега ,а сме само по средата на изкачването на билото на Витоша


                брут форса направо ми взе акъла от къде мина натоварен но това не е нищо в сравнение със изпълнението му тази събота по същит маршрут, по време на мъгла и ръмене на дъждец по мократа трева и клек.
                обещал съм да подаря на собственика му череп от планинска коза или муфлон да си ги закачи отпред така че помагайте да си спазя обещанието



                току що преодоляли билото собственика показва коя дупка е преобърнала мечето



                а това е мястото докъдето стигна подскачайки и се спря това отдясно е човек висок 2 метра а малк по натам брут форс със багаж



                тези който са моторизирани вече са стигнали



                малко ремонт на място с чук и щанга да поизправим кривите носачи



                след като сменихме гумите и поизправихме носачите пихме по глътка вода ,поехме глътка чист въздух и се приготвих ме за това.......
                този байр беше основното препиятствие към билото и си бяхме казали че минем ли го значи вече наполовина сме се прибрали и изтръгнали мечето от прегръдката на планината и така се оказа.....ама другата седмица.....



                след като преодоляхме първите 40метра денивелация около 60-70 метра дистанция по земя много тудно минати само от трима ни скъсахме преден носач и приключих ме с опита си демонтирайки го за заварка оставихме мечката подпряна на едно от трите борчета по целият склон маркирахме го с гпс-а ,добре че го направихме защото в мъглата следващата семица можеше и да не го намерим имаше видимост не повече от 50 метра.... и поехме обратно



                така завършихме опита крайно изтощени /два поредни дни съм си лягал с малкият в 8 часа/ но не и обезверени стигнахме до извода че трябва да се качим поне 6 човека пешаци с брут форса за да го извадим ...



                отидох ме 8 + брута и успяхме за 3 часа но брута ми разби представите за този тип машини е вярно че и водача му го хапеше кравата и не беше сам в главата но все пак го извлачи като бръмбар сламка тук решаваща роля изигра Пацо/трипера/ защото беше с точните килограми и липса на акъл в главата за да му се качи на предния багажник и да подскача за да му даде нужното сцепление без да му тежи в същото време а колкото дали няма да го вземе някой през седмицата иска ми се да видя този който:
                1. ще стигне до там
                2. ще го намери
                3. ще го извади
                моли ли сме се за тъкъв абдал да ни свърши мръсната работа ама уви други хаховци като нас май няма
                така приключи есената рапсодия щастливо и успешно без повече жертви .
                Последно редактирано от АНТИМ; 10-11-08, 00:46. Причина: правопис и големина на снимки
                Николай Гогов 0898676912

                НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                Коментар


                • #9
                  До: Есенна рапсодия

                  намалявах и намалявах снимките но нещо не съм се справил ако някой може да ги пооправи по добре ще съм благодарен.
                  оправих се трийте мнението.
                  Последно редактирано от АНТИМ; 10-11-08, 00:47.
                  Николай Гогов 0898676912

                  НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Есенна рапсодия

                    в крайна сметка ще ви остане хубав спомен за приключението и щом е завършило добре ще си спомняте с удоволствие

                    Коментар


                    • #11
                      До: Есенна рапсодия

                      Първоначално публикуван от kvv Преглед на мнение
                      в крайна сметка ще ви остане хубав спомен за приключението и щом е завършило добре ще си спомняте с удоволствие

                      Освен собственика на Гризлито.
                      KTM 300 2T '96 :twisted:
                      KAWASAKI KFX 700 '08

                      Коментар


                      • #12
                        До: Есенна рапсодия

                        Над Сопотския балкан имаше подобно нещо но през лятото едно сузуки на път за върха над х.Добрила беше свило в едно дере та седя там 2-3 седмици и го искараха с коне, ама на топка......

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X