Сигурно и други питания е имало по този въпрос, но не можах да ги намеря във форума. Има мнения, но по моето питане не видях.
Интересува ме как се държи КФХ 700 на странични наклони, кални коловози и кал изобщо. Досега само 4х4 съм карал и съм много доволен как се държи в гората, но взе да ми идва слабо (450 кубика е). Много 4х2 съм видял да се окопават в кал и коловози (повечето състезателни 450-ки, например), та затова ми е интересно да чуя мнения от хора, които са карали КФХ 700, защото е 4х2. Иска ми се да си взема такова скоро време, но се чудя дали ще ми хареса.
Интересува ме как се държи КФХ 700 на странични наклони, кални коловози и кал изобщо. Досега само 4х4 съм карал и съм много доволен как се държи в гората, но взе да ми идва слабо (450 кубика е). Много 4х2 съм видял да се окопават в кал и коловози (повечето състезателни 450-ки, например), та затова ми е интересно да чуя мнения от хора, които са карали КФХ 700, защото е 4х2. Иска ми се да си взема такова скоро време, но се чудя дали ще ми хареса.
За дълги преходи е идеално , но се усеща , че е тежко ! В кал неможе да се сравнява с 4х4 , но след като килограмите са повечко и е по-високо (от спортните 450-ятки) трябва да се представя добре в калта . За страничните наклони нищо не мога да кажа ... нека сподели някой който е карал и е имал такова нещо .
,
Коментар