Почна да става тя една да кажеш че ще ми е първо да го мислим ама май със всяко следващо става все по тегаво избора ми е между две точно определени машини едната е ЮФЗ450 новата инжекцийка и КТМ525 дилемката е сериозна ако Ямахата имаше задна нямаше да го мисля изобщо и накрая ще взема нещо друго да си го бия у главата, честно казано и аз незнам защо я пускам тая тема ма може и нещо да ме изненада и да наклони на некъде везните.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Почна да става тя една.
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнениеПочна да става тя една да кажеш че ще ми е първо да го мислим ама май със всяко следващо става все по тегаво избора ми е между две точно определени машини едната е ЮФЗ450 новата инжекцийка и КТМ525 дилемката е сериозна ако Ямахата имаше задна нямаше да го мисля изобщо и накрая ще взема нещо друго да си го бия у главата, честно казано и аз незнам защо я пускам тая тема ма може и нещо да ме изненада и да наклони на некъде везните.
вземи по чупливото та да не ти хване ръжда гидорето
Даже много стандартно го даваш.Ако ще караш супермото или крос - не се ли замисляш за 4x4 - не изневерявай на себе се
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнениеПочна да става тя една да кажеш че ще ми е първо да го мислим ама май със всяко следващо става все по тегаво избора ми е между две точно определени машини едната е ЮФЗ450 новата инжекцийка и КТМ525 дилемката е сериозна ако Ямахата имаше задна нямаше да го мисля изобщо и накрая ще взема нещо друго да си го бия у главата, честно казано и аз незнам защо я пускам тая тема ма може и нещо да ме изненада и да наклони на некъде везните.. Мисля ,че още несме се добирали до новия модел и ще е интересно ако го земеш да кажеш как е. Иначе аз лично бих стоял настрана от първа година модели, не само заради дефекти, но и щото като знам ямаха само след 1 год ще излезат с некви минимални но хубави подобрения по нея. Така поне направиха с раптора. Според мен ако продължаваш да си караш главно гора майче ктм-а ще е по добре. Новата ЪФЗ е по ориентирана към пистата. Но пък ако си решил да пробваш кроса или супермотото не го мисли. Иначе в гората без задна си е кофти. Както и да е ше се чуем към края на седмицата че трябва да си взема колана
и като се видим ше подрънкаме.
It's not the Ride, It's the RIDER
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Разбира се Yamaha-та,след около 1-2седмици ще дойде и ще те извикам да я пробваш.
А КТМа специално СХса не е изобщо толкова добър колкото си мислят другите,много високо положение на състезателя,
неудобна седалка,има ръб и като балансираш по завоите убива.
Рамата няма никакъв ъгъл,което ми направи най-лошо впечатление и болчетата се развиват или превъртат,
както и това,че няма ножица.(после ще се сетя и за много други)
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнениеРазбира се Yamaha-та,след около 1-2седмици ще дойде и ще те извикам да я пробваш.
А КТМа специално СХса не е изобщо толкова добър колкото си мислят другите,много високо положение на състезателя,
неудобна седалка,има ръб и като балансираш по завоите убива.
Рамата няма никакъв ъгъл,което ми направи най-лошо впечатление и болчетата се развиват или превъртат,
както и това,че няма ножица.(после ще се сетя и за много други)Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнениеДо колкото те познавам,
вземи по чупливото та да не ти хване ръжда гидорето
Даже много стандартно го даваш.Ако ще караш супермото или крос - не се ли замисляш за 4x4 - не изневерявай на себе се
Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнениеХа аз като пристрастен фен гласувам за ямахата. Мисля ,че още несме се добирали до новия модел и ще е интересно ако го земеш да кажеш как е. Иначе аз лично бих стоял настрана от първа година модели, не само заради дефекти, но и щото като знам ямаха само след 1 год ще излезат с некви минимални но хубави подобрения по нея. Така поне направиха с раптора. Според мен ако продължаваш да си караш главно гора майче ктм-а ще е по добре. Новата ЪФЗ е по ориентирана към пистата. Но пък ако си решил да пробваш кроса или супермотото не го мисли. Иначе в гората без задна си е кофти. Както и да е ше се чуем към края на седмицата че трябва да си взема колана
и като се видим ше подрънкаме.
Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнениеаз ти предлагам да хвърлиш ези - тура после поне ще п........аш късмета си а не избораПоследно редактирано от Tpunep; 30-03-09, 21:44.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Yamaha
- няма задна
- сила във високи обороти
- ЧАСТИ ДО МЕСЕЦ СЪС МНОГО ВРЪЗКИ И ЛУДИ ПАРИ
Каквото и да си говорим, модела е предвиден за писти
KTM XC
- има задна
- сила във ниските
- ЧАСТИТЕ ИДВАТ ЗА 3 ДНИ и на супер ниска цена.
- просто и лесно за потдръжка.
Определено не е подходящ за MX и SM без доработки които струват 1800лв. без окачването.
Но Пацо каквото и да си говорим нали знаеш че ще си купиш SUZUKI.
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение...
А КТМа специално СХса не е изобщо толкова добър колкото си мислят другите,много високо положение на състезателя,
неудобна седалка,има ръб и като балансираш по завоите убива.
Рамата няма никакъв ъгъл,което ми направи най-лошо впечатление и болчетата се развиват или превъртат,
както и това,че няма ножица.(после ще се сетя и за много други)
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнениеНо Пацо каквото и да си говорим нали знаеш че ще си купиш SUZUKI.Вълка кожата си не мени
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнениеYamaha
- ЧАСТИ ДО МЕСЕЦ СЪС МНОГО ВРЪЗКИ И ЛУДИ ПАРИот Makeya Motors на много ниски цени и идват за 5дена(3 експрес),а АТВто 2седмици.
Основния проблем е решен,макар че това е Ямаха,за какво са ти части
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнениеВсякакви части за Ямаха(тунинг и оригинални),както и Ямахаот Makeya Motors на много ниски цени и идват за 5дена(3 експрес),а АТВто 2седмици.
Основния проблем е решен,макар че това е Ямаха,за какво са ти частиа за силата още неможе да говорим щото още несме го карали
It's not the Ride, It's the RIDER
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Пацо бива ли така да ме разочароваш. Какви са тия машини дето има поне по две други такива в България ?!?
Я веднага да си вземеш един Cannondale 450, пардон, ATK 450 им викат сега, или едно Банши, или един Service Honda TRX с двутактов двигател от Хонда CR
Или поне един Gas Gas, май имат и двутактов вариант.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Почна да става тя една.
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеПацо бива ли така да ме разочароваш. Какви са тия машини дето има поне по две други такива в България ?!?
Я веднага да си вземеш един Cannondale 450, пардон, ATK 450 им викат сега, или едно Банши, или един Service Honda TRX с двутактов двигател от Хонда CR
Или поне един Gas Gas, май имат и двутактов вариант.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар