Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Почна да става тя една.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Почна да става тя една.

    Почна да става тя една да кажеш че ще ми е първо да го мислим ама май със всяко следващо става все по тегаво избора ми е между две точно определени машини едната е ЮФЗ450 новата инжекцийка и КТМ525 дилемката е сериозна ако Ямахата имаше задна нямаше да го мисля изобщо и накрая ще взема нещо друго да си го бия у главата, честно казано и аз незнам защо я пускам тая тема ма може и нещо да ме изненада и да наклони на некъде везните.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

  • #2
    До: Почна да става тя една.

    Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
    Почна да става тя една да кажеш че ще ми е първо да го мислим ама май със всяко следващо става все по тегаво избора ми е между две точно определени машини едната е ЮФЗ450 новата инжекцийка и КТМ525 дилемката е сериозна ако Ямахата имаше задна нямаше да го мисля изобщо и накрая ще взема нещо друго да си го бия у главата, честно казано и аз незнам защо я пускам тая тема ма може и нещо да ме изненада и да наклони на некъде везните.
    До колкото те познавам,
    вземи по чупливото та да не ти хване ръжда гидорето
    Даже много стандартно го даваш.Ако ще караш супермото или крос - не се ли замисляш за 4x4 - не изневерявай на себе се

    Коментар


    • #3
      До: Почна да става тя една.

      аз ти предлагам да хвърлиш ези - тура после поне ще п........аш късмета си а не избора
      Николай Гогов 0898676912

      НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

      Коментар


      • #4
        До: Почна да става тя една.

        Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
        Почна да става тя една да кажеш че ще ми е първо да го мислим ама май със всяко следващо става все по тегаво избора ми е между две точно определени машини едната е ЮФЗ450 новата инжекцийка и КТМ525 дилемката е сериозна ако Ямахата имаше задна нямаше да го мисля изобщо и накрая ще взема нещо друго да си го бия у главата, честно казано и аз незнам защо я пускам тая тема ма може и нещо да ме изненада и да наклони на некъде везните.
        Ха аз като пристрастен фен гласувам за ямахата. Мисля ,че още несме се добирали до новия модел и ще е интересно ако го земеш да кажеш как е. Иначе аз лично бих стоял настрана от първа година модели, не само заради дефекти, но и щото като знам ямаха само след 1 год ще излезат с некви минимални но хубави подобрения по нея. Така поне направиха с раптора. Според мен ако продължаваш да си караш главно гора майче ктм-а ще е по добре. Новата ЪФЗ е по ориентирана към пистата. Но пък ако си решил да пробваш кроса или супермотото не го мисли. Иначе в гората без задна си е кофти. Както и да е ше се чуем към края на седмицата че трябва да си взема колана и като се видим ше подрънкаме.
        It's not the Ride, It's the RIDER

        Коментар


        • #5
          До: Почна да става тя една.

          Разбира се Yamaha-та,след около 1-2седмици ще дойде и ще те извикам да я пробваш.

          А КТМа специално СХса не е изобщо толкова добър колкото си мислят другите,много високо положение на състезателя,
          неудобна седалка,има ръб и като балансираш по завоите убива.
          Рамата няма никакъв ъгъл,което ми направи най-лошо впечатление и болчетата се развиват или превъртат,
          както и това,че няма ножица.(после ще се сетя и за много други)

          Коментар


          • #6
            До: Почна да става тя една.

            Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
            Разбира се Yamaha-та,след около 1-2седмици ще дойде и ще те извикам да я пробваш.

            А КТМа специално СХса не е изобщо толкова добър колкото си мислят другите,много високо положение на състезателя,
            неудобна седалка,има ръб и като балансираш по завоите убива.
            Рамата няма никакъв ъгъл,което ми направи най-лошо впечатление и болчетата се развиват или превъртат,
            както и това,че няма ножица.(после ще се сетя и за много други)
            Да се обадиш непременно наистина тоя път ще пробвам преди да взимам нещо
            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

            Коментар


            • #7
              До: Почна да става тя една.

              Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
              До колкото те познавам,
              вземи по чупливото та да не ти хване ръжда гидорето
              Даже много стандартно го даваш.Ако ще караш супермото или крос - не се ли замисляш за 4x4 - не изневерявай на себе се
              Тоя път съм обърнал резбата, багажника ми е празен, гидоретата са паркирани в мазето и много ми се иска да взема нещо не толкова чупливо и дано един път извадим късмет, вече пораснах требва да съм разумен
              Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнение
              Ха аз като пристрастен фен гласувам за ямахата. Мисля ,че още несме се добирали до новия модел и ще е интересно ако го земеш да кажеш как е. Иначе аз лично бих стоял настрана от първа година модели, не само заради дефекти, но и щото като знам ямаха само след 1 год ще излезат с некви минимални но хубави подобрения по нея. Така поне направиха с раптора. Според мен ако продължаваш да си караш главно гора майче ктм-а ще е по добре. Новата ЪФЗ е по ориентирана към пистата. Но пък ако си решил да пробваш кроса или супермотото не го мисли. Иначе в гората без задна си е кофти. Както и да е ше се чуем към края на седмицата че трябва да си взема колана и като се видим ше подрънкаме.
              Карене най вече за из гората, кожа излишна за супер мото и други такива нямам
              Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
              аз ти предлагам да хвърлиш ези - тура после поне ще п........аш късмета си а не избора
              май така ще стане ще го направим тая седмица ритуално някъде като караме
              Последно редактирано от Tpunep; 30-03-09, 21:44.
              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

              Коментар


              • #8
                До: Почна да става тя една.

                Yamaha
                - няма задна
                - сила във високи обороти
                - ЧАСТИ ДО МЕСЕЦ СЪС МНОГО ВРЪЗКИ И ЛУДИ ПАРИ
                Каквото и да си говорим, модела е предвиден за писти
                KTM XC
                - има задна
                - сила във ниските
                - ЧАСТИТЕ ИДВАТ ЗА 3 ДНИ и на супер ниска цена.
                - просто и лесно за потдръжка.
                Определено не е подходящ за MX и SM без доработки които струват 1800лв. без окачването.

                Но Пацо каквото и да си говорим нали знаеш че ще си купиш SUZUKI.

                Коментар


                • #9
                  До: Почна да става тя една.

                  Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
                  ...
                  А КТМа специално СХса не е изобщо толкова добър колкото си мислят другите,много високо положение на състезателя,
                  неудобна седалка,има ръб и като балансираш по завоите убива.
                  Рамата няма никакъв ъгъл,което ми направи най-лошо впечатление и болчетата се развиват или превъртат,
                  както и това,че няма ножица.(после ще се сетя и за много други)
                  Маи имаше предвид SX? Ако е за него напълно съм съгласен с теб.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Почна да става тя една.

                    Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                    Но Пацо каквото и да си говорим нали знаеш че ще си купиш SUZUKI.
                    Витара Вълка кожата си не мени

                    Коментар


                    • #11
                      До: Почна да става тя една.

                      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                      Yamaha
                      - ЧАСТИ ДО МЕСЕЦ СЪС МНОГО ВРЪЗКИ И ЛУДИ ПАРИ
                      Всякакви части за Ямаха(тунинг и оригинални),както и Ямаха от Makeya Motors на много ниски цени и идват за 5дена(3 експрес),а АТВто 2седмици.

                      Основния проблем е решен,макар че това е Ямаха,за какво са ти части

                      Коментар


                      • #12
                        До: Почна да става тя една.

                        Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
                        Всякакви части за Ямаха(тунинг и оригинални),както и Ямаха от Makeya Motors на много ниски цени и идват за 5дена(3 експрес),а АТВто 2седмици.

                        Основния проблем е решен,макар че това е Ямаха,за какво са ти части
                        Нали а за силата още неможе да говорим щото още несме го карали
                        It's not the Ride, It's the RIDER

                        Коментар


                        • #13
                          До: Почна да става тя една.

                          Пацо бива ли така да ме разочароваш. Какви са тия машини дето има поне по две други такива в България ?!?

                          Я веднага да си вземеш един Cannondale 450, пардон, ATK 450 им викат сега, или едно Банши, или един Service Honda TRX с двутактов двигател от Хонда CR

                          Или поне един Gas Gas, май имат и двутактов вариант.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #14
                            До: Почна да става тя една.

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Пацо бива ли така да ме разочароваш. Какви са тия машини дето има поне по две други такива в България ?!?

                            Я веднага да си вземеш един Cannondale 450, пардон, ATK 450 им викат сега, или едно Банши, или един Service Honda TRX с двутактов двигател от Хонда CR

                            Или поне един Gas Gas, май имат и двутактов вариант.
                            Що си траеш бе човек, нали знаеш че аз съм отворен за простотии АТК-то определено не ми аресва на фасон ама давай за другите да видим кви са ги измислили, ако ли не Десо май ще познае
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Почна да става тя една.

                              A, също не забравяй Hyosung 450, чийто единствен кусур са амортисьорите и това че му е нараним задния диск. Поне така разправят. Иначе вървял доста читаво.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X