Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за покупка на АТВ-китайско

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

    Първоначално публикуван от kvv Преглед на мнение
    много се съмнявам да му е излезъл златен ремонт на ходовата част при положение че повечето части са под 20лв, а и така не емного коректно да говориш без дори да споменеш дори марка и модел, те и поларисите се носи мълва че се правят в китай, ако е било поларис тогава може да му е излезъл златен ремонта
    Може и да са евтини но като смениш няколко части по 2-3 пати и ще излезе на цената на хубаво японско атв

    Коментар


    • #17
      До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

      Първоначално публикуван от marty12345 Преглед на мнение
      Може и да са евтини но като смениш няколко части по 2-3 пати и ще излезе на цената на хубаво японско атв
      Тука хич немога да се съглася.Примерно лятото гледам шарнирен болт за кавазаки кфх700 , чисто нов, но от човек не от магазина струваше 70лв.Аз за 35 лв си смених двата шарнирни болта и двете кормилни щанги...даже и да са на половина здрави колкото японските части пак нещо не се вързва.Моя струва от магазина 5лв. ,а онзи от магазина сигурно е към 90.Сами си правете сметките...
      Non scholae sed vitae discimus.

      Коментар


      • #18
        До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

        Мда в момента ми се налага да сменя задна ос - гледам раптори тук-таме кривят ги и то с лекота - на тях им струва 800 лева а китайската е 130 мога да я сменя 6 пъти и пак няма да се набутам отколкото японската
        Няма кал - Няма кеф !!!
        Suzuki Samurai LJ410 1984
        Suzuki LTZ400 2008
        Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

        Коментар


        • #19
          До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

          Първоначално публикуван от marty12345 Преглед на мнение
          Може и да са евтини но като смениш няколко части по 2-3 пати и ще излезе на цената на хубаво японско атв
          Задни лагери за хонда /забравих модела беше от по-старите/ 300 лв, японски лагери от магазина 20лв, но това е понеже японците трябва да смучат и лагерите които слагат на атв-тата са нестандартни и може да си ги купиш само на такава цена. На китайското атв всичко си е стандартно. На моята 350-тка и смених лагерите на предните главини 4 бр. Японски/имаше и по-скъпи немски/за 16 лв. Задната ми ос след година каране скачане и тн. аз съм 110кг атв-то 210 кг не е мръднала, гледах да си взема резервна струва 90лв. Японските атв-та несъмнено са по-качествена изработка, с по-големи двигатели са и вървят повече. Когато си взимам японско бих си взел ново, за да съм сигурен че няма да има скъпи изненади. Тук седи и въпроса дали си заслужава да дадеш 15 000 лв за нещо което ще ползваш веднъж в седмицата/става дума за средностатистическия човек /.

          Коментар


          • #20
            До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

            Първоначално публикуван от bi0nic Преглед на мнение
            Мда в момента ми се налага да сменя задна ос - гледам раптори тук-таме кривят ги и то с лекота - на тях им струва 800 лева а китайската е 130 мога да я сменя 6 пъти и пак няма да се набутам отколкото японската
            Нямам в гаража си раптор, но и като имах задна ос не съм кривил.
            Да ми обясните колко често кривят задна ос и при какви обстоятелства става най-често, че не съм чувал за раптори с такъв проблем.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #21
              До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              Нямам в гаража си раптор, но и като имах задна ос не съм кривил.
              Да ми обясните колко често кривят задна ос и при какви обстоятелства става най-често, че не съм чувал за раптори с такъв проблем.
              то не е задължително да я изкривиш за да е за смяна, един приятел с раптор му се наложи да я смени заради лагерите, когато длокират и не разбереш, караш така известно време и се изяждат леглата на задното рамо и/или оста, в неговия случай оста

              Коментар


              • #22
                До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                Първоначално публикуван от bi0nic Преглед на мнение
                Мда в момента ми се налага да сменя задна ос - гледам раптори тук-таме кривят ги и то с лекота - на тях им струва 800 лева а китайската е 130 мога да я сменя 6 пъти и пак няма да се набутам отколкото японската
                Как 800лв преди една седмица гледах задна ос за раптор 300лв

                Коментар


                • #23
                  До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                  Първоначално публикуван от kvv Преглед на мнение
                  Задни лагери за хонда /забравих модела беше от по-старите/ 300 лв, японски лагери от магазина 20лв, но това е понеже японците трябва да смучат и лагерите които слагат на атв-тата са нестандартни и може да си ги купиш само на такава цена. На китайското атв всичко си е стандартно. На моята 350-тка и смених лагерите на предните главини 4 бр. Японски/имаше и по-скъпи немски/за 16 лв. Задната ми ос след година каране скачане и тн. аз съм 110кг атв-то 210 кг не е мръднала, гледах да си взема резервна струва 90лв. Японските атв-та несъмнено са по-качествена изработка, с по-големи двигатели са и вървят повече. Когато си взимам японско бих си взел ново, за да съм сигурен че няма да има скъпи изненади. Тук седи и въпроса дали си заслужава да дадеш 15 000 лв за нещо което ще ползваш веднъж в седмицата/става дума за средностатистическия човек /.
                  Точно така, тфа че имате японски и сте набили над 8000 лева за тях само да ги купите, а на най- добрия модел на китайската 350тка трябва да и се изчистят първите 300- 400 километра каквото има, и то ще струва до 200 лева, и след това няма грижи...! аз на мойто му взимам душата, и на двигателя и на окачване със скоци и пълна газ, и до сега 1700км не съм сменил нито лагер, нито фтулка, нищо по отношение ремонт, само веригата ми падна няколко пъти, опъвам я и това е- 0 лева!! така, че купувай китайче, подържай го (евтинко) и ще се кефиш!
                  R 727cc BB KIT
                  ZJ V8
                  WK2 V6

