До: Can - Am
- Кормилото е горе-долу еднакво тежко при всички атв-та със сходна кубатура, тегло и размер на гумите, когато нямат серво. При пробите по-скоро си карал двете атв-та на различна почва/настилка, и от това е имало разлика.
- Гаджето можеш да качиш отзад на всяко голямо атв. Двуместният канам просто е с по-удобна за двама седалка. Това е въпрос на избор, а не на майсторлък. Японските производители считат атв-тата за прекалено опасни машини за да слагат двама души на тях, и не са много далеч от истината. По същите причини не си правят и труда да се занимават да правят модели които да подлежат на регистрация.
Щатските и канадските производители (Канам, Арктик Кат и Поларис) ползват всяка възможна пазарна ниша, включително и двуместните, и покриват всички възможни варианти. При тях просто атв-тата представляват огромна част от бизнеса.
- Коментирано е сума ти пъти тук и другаде, но пак - Аутлендъра е по-хубав от Брут Форса, но не е с 8-10000 лева по-хубав. За сметка на това със сигурност е с 8-10000 лева по-скъп.
- Намирането на Аутлендър на по-ниски цени, не от Зундерт, е примамливо, до момента в който опреш до някой инцидент изискващ диагностика на електрониката. Диагностичната апаратура за Канам (и всички машини на БРП) се притежава само от дилъри, и оставя в техни ръце крайната присъда при поддръжката на машини вкарани по други начини. Не знам как се процедира в България в такива случаи, но има страни в Западна Европа в които дилърите не докосват машини вкарани по успоредни канали директно от Щатите. И където диагностичната им апаратура автоматично докладва на канадците че е имала работа с машина която не е европейска. След което канадците сравняват серийните номера, виждат от кой щатски дилър е купена машината и провеждат относително сериозен разговор с въпроси какво прави негова машина в Европа, и привършващ в повечето случаи най-малкото с финансов бой през пръстите.
Това естествено не касае клиента, стига дилъра да не му откаже поддръжка. Но отново си остава въпросът с разликата в цената.
Аз лично си оставам фен на брут форса, но мнението ми е субективно. За мен цената е важен фактор, особено когато знам какво точно плащам. А и в двата случая - знам. Знам и до какво състояние мога да докарам едим Брут Форс ако му направя подготовка за 8-10000лв. Но не искам да отварям спорове, мнението ми е субективно
Ако са на една, или на сходна цена - спор няма. Аутлендъра най-малкото е по-нов модел.
- Кормилото е горе-долу еднакво тежко при всички атв-та със сходна кубатура, тегло и размер на гумите, когато нямат серво. При пробите по-скоро си карал двете атв-та на различна почва/настилка, и от това е имало разлика.
- Гаджето можеш да качиш отзад на всяко голямо атв. Двуместният канам просто е с по-удобна за двама седалка. Това е въпрос на избор, а не на майсторлък. Японските производители считат атв-тата за прекалено опасни машини за да слагат двама души на тях, и не са много далеч от истината. По същите причини не си правят и труда да се занимават да правят модели които да подлежат на регистрация.
Щатските и канадските производители (Канам, Арктик Кат и Поларис) ползват всяка възможна пазарна ниша, включително и двуместните, и покриват всички възможни варианти. При тях просто атв-тата представляват огромна част от бизнеса.
- Коментирано е сума ти пъти тук и другаде, но пак - Аутлендъра е по-хубав от Брут Форса, но не е с 8-10000 лева по-хубав. За сметка на това със сигурност е с 8-10000 лева по-скъп.
- Намирането на Аутлендър на по-ниски цени, не от Зундерт, е примамливо, до момента в който опреш до някой инцидент изискващ диагностика на електрониката. Диагностичната апаратура за Канам (и всички машини на БРП) се притежава само от дилъри, и оставя в техни ръце крайната присъда при поддръжката на машини вкарани по други начини. Не знам как се процедира в България в такива случаи, но има страни в Западна Европа в които дилърите не докосват машини вкарани по успоредни канали директно от Щатите. И където диагностичната им апаратура автоматично докладва на канадците че е имала работа с машина която не е европейска. След което канадците сравняват серийните номера, виждат от кой щатски дилър е купена машината и провеждат относително сериозен разговор с въпроси какво прави негова машина в Европа, и привършващ в повечето случаи най-малкото с финансов бой през пръстите.
Това естествено не касае клиента, стига дилъра да не му откаже поддръжка. Но отново си остава въпросът с разликата в цената.
Аз лично си оставам фен на брут форса, но мнението ми е субективно. За мен цената е важен фактор, особено когато знам какво точно плащам. А и в двата случая - знам. Знам и до какво състояние мога да докарам едим Брут Форс ако му направя подготовка за 8-10000лв. Но не искам да отварям спорове, мнението ми е субективно

Ако са на една, или на сходна цена - спор няма. Аутлендъра най-малкото е по-нов модел.


На мен ми върнаха ДДСто и на двете АТВта, ама имам фирма за международен транспорт
Коментар