Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Can Am

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Can - Am

    - Кормилото е горе-долу еднакво тежко при всички атв-та със сходна кубатура, тегло и размер на гумите, когато нямат серво. При пробите по-скоро си карал двете атв-та на различна почва/настилка, и от това е имало разлика.

    - Гаджето можеш да качиш отзад на всяко голямо атв. Двуместният канам просто е с по-удобна за двама седалка. Това е въпрос на избор, а не на майсторлък. Японските производители считат атв-тата за прекалено опасни машини за да слагат двама души на тях, и не са много далеч от истината. По същите причини не си правят и труда да се занимават да правят модели които да подлежат на регистрация.

    Щатските и канадските производители (Канам, Арктик Кат и Поларис) ползват всяка възможна пазарна ниша, включително и двуместните, и покриват всички възможни варианти. При тях просто атв-тата представляват огромна част от бизнеса.

    - Коментирано е сума ти пъти тук и другаде, но пак - Аутлендъра е по-хубав от Брут Форса, но не е с 8-10000 лева по-хубав. За сметка на това със сигурност е с 8-10000 лева по-скъп.

    - Намирането на Аутлендър на по-ниски цени, не от Зундерт, е примамливо, до момента в който опреш до някой инцидент изискващ диагностика на електрониката. Диагностичната апаратура за Канам (и всички машини на БРП) се притежава само от дилъри, и оставя в техни ръце крайната присъда при поддръжката на машини вкарани по други начини. Не знам как се процедира в България в такива случаи, но има страни в Западна Европа в които дилърите не докосват машини вкарани по успоредни канали директно от Щатите. И където диагностичната им апаратура автоматично докладва на канадците че е имала работа с машина която не е европейска. След което канадците сравняват серийните номера, виждат от кой щатски дилър е купена машината и провеждат относително сериозен разговор с въпроси какво прави негова машина в Европа, и привършващ в повечето случаи най-малкото с финансов бой през пръстите.

    Това естествено не касае клиента, стига дилъра да не му откаже поддръжка. Но отново си остава въпросът с разликата в цената.

    Аз лично си оставам фен на брут форса, но мнението ми е субективно. За мен цената е важен фактор, особено когато знам какво точно плащам. А и в двата случая - знам. Знам и до какво състояние мога да докарам едим Брут Форс ако му направя подготовка за 8-10000лв. Но не искам да отварям спорове, мнението ми е субективно

    Ако са на една, или на сходна цена - спор няма. Аутлендъра най-малкото е по-нов модел.
    Последно редактирано от Goblin; 26-04-09, 23:49.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      До: Can - Am

      Няма какво повече да се каже!
      Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

      Коментар


      • #18
        До: Can - Am

        Кмете извинявай...там в дерето Петар БЛИЗНАКА 2 мин обяснява на английски език на един състезател как да премине а той не реагира .....е как да реагира като той си е ТАЧКАТА от ГАБРОВО (не искам да коментирам английския на ТАЧКАТА.....но си мисля,че той най малко е очаквал точно там някой да му говори на английски) можеби за това, че ние ви гледахме от пред тоест от калната страна в един момент никой не знае на кого помага. А защо пък да не станеш КМЕТ някаде и в ГРЪЦКО
        Цветан Петров
        "4Х4 АДВЕНЧЪР" ТРОЯН
        0888865583

        Коментар


        • #19
          До: Can - Am

          Благодаря много за всички коментари. А ако се спра на Аутлендър 650 ? И тъй като и на нормалната база може да се ка4ат 2-ма човека има ли смисъл да се взима МАКС ? Явно ще се взима от Зундерт - дано дават някакви отстъпки

          Коментар


          • #20
            До: Can - Am

            Има американски вариант на Outlander MAX 650 за 16 500 лв. крайна цена при НИКИ от Крейзи Фокс - 0888804654

            Коментар


            • #21
              До: Can - Am

              Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
              Има американски вариант на Outlander MAX 650 за 16 500 лв. крайна цена при НИКИ от Крейзи Фокс - 0888804654
              Господин Христов благодаря за информацията. Но не трябва ли да се притеснявам от американските варианти след информацията от Гоблин ?

              Коментар


              • #22
                До: Can - Am

                Първоначално публикуван от i.netsov Преглед на мнение
                Господин Христов благодаря за информацията. Но не трябва ли да се притеснявам от американските варианти след информацията от Гоблин ?
                В случая нямаш регистрация и гаранция, за обслужването при Зундерт ще ти съдействам аз !
                В момента при Зундерт цената за мен ( за теб в случая) на Outlander 650 Standart ( едноместен с железни джанти, жълт ) е 20 000 с ДДС с гаранция и регистрация
                Ако можеш да си изтеглиш данъка ще ти е същото горе-долу...
                Преценявай и решавай...

                Коментар


                • #23
                  До: Can - Am

                  Благодаря много, така или иначе ще регистрирам сега 1 фирма за ддс-то тъй като ще взимам и Джип и ще гледам и атв-то да прекарам. Това трябва да стане до края на Май, началото на Юни. Предвид писаното по горе предпочитам да взема ново от Зундерт за да си имам гаранция и регистрация. Има ли разлика в стабилността между Макс версията и нормалната ? ( тъй като знам че Макс е по дълга )
                  И един страничен въпрос, какво е изискването за да мога да използвам лични съобщения в форума ? Ако имам персонални въпроси да не занимавам всички. ?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Can - Am

                    При положение че имаш възможност за съдействие от Зундерт, действай смело. Другото което е, ако имаш някакви планове да го регистрираш, може би също е добре да минеш през Зундерт, понеже регистрацията на щатска версия може да се окаже проблемна. Не знам дали машините при Зундерт идват с директна възможност за регистриране, или трябва да се доплаща, но ако идват директно с възможност за регистрация - това вече почти оправдава разликата в цената.

                    За лични съобщения трябва да добиеш статут утвърден участник. Малко търпение
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #25
                      До: Can - Am

                      Просто не искам да разтягам излишно с локуми.
                      При Зундерт ми казаха че може да се регистрират имали си всичко. А отностно дейността на фирмата през която трябва да прекарам АТВ-то за да върна ДДС може ли някой да ми каже ? И как става точно ? Тъй като за Джип знам там трябва да е 7 местен.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Can - Am

                        айде бе вече чакам да прочета да взех кан-ам неверояна машина е ....

                        Коментар


                        • #27
                          До: Can - Am

                          Според мене ако може да си позволиш вземи МАКС версията. Седалката за 2-ят човек е изключително удобна и си има място за още много багаж какъв то ще носиш - въдици, мрежи и рибатана обратно. В нормалната версия да - може да седнат 2-ма но :
                          1. Не се препоръчва
                          2. Не е предвиден да носи 90 кила на задният си багажник
                          3. Ако не возиш втори - може да събереш повече багаж от жигули

                          Иначе като стабилност според мене е се тая. При фронтална атака на байр по-дългата база те прави по стабилен за преобръщане, почне ли обръщането няма значение с кво си ... 300 кила са неудържима сила!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Can - Am

                            Първоначално публикуван от i.netsov Преглед на мнение
                            Просто не искам да разтягам излишно с локуми.
                            При Зундерт ми казаха че може да се регистрират имали си всичко. А отностно дейността на фирмата през която трябва да прекарам АТВ-то за да върна ДДС може ли някой да ми каже ? И как става точно ? Тъй като за Джип знам там трябва да е 7 местен.
                            Трябва основната дейност на фирмата да е свързана с транспорт На мен ми върнаха ДДСто и на двете АТВта, ама имам фирма за международен транспорт

                            Коментар


                            • #29
                              До: Can - Am

                              Първоначално публикуван от petyr`ivanov`atv`maniq Преглед на мнение
                              айде бе вече чакам да прочета да взех кан-ам неверояна машина е ....
                              То май е решено че ще се взима. Въпроса е да реша Макс или Нормална. Като му дойде времето ще видя. Надявам се към края на Май - началото на Юни да се похваля. Смятам да го взема и от Зундерт. На гаджето много и хареса Спайдера на Кан Ам, но и казах догодина

                              Коментар


                              • #30
                                До: Can - Am

                                Първоначално публикуван от jorkata_bg68 Преглед на мнение
                                Имам ренегат 800RX-2009 от 15 дни,изминал съм 1000км.Моето мнение,че е невероятна машина.

                                И аз те подкрепям бащами кара от 1 година вече кан - ам и е много доволен. Но наистина е много скъп върви до 28 хиляди лева . Има един салон до село Труд там може да се намери до 24 хиляди лева.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X