                  Коментар


                  • #24
                    До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                    Стига сте приказвали глупости с тези 300 лв. за лагери и 800 лв. за ос!
                    Цената на лагерите им е около 25 долара което си е съвсем нормална цена!А за да се стигне до там сигурно откакто е станало машина не е ревизирана.И 1700 км се навъртат за 2-3 месеца,моето го карам от 2 години/сметнете си грубо кви километри има/ и за това време съм сменил само лагери на задната ос/превантивно/ и преден зъбак.И не говорим за каране по герена на село
                    Затова че не се хвалете с тези 1700 км/проблемите ви тепърва започват/ а ми покажете китаец на 15-20 к км. и ако записвате всичко квото сте правили ще ви трябват 2 тетрадки по 80 л. и една дузина химикали
                    SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                      Хора разни,идеали също разни.То все едно да сравняваш Дачия лоуган с приличен примерно Мерцедес и двете са нови и двете са коли ама......винаги има едно ама

                      Коментар


                      • #26
                        До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                        Първоначално публикуван от ! Алекс Преглед на мнение
                        Стига сте приказвали глупости с тези 300 лв. за лагери и 800 лв. за ос!
                        Цената на лагерите им е около 25 долара което си е съвсем нормална цена!А за да се стигне до там сигурно откакто е станало машина не е ревизирана.И 1700 км се навъртат за 2-3 месеца,моето го карам от 2 години/сметнете си грубо кви километри има/ и за това време съм сменил само лагери на задната ос/превантивно/ и преден зъбак.И не говорим за каране по герена на село
                        Затова че не се хвалете с тези 1700 км/проблемите ви тепърва започват/ а ми покажете китаец на 15-20 к км. и ако записвате всичко квото сте правили ще ви трябват 2 тетрадки по 80 л. и една дузина химикали
                        Аз това за лагерите и оста не си го измислям, оста е 800 лв.
                        от ямаха за раптор 660.
                        За лагерите да не ти цитирам темата че е от друг форум, виж там какво пише, дори не го казва и един човек.
                        Първоначално публикуван от Немезис Преглед на мнение
                        Хора разни,идеали също разни.То все едно да сравняваш Дачия лоуган с приличен примерно Мерцедес и двете са нови и двете са коли ама......винаги има едно ама
                        Не става дума за нови, много ясно че новото японско е по добро от новото китайско, въпроса е в поддръжката после, и поддръжката на старо японско най-вече. Също така и за човек който не е карал досега и незнае дори дали ще го кефи. По-добре да даде 1800 лв. пък след 1 месец ако не го кефи да го зареже в гаража, от колкото да даде 5000-6000лв после още 1000лв за ремонти и накрая пак да го зареже в гаража.
                        Аз лично бих си взел нова Дачия пред мерцедес 90-та.


                        ето цитати:
                        Предстои ми смяна на лагерите на задния диф на trx 300 big red.В хонда бг ми поискаха 330лв за 5 лагера и 4 семеринга с доставка 2 седмици.


                        тези хонди са със супер нестандартни лагери. това се прави нарочно за да може после да печелят от резервни части. не си играйте да ги търсите тука само ще си загубите времето.
                        Последно редактирано от kvv; 03-12-09, 13:43.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                          Не става дума за нови, много ясно че новото японско е по добро от новото китайско, въпроса е в поддръжката после, и поддръжката на старо японско най-вече. Също така и за човек който не е карал досега и незнае дори дали ще го кефи. По-добре да даде 1800 лв. пък след 1 месец ако не го кефи да го зареже в гаража, от колкото да даде 5000-6000лв после още 1000лв за ремонти и накрая пак да го зареже в гаража.
                          Аз лично бих си взел нова Дачия пред мерцедес 90-та.[/QUOTE]


                          Ако е пред дилема по добре да вземе да покара и едното и другото да види дали въобще ще му харесат като каране а не да седи в гаража.А за дачията не съм сигурен че ще се чупи по-малко от стария Мерцедес.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                            Първоначално публикуван от Немезис Преглед на мнение
                            .А за дачията не съм сигурен че ще се чупи по-малко от стария Мерцедес.
                            Бъди сигурен че дачията ще е по-здрава, ако мерцедеса мл съвсем

                            Коментар


                            • #29
                              До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                              Съвсем изместихте темата- човека питаше за Башан 200. Ето го и моето мнение по въпроса- АТВ-то никак не е лошо, става за учене и при нормална поддръжка върши работа дълго време. Частите са евтини, но не се препоръчва смяната им с оригинални такива, а по-скоро приспособяване на други. За една година на моето му навъртях близо 3000 км. и оплакванията ми са по-скоро дребни. За сериозно и често каране в гората определено не е подходящо- веднага нещо се разскърцва , но все пак и цената му е символична в сравнение с японските. Леките разходки, дори и с двама души, не ги усеща. Разхода на гориво е учудващо нисък, а регистрацията си е голямо предимство
                              Последно редактирано от Vladislav Kostevski; 03-12-09, 19:10.
                              2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                              Toyota Land Cruiser KDJ 125

                              Коментар


                              • #30
                                До: Съвет за покупка на АТВ-китайско

                                аз се водя от едно правило-Качеството си има цена!
                                А към колегата съвета ми е да се качи и да пробва две машини и да взема решение кое го устройва и кое не
                                SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